Tykkääkö musta?

Jokutyttöjostai

Eli siis mun luokalla on yks poika josta oon tykänny jo ainakin 2kk ja laitan sille monesti viestiä ja alussa juteltii paljo mut nykyää se vastaa tosi lyhyesti iha vaa just jotai et "ok" ja välillä ei ollenkaa nii tuntuu et se ei ois musta kiinnostunu mut koulussa taas se koko aja kattoo mua sillei nopeeta et vilkuillaa toisiimme iha koko aja ja välil se kattoo mua pitempää ja sit monesti luokas kääntyy sillei päi et se voi nähä mut ja monesti heittää kaikkee läppää ja kattoo mua tyylii et nauranko sille ja ite samal nauraa mut voi olla sit et oon käsittäny kaike vääri tai sit se ehkä tykkää musta mut jos tykkäis musta nii miks ei vastais viesteihi tai mitää? :( haluisin pyytää sitä johonki vaikka kaakaolle tai johonki mut en uskolla ku sit kuitenki kaikki saa jostai tietää...

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisenalku-17

Söpöä. :D Miksi välittäisit muiden mielipiteistä? Pyydä sitä jonnekin ja jutelkaa. Mitä sitten, jos muut saisivat tietää? Millaista luulet seurustelun olevan? Se nyt herättää paljon enemmän huomiota kuin joku kahvilassa tapaaminen. Jos se kauhistuttaa, niin selitykseksi voisi käydä, että hän auttoi sua läksyissä?

Ihan oikeasti, seurustelu ei ole loppujen lopuksi mitenkään iso asia. Mutta en myöskään suosittele seurustelua jos koet sen jollain tapaa nolona. Sulla ei ole mitään kiirettä! Tämä siis olettaen, että olisit ehkä kiinnostunut seurustelusta kyseisen pojan kanssa.

Kyllä, kuulostaa siltä, että poika on sinusta kiinnostunut. Voi kuitenkin olla niin, että poika haluaa vain olla tyttöjen suosiossa. Katseleeko hän muita? Voi olla, ettet vaan huomaa. Jos näytät olevan ainoa, jota poika katselee/tuijottaa, naurattaa jne, olet todennäköisesti ainoa, joka häntä kiinnostaa. Ainakin tällä hetkellä.

Kysele pojan tunteista sekä ilmaise omasi. Jep, se tuntuu hankalalta, mutta se on aika varma vaihtoehto. :-)

• Jokutyttöjostai

Kiitos ku vastasit :) se on muittenki tyttöjen kaa välkil mut silti vaikka on niitten kaa nii monesti kattoo silti vilkuilee mua

• Jokutyttöjostai

Ja haluisin sen kaa jonnekki mennä eikä mua sillei nolota mut pelottaa et saan siltä pakit ja sit se rupee vihaamaa mua :(

• naisenalku-17
        Jokutyttöjostai kirjoitti:

Ja haluisin sen kaa jonnekki mennä eikä mua sillei nolota mut pelottaa et saan siltä pakit ja sit se rupee vihaamaa mua :(

No ei todellakaan rupea vihaamaan sua! Kysele siltä, että mitä jos vaikka mentäisiin joku päivä jonnekin? Kattele sen reaktiota. Jos poika vaikuttaa olevan kutankuinkin sujut sen kanssa niin suunnittele sitten enemmän, missä tapaatte jne.

Ja vaikka saisitkin pakit, se on ihan ok. Se kuuluu elämään :D eikä sun kannata sitä murehtia tai syyttää itseäsi. Se poika ei varmastikaan ala vihaamaan sua sen jälkeen eikä muuta suhtautumistaan sinuun.
        Voi olla, ettei poika yksinkertaisesti halua seurustella syystä tai toisesta, esimerkkinä nuoruus. Pojathan kypsyy hitaammin kuin tytöt!

Kaikki on mahdollista. Kannattaa kuitenkin yrittää, sä et menetä mitään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe