Tytöt auttakaa!

Apukaipaava

Moi,
Olisiko teillä mitään vinkkejä, miten pyytää äidiltä rintsikoita? Mul ne on jotain kokoa 70AA, ja tuntuu, että tarvisin, enkä viittis suoraan pyytää...
Haluaisin myös että äiti ois mukana ostamassa niitä ekoja...
Onko ehdotuksia?

6

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mankke

      Kun ootte shoppailees, sanot vaan tyyliin käyn kattoos alusvaatteita.. Ainaki mun mutsi ymmärsi yskän ja autto valkkaamaan sopivat. Nyt isompana, 26-vuotiaana, kävin merkkiliikkeessä ostoksilla, kuppikoko kasvoi kahdella koolla ja ympärys on paremmin hallussa, eli itse et välttämättä hyviä löydä. Ja kuppikoko ei ole rinnan suuruus kropasta ulospäin, vaan tukikaaren leveys keskeltä sivulle. Eli rintakehän koko vaikuttaa kuppikokoon enemmän ku rintojen täyteläisyys.

    • Pissis15v

      Vitun ämmä mee ite ne ostaa

    • Nuori_15

      Sano ihan suoraa ni kyl se ymmärtää. Sehän on äiti joka on pienenä pukenu sua... Ja hänkin ollu tyttö...mä menin ainaki iha suoraa sanoi eikä mitää kamalaa tapahtunu

    • Mummelismummelis

      Miten läheiset välit sinulla on äitiisi? Voitko vaan sanoa, että nyt haluaisit rintsikat ja olisi tosi kiva, jos lähtisit mukaan? Varaudu siihen, että äitisi saattaa hieman hämmentyä, ei ehkä ole vielä tullut ajatelleeksi, että tarvitset. Toisaalta se saattaa lähentää teitä, olla sellainen yhteinen "naisten juttu". Hyvä kikka tarvittaessa on vedota siihen että muillakin kavereillasi on.

      Minä olen jo mummoikäinen. Olen perheeni esikoinen. Äiti oli ja on tosi mukava ja ymmärtäväinen, mutta kun olin teini-ikäinen, hän oli hyvin häveliäs ja esim. en saanut mitään sukupuolivalistusta tai tietoa kuukautisista yms. naiseuteen liittyvästä. Hävetti, kun rinnat alkoivat kasvaa ja minulla on hyvin isot nännit, jotka törröttävät hävittömän näköisesti paksunkin paidan läpi. Rippijuhlassa siihen aikaan piti olla valkoinen paita ja tietenkin kohtalaisen ohut, kun oli kyse juhannuksen ajasta. Rintsikoita en uskaltanut pyytää ja vielä vähemmän mennä itse ostamaan. Ratkaisin pulman liittämällä juhlahameen seuraksi yläosaksi boleron, joka peitti törröttävät nännini.

      Onnea vaan matkaan, valitse kauniit!

    • Kiitollinenaloittaja

      Kiitos paljon teille vastaajille,
      Olette kaikki ihan oikeassa. Äidillä ja minulla on oikein hyvä suhde, olemme läheisiä ja hän on oikein kiltti, tunnollinen ja ymmärtäväinen yms. Emme vain olleet puhuneet aiemmin tällaisista asioista, ja niistä puhuminen tuntuu oudolta ja nololta, vaikka oikeastihan ne ovat pelkät vaatekappaleet muiden joukossa. Nyt yritän rohkaistua ja mennä suoraan puhumaan, vaikka vieläkin hieman nolottaa.
      Kiitos paljon vielä kerran teille kaikille vastaajille, annoitte minulle hyviä neuvoja ja rohkaisitte minua puhumaan :)
      T. Aloittaja

    • Setämies51

      Pojat tykkää kun tytön nännit nöpöttää paidan läpi....niitä on kiva kattoo ja tuijottaa...sitä miettii koko ajan vaan, että millanehan ton tytön pillu on.. (i) sitä ois kiva raplata eiks nii...;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe