Joutsassa näkyy paikallinen politikko kirjoittavan työasioita sosiaalisessa mediassa. Tekee työtä sairaalassa Jyväskylässä. Onko se laillista vai onko politiikolla omat lait?
Saako työstä kirjoittaa?
8
349
Vastaukset
- TätäNykyaikaa
Kyllä voi kirjoitta kun ei nimellä kirjoita,jää jokaisen arvailun varaan,ja jokainen arvailee omalla mielikuvituksellaan.
- ullakollasuhisee
Tuo esille ihmisen epäluotettavuuden , hän kertoo kaikki mielellään toisten seläntakana muodossa tai toisessa . En työskentelisi hänen "ryhmässä" selkäänpuukotuksen pelossa.
- HousuissasSuhisee
Oletko tosiaan noin epäluotetava
- ererrrrr
pistä helvetissä linkkiä kehiin
- Elli-L.T
Etsi nykypäättäjä joka työskentelee sairaalassa ja kun löydät niin helppoa kuin heinänteko löytää sosiaalinen media.
- oojojojojoj
os kerran itse siitä kirjoitat osannet laitella linkinkin, itse keskityn pääasiassa netissä stekkaileen axel smithin piilopano videoita red tubesta
- VERotonNarisija
Duunipaikoilta eniten vuotaa juorua tyyppi joka vähiten osallistuu työntekoon , Yhteiskuntaa moralisoi mielellään myös veronmaksajana esittäytyvä henkilö , vaikka hänen veroeurot eivät kata edes oman taloutensa aiheuttamia kuluja yhteiskunnalle .
- TäysLuikuri
Eihän yhteikunnalle ovelat veroeuroja maksakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976