saa makeaa massun täydeltä, kun ihana trulliaika taas tupsahtaa piakkoin meidän iloksi. :) Varaatteko ihanille pikkunoidille ovenne ja namupussinne vai pidättekö kaksin käsin herkuista kiinni? ;) Minusta pääsiäinen on aina ollut se alkavan kevään merkki. Rairuohoa kun vielä laittaa kasvamaan, niin saa ennakkoa ihanasta kevään tuoksusta...ainakin siihen asti kunnes kisuli syö osan..:P
Kohta palstalaiset...
110
63
Vastaukset
Piti tietysti olla että avaatteko ovenne..hitto kun ei voi korjata tekstiä. :(
Minä en vietä pääsiäistä uskonnollisin menoin, vaan ihan kevään juhlana. varaan kyllä trulleille herkkuja, vaikkei niitä paljoa meidän talossa käy..
Itse syön toki myös mämmiä ja suklaamunia. :PNo en minäkää mitää kirkkojuttuja silloin harrasta. :) Toi mämmi on kyllä tosi nannaa. Ennen kylläki inhosin sitä, mutta nyt se uppoaa. :)
tinttu-liina kirjoitti:
No en minäkää mitää kirkkojuttuja silloin harrasta. :) Toi mämmi on kyllä tosi nannaa. Ennen kylläki inhosin sitä, mutta nyt se uppoaa. :)
Juu, tuo mämmi on minunkin herkkua.. :P Aina pääsiäisenä tulee syötyä muutama laatikko, mieheni ei taas syö sitä ollenkaan.. :D
Kittiechihu kirjoitti:
Juu, tuo mämmi on minunkin herkkua.. :P Aina pääsiäisenä tulee syötyä muutama laatikko, mieheni ei taas syö sitä ollenkaan.. :D
Sulla menee sitä sitten yhtä paljon ku mullakin. :)) Maitoa ja sokeria sekaan, niin se on menoa.
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla menee sitä sitten yhtä paljon ku mullakin. :)) Maitoa ja sokeria sekaan, niin se on menoa.
Kermaa, maitoa ja sokeria.. :P
Kittiechihu kirjoitti:
Kermaa, maitoa ja sokeria.. :P
Tuo kerma ei kyllä mulla mene. Kermavaahto täytekakun kuorrutuksena on ainoo juttu...nii ja mansikat ja kermavaahto. :) Oikee viettelyunelma. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo kerma ei kyllä mulla mene. Kermavaahto täytekakun kuorrutuksena on ainoo juttu...nii ja mansikat ja kermavaahto. :) Oikee viettelyunelma. ;))
Voih.. Olisit poikennut meille tänään, tarjosin just kavereille masikkatäytekakkua... :P
Kittiechihu kirjoitti:
Voih.. Olisit poikennut meille tänään, tarjosin just kavereille masikkatäytekakkua... :P
Kerroit liian myöhään..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Kerroit liian myöhään..;))
Jäi sitä kakkua vielä tälle päivälle.. :P
Mitäs tykkäätte lampaasta pääsiäispöydässä? Meikällä ei mee alas millään.. Oksennus tulee kun muistelee makua x-P
butch-cassidy kirjoitti:
Mitäs tykkäätte lampaasta pääsiäispöydässä? Meikällä ei mee alas millään.. Oksennus tulee kun muistelee makua x-P
No ei todellakaan mene lammas. :O Mulle ne on kamuja lapsuuden perukoilta, joten niitä ei mussuteta!
butch-cassidy kirjoitti:
Sä oot sit syöny jotaki vanhuudenhöperöö ja villalt maistuvaa pässii mut kyl sellainen nuori karitsa on mureeta ja maistuvaa ku se vaan kunnol laitetaan... :P
artagnan kirjoitti:
Sä oot sit syöny jotaki vanhuudenhöperöö ja villalt maistuvaa pässii mut kyl sellainen nuori karitsa on mureeta ja maistuvaa ku se vaan kunnol laitetaan... :P
Sä syöt siis syöt villamussuleitten lapsia??? :(
artagnan kirjoitti:
Meikä skippaa silti.. x-P
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä skippaa silti.. x-P
Hyvä Butsi..Jää pienet mäkättäjät rauhaan.;)
- KokkolanTOSIrealisti
Trullit kulkevat pääsiäislauantaina eikä tänään. Kokko poltetaan juhannuksena, eikä pääsiäisenä ja saunassa vastotaan, eikä vihdota. On tämä ruotsinmurteinen rannikkopohjanmaa hullua seutua, ja "rantaruottalaiset" vielä hullumpia. Eivät ole oppineet suomenkieltä kahdessasadassa (200) vuodessa, kun maahanmuuttaja Thai-tyttö oppii sen kahdessa kuukaudessa, hah!...
- TOSIrealistinKokkola
Vai tulee Kitti-Katin syötyä mämmiä ja jopa muutama laatikko, kovaa purtavaa. Etkö sinä pissiäinen vieläkään ymmärrä aiempia oppejani. Vessanpönttöön tulee syötyä ja juotua. Eli niitä ei normaali ihminen uudelleen nauti. Tosin jänikset ja kanit syövät paskansa, ja kissat nuolevat perseensä, jonka jälkeen puhdistavat kielensä emännän huuliin, ja saksanpaimenkoirat ovat hyviä rakastelemaan - vanhapiikojen ja sinkkunaisten parhaat kaverit, hah!...
Jk Perheessämme tulee syödyksi mämmiä ja juoduksi maitoa... Minkä takia ripulisti seikkailee ketjussamme?? Sanoit ette lue juttujamme, ja täällä olet kuitenkin? :D
tinttu-liina kirjoitti:
Hän on kova narraamaan. ;))
No sen olen huomannut, valhetta tulee kuin kakkaa..
Kittiechihu kirjoitti:
Siks sen nimi onkin ripulisti. ;)
- riistanvartija
Kittiechihu kirjoitti:
Ei tää oo mikään teijän ketju onko sulla joku jumalakompleksi hä? Meijän ketju hah meijän ketju hah ha haha haaa ;D ;D Täällä ei kuule kukaan omista yhtään mitään ketjuja ne on kaikille vapaata riistaa. :-))))
- Kivataulu
riistanvartija kirjoitti:
Ei tää oo mikään teijän ketju onko sulla joku jumalakompleksi hä? Meijän ketju hah meijän ketju hah ha haha haaa ;D ;D Täällä ei kuule kukaan omista yhtään mitään ketjuja ne on kaikille vapaata riistaa. :-))))
Matki taas rekattuja kun oot siinä hyvä.
- riistanvartija
Kivataulu kirjoitti:
Matki taas rekattuja kun oot siinä hyvä.
Ahaa tänne ilmesty luulotautinen se vainooja kuka luulee, et kaikki keskustelijat on yks ja sama. Kuule meitä on täällä viis itteasiassa ennen oli seittemän mutta kaks muutti toiselle paikkakunnalle vaan eipä tuo oo pahemmin haitannu kerhon toimintaa.
Itse sekoilet. Tarkoitin että miksi esim. ripulsiti lukee ketjuamme, kun ei kuulemma kiinnosta..
- viisikot
Kittiechihu kirjoitti:
Itse sekoilet. Tarkoitin että miksi esim. ripulsiti lukee ketjuamme, kun ei kuulemma kiinnosta..
Valitse siis vast'edes tarkoin mitä elvistet muutoin viisikko antaa potkut kunniataululta. Mitä muuten tykkäät suksiboksi-saitista siellä kannattaisi sanoa pari valittua sanaa eikö?
viisikot kirjoitti:
Valitse siis vast'edes tarkoin mitä elvistet muutoin viisikko antaa potkut kunniataululta. Mitä muuten tykkäät suksiboksi-saitista siellä kannattaisi sanoa pari valittua sanaa eikö?
Lopeta jo höpinä.
- no.huh.huh
Kittiechihu kirjoitti:
Lopeta jo höpinä.
Sinähän vekkuli poika olet määräätkö myös mitä täällä saa kukin sanoa?
- KokkolanTOSIrealisti
Ahaa tänne ilmesty luulotautinen se vainooja kuka luulee, et kaikki keskustelijat on yks ja sama. Kuule meitä on täällä viis itteasiassa ennen oli seittemän mutta kaks muutti toiselle paikkakunnalle vaan eipä tuo oo pahemmin haitannu kerhon toimintaa.
Hah hah haa. Yksinäisen vanhanpiian turkoosikerho...
KokkolanTOSIrealisti kirjoitti:
Hah hah haa. Yksinäisen vanhanpiian turkoosikerho...
Katkera vanha äijä, ei osaa lopettaa..
- älä-trolli-naurata
Kittiechihu kirjoitti:
Katkera vanha äijä, ei osaa lopettaa..
Mistä tiedät, että tuo on vaha äijä ellet ole sattumoisin sama äijä? Uskotko heti, jos esim. minä kerron olevani 100-vuotias ei herran jumala!!!
- Kaikki_häipyy
älä-trolli-naurata kirjoitti:
Mistä tiedät, että tuo on vaha äijä ellet ole sattumoisin sama äijä? Uskotko heti, jos esim. minä kerron olevani 100-vuotias ei herran jumala!!!
Jatka vaan samaa rataa niin ei täällä kohta riitä kiusattavia enää sullekkaan.
- paris-kunta
Kaikki_häipyy kirjoitti:
Jatka vaan samaa rataa niin ei täällä kohta riitä kiusattavia enää sullekkaan.
Emme tykkää trolleista varsinkaan pääsiäistrolleista.
- Avaimenreijästänäinsen
Meidän äitee tykkää vain suurista suklaamunista
- KokkolanTOSIrealisti
Joskus pitää opettaa pissiäisiä ja kakkiaisia, kun heidän käyttämänsä suomenkieli on peräisin "kivikaudelta"...
Mutta kun ei kiinnosta sinun neuvot ym. kommentit tippaakaan! Et osaa jättää ihmisä rauhaan sitten millään..
- Tukkirekka
Avaan ja varaan. Lakritsipötköjä ja yllätysmunia. Pikkutrullit ovat pääsiäisen kohokohta.
tinttu-liina kirjoitti:
Lakritsia..nam..Täs täytyy varmaan pukeutua trulliks ja tulla sun oven taakse. ;))
Eli tulee vähän isompi trulli...;))
- Tukkirekka
tinttu-liina kirjoitti:
Eli tulee vähän isompi trulli...;))
Tervetuloa oven taakse kolkuttelemaan. Namuja on iso kulhollinen ääriään myöten täynnä.
Tukkirekka kirjoitti:
Tervetuloa oven taakse kolkuttelemaan. Namuja on iso kulhollinen ääriään myöten täynnä.
No et sä kyllä yhdellä lakritsipötköllä olis selvinnykkää..;))
butch-cassidy kirjoitti:
Kehtaattekin täällä muiden kanssa flirttailla.. ;-D
Sä et ole tarjonnu meille karkkeja..niih.. :P
butch-cassidy kirjoitti:
Kehtaattekin täällä muiden kanssa flirttailla.. ;-D
Tota noin... Mäki sillai kyl paheksun. Mikä lie rekkamies... ;)
- TOSIrealistinKokkola
Tinttuliinat ja Kittikatit ovat rakkaita tytöntylleröitä. "Tahdon rakastella trallalallalaa teitä ikäneitosia, tralallalalalallalaa, heti ja taas huomenna"...
Ei olla ikäneitosia. Olen 35 vuotta huomenna ja näytän kuulemma paljon nuoremmalta, 18-vuotiaalta sanoi kaverini.
En ole rakkaasi ja en kaipaa ehdotuksia, olen naimisissa ja onnellinen. <3Kittiechihu kirjoitti:
Ei olla ikäneitosia. Olen 35 vuotta huomenna ja näytän kuulemma paljon nuoremmalta, 18-vuotiaalta sanoi kaverini.
En ole rakkaasi ja en kaipaa ehdotuksia, olen naimisissa ja onnellinen. <3jäbältä myöhästyneet onnentoivotukset.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
En ole rakkaasi ja en kaipaa ehdotuksia, olen naimisissa ja onnellinen. <3No muiskautetaanpa pusu meikän salarakkaan molemmille poskille ;-¤ Elikkä lämpimästi onnea eilisen merkkipäivän johdosta :-)
Virtuaallisesti lähetän palstakavereille mansikkakakkua.. Synttärieni kunniaksi. :)
Onnittelut virtuaalihalin muodossa. Tuo virtuaalikakkusi on kyllä tosi namia, taidanpa ottaa pikkasen lisää:)
toljanter kirjoitti:
Onnittelut virtuaalihalin muodossa. Tuo virtuaalikakkusi on kyllä tosi namia, taidanpa ottaa pikkasen lisää:)
Kiitos! :) Ota vain lisää mansikkakermakakkua. :P
spee_do kirjoitti:
Sylintäydeltä onnea päivänsankarille! :)
https://www.youtube.com/watch?v=5szBhXuF9N0Ihana, kiitos! :)
artagnan kirjoitti:
Onnee halein kera :) Ootkos sä sit muutes horoskoopis kala niinku mäki...?
Kiitos kaunis! :) Jep, kala olen horoskoopiltani. Mielestäni laiska kala, kun en osaa uida, mutta nautin veden katselusta.. :D
Sinullakin sitten on pian synttärit?Kittiechihu kirjoitti:
Kiitos kaunis! :) Jep, kala olen horoskoopiltani. Mielestäni laiska kala, kun en osaa uida, mutta nautin veden katselusta.. :D
Sinullakin sitten on pian synttärit?No mul noi synttärit meni jo :) Oliskos täs sit ny vähä niinku naurun paikka ku palstan kaks vesikammoisinta on kaloi... ;)
artagnan kirjoitti:
No mul noi synttärit meni jo :) Oliskos täs sit ny vähä niinku naurun paikka ku palstan kaks vesikammoisinta on kaloi... ;)
Mä nauroin jo..:))) Varsinaisia kaloja oikeen..;))
artagnan kirjoitti:
No mul noi synttärit meni jo :) Oliskos täs sit ny vähä niinku naurun paikka ku palstan kaks vesikammoisinta on kaloi... ;)
Onnea sinullekin! :) Jep, ollaan sitten molemmat veiskammoisia kaloja.. :D
Kittiechihu kirjoitti:
Kiitti :) No kyl mä oon alkanu päästä jo kammostain eroon. Alku oli vaan hemmetin vaikeeta ku pelkäsin et hörppään vettä, vajoon pohjaan ja hukun. Sit viel ku roikuin kiinni sellaises hentoses tytös et pelasta mut ;) Et Tinttikselleki tiedoks et kyl se 'Mikä pässi' -pokaali oli vaan kaiken vaivan arvoinen ;D
Kittiechihu kirjoitti:
Meikä ja Arieli ollaan sitten miehiä molemmat ;-D Arieli on jousimies ja meikä vesimies.. ;-)
artagnan kirjoitti:
Kiitti :) No kyl mä oon alkanu päästä jo kammostain eroon. Alku oli vaan hemmetin vaikeeta ku pelkäsin et hörppään vettä, vajoon pohjaan ja hukun. Sit viel ku roikuin kiinni sellaises hentoses tytös et pelasta mut ;) Et Tinttikselleki tiedoks et kyl se 'Mikä pässi' -pokaali oli vaan kaiken vaivan arvoinen ;D
Huvittaa pelkkä mielikuva, että raavas mies on kiljunu apua ja roikkuu samalla kiinni hennossa tytössä.. :)) Eli hyvin oot ansainnu Mikä Pässi-pokaalin. ;)))
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä vei sitte sen viimeisen jääkaapin perälle unohtuneen palan.. :-P
Oli varmaan se pala, mitä Kittie oli jo antanu sen sessulille nuoltavaks.. ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Huvittaa pelkkä mielikuva, että raavas mies on kiljunu apua ja roikkuu samalla kiinni hennossa tytössä.. :)) Eli hyvin oot ansainnu Mikä Pässi-pokaalin. ;)))
No jos mä aivan rehellinen oon nii sanoin mä kyl useampaan kertaan et ethän sä päästä hukkumaan ku mä pentuna työnsin pääni vesisaaviin ja vedin vettä sillai kunnol henkeen et siit jäi kauhee kammo... :(
artagnan kirjoitti:
No jos mä aivan rehellinen oon nii sanoin mä kyl useampaan kertaan et ethän sä päästä hukkumaan ku mä pentuna työnsin pääni vesisaaviin ja vedin vettä sillai kunnol henkeen et siit jäi kauhee kammo... :(
Olipa kurja. :( Onneks sulle ei sillon käyny pahemmin.
Kiva nyt kummiski, että olet päässyt pahimmasta kammosta. :)tinttu-liina kirjoitti:
Olipa kurja. :( Onneks sulle ei sillon käyny pahemmin.
Kiva nyt kummiski, että olet päässyt pahimmasta kammosta. :)No mä uin jo niinku delfiini ainaski sillai omasta mielestäin ;) Jonku syyn takii toi meidän muru vertaa kyl sit kuiteski mua ryhävalaaseen... :D
- TosiRealismiKokkola
Meillä ei ovi aukene trulleille!!!!!!!!
En jaksa trulleja
Kittiechihu kirjoitti:
Mikset jaksa?
Katos ku ollaan samaan aikaan... ;) Mä täs mikroateriaa mutustelen ja pidän taukoo.
Kittiechihu kirjoitti:
Mikset jaksa?
Koska minua ärsyttää se asia trulleista että ja en tarkoita että kaikki tullit ovat samalaisia mutta he jotka kävivät minulla vielä kun avasin oven kysyivät ekana onko trulleille karkkia kun taas itse toivoisin trulleita että ensiksi virvotaan ja sitten vasta kysytään karamellia... ja kaikki ei edes virponut vaikka sai karamellia... joten päätin etten avaa ovea. Toinen asia mikä heissä jotka minulla kävivät on kellon aika kun en tykkää että jo klo 7 tullaan ovikelloa pimpottaa...
Ilmannimi kirjoitti:
Koska minua ärsyttää se asia trulleista että ja en tarkoita että kaikki tullit ovat samalaisia mutta he jotka kävivät minulla vielä kun avasin oven kysyivät ekana onko trulleille karkkia kun taas itse toivoisin trulleita että ensiksi virvotaan ja sitten vasta kysytään karamellia... ja kaikki ei edes virponut vaikka sai karamellia... joten päätin etten avaa ovea. Toinen asia mikä heissä jotka minulla kävivät on kellon aika kun en tykkää että jo klo 7 tullaan ovikelloa pimpottaa...
Toi on kyl sit huonoo käytöstä trulleilt... :/ Mul on käyny enimmäkseen vaan oman talon pentui ja he on kyl osannu käyttäytyy niinku pitää :)
Ilmannimi kirjoitti:
On ollu paljon kirjoituksia siitä, että jotku lapset eivät ole panostaneet pukeutumiseen eikä oksien koristeluun. Joskus kyllä tulee ovelle tämmöisiäkin "trulleja"...
Tuo kellonaika kyllä olis todellakin hyvä trullien muistaa.
Kyl mä avaan. Köyhää meininkii jos pariin lakupötköön ei oo varaa. Kiva vaan ku näkee tyytyväisten pentuin naamoi... :)
Juu..nii on. Kyllä trulleille kertyy aina kamalasti sitä karkkia, ku kattelee niitten koreja. :)
jep. jäbä komppaa. ei kai sitä ees kehtais lukkojen takana istuskella ja kahtella vaan verhojen raoista. enempiki sais trulleja käydä mut jäbää tuntuvat vähä pelkäävän ku oon tämmönen iso korsto.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jep. jäbä komppaa. ei kai sitä ees kehtais lukkojen takana istuskella ja kahtella vaan verhojen raoista. enempiki sais trulleja käydä mut jäbää tuntuvat vähä pelkäävän ku oon tämmönen iso korsto.. ;)
Höh...oot varmasti maailman kilteimpiä isoja korstoja.. ;)) Laita oveen kyltti missä lukee: TÄÄLLÄ ASUU ISO NALLEKARHU ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Höh...oot varmasti maailman kilteimpiä isoja korstoja.. ;)) Laita oveen kyltti missä lukee: TÄÄLLÄ ASUU ISO NALLEKARHU ;))
Ööh...toihan voi vasta pelottaakki...lisää siihen että kiltti.. :P
- TOSIripulisti
Kerrankin ripulistilla kävisi joku!
No meikä ei varaa trulleille ovea Lanaseni kun namuista tykkäävät enemmänkin elikkä hyväksi havaittuja perinteitä kunnioitan.. ;-D
Nii... ethän sä vois niille trulleille varatakkaa oveas, ku sun pitää säästää se joillekki pimuille jos satut taas päästämään niitä sammakoita suustas. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Nii... ethän sä vois niille trulleille varatakkaa oveas, ku sun pitää säästää se joillekki pimuille jos satut taas päästämään niitä sammakoita suustas. ;))
No ei se varsinaisesti mikään sammakko ollu.. Jos meikä olis sanonut sille pimatsulle että eikö ookki ruma tyttö kuvassa niin saletisti ovi olis lentänyt samalla lailla saranoiltaan. Meikä oli vaan äkillisen kateudenpuuskan viaton uhri ja se oven korjauskin maksoi muuten maltaita.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No ei se varsinaisesti mikään sammakko ollu.. Jos meikä olis sanonut sille pimatsulle että eikö ookki ruma tyttö kuvassa niin saletisti ovi olis lentänyt samalla lailla saranoiltaan. Meikä oli vaan äkillisen kateudenpuuskan viaton uhri ja se oven korjauskin maksoi muuten maltaita.. ;-D
Viaton uhri? Ööh..eikös se ovi menny palasiks siks ku sä avasit suus...;))
tinttu-liina kirjoitti:
Viaton uhri? Ööh..eikös se ovi menny palasiks siks ku sä avasit suus...;))
No sanoppas meikälle Lanaseni että mitä sille pimatsulle olis sitten pitänyt sanoa kun selväksi oli jo tullu että meikä puhuakkin osaa.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No sanoppas meikälle Lanaseni että mitä sille pimatsulle olis sitten pitänyt sanoa kun selväksi oli jo tullu että meikä puhuakkin osaa.. ;-D
Kyselikö se pimu siis siitä kuvasta? Jos, nii oisit sanonu että siinä on sun sisko....:))))
tinttu-liina kirjoitti:
Kyselikö se pimu siis siitä kuvasta? Jos, nii oisit sanonu että siinä on sun sisko....:))))
No ei se mitään kyselly elikkä oli vaan hiljaa ja tuijotti.. Eikä siinä voinut luikuria lasketella kun meikä oli kerennyt jo sille sanoa ettei sisaruksia oo ainuttakaan. Jotenkin piti sitten vaan hiljaisuus murtaa.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No ei se mitään kyselly elikkä oli vaan hiljaa ja tuijotti.. Eikä siinä voinut luikuria lasketella kun meikä oli kerennyt jo sille sanoa ettei sisaruksia oo ainuttakaan. Jotenkin piti sitten vaan hiljaisuus murtaa.. ;-)
Selvä sammakko!! :)) Mut ota tuo vähän niinku elämänkoulutuksena..susta saa Butsi joku vielä nöyrän miehen itelleen..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Selvä sammakko!! :)) Mut ota tuo vähän niinku elämänkoulutuksena..susta saa Butsi joku vielä nöyrän miehen itelleen..;)
Arieli saa.. Meikä ei kykene rakastamaan ketään toista. Pitää vaan ootella että se sille valkenee :-)
- EiArvausVaanFakta
butch-cassidy kirjoitti:
Arieli saa.. Meikä ei kykene rakastamaan ketään toista. Pitää vaan ootella että se sille valkenee :-)
Niin kauniille naiselle riittää ottajia joka sormelle.
EiArvausVaanFakta kirjoitti:
Niin kauniille naiselle riittää ottajia joka sormelle.
Pakko vielä oli ny kirjottaa, että sekö nyt takaa sitten onnen jonkun ihmisen kauneus/komeus. Se on vain pintaa, kun onnelliseen elämään tarvitaan kyllä muutakin.
Aattelin täs justiin että onpa viel valoisaa, vaikka kello onkin jo vaikka mitä..Siinä samassa ajattelin että kohta tulee taas kesä....ja hämähäkit..:{ Niitä inhoan yli kaiken..Mikä teitä ihania palstalaisia inhottaa? Onko joku sellane juttu mikä saa teillä aikaan inhonväreitä?
No ei tuu mitään mieleen.. Tytsi joskus öisin narskutteli hampaitaan mutta se nyt vaan otti luontoon eikä varsinaisesti inhonväreitä kuitenkaan aiheuttanut.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No ei tuu mitään mieleen.. Tytsi joskus öisin narskutteli hampaitaan mutta se nyt vaan otti luontoon eikä varsinaisesti inhonväreitä kuitenkaan aiheuttanut.. ;-)
Sulla on hyvin sit..Mä saisin pitkän listan..toi hämähäkki on vaa yks.
Kittiechihu kirjoitti:
Minua kammottaa madot ja toukat...
Ei kai kuitenkaan ihan kastemadot? Mä tykkään ku näen niitä kukkapenkissä ja sit mä pelastaki niitä joskus vesialtaasta.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ei kai kuitenkaan ihan kastemadot? Mä tykkään ku näen niitä kukkapenkissä ja sit mä pelastaki niitä joskus vesialtaasta.. :)
Kyllä ne kastemadotkin ällöttää.. Tiedän että on hölmöä, mutta madot ja toukat aiheuttaa inhonväristyksiä minulle...
Kittiechihu kirjoitti:
Kyllä ne kastemadotkin ällöttää.. Tiedän että on hölmöä, mutta madot ja toukat aiheuttaa inhonväristyksiä minulle...
En minäkää nii toukista tykkää, mut jos aattelee vaikka perhosentoukkaa, niin siitä tulee ajan myötä tosi kaunis perhonen. Ne on nii ihania. <3
tinttu-liina kirjoitti:
En minäkää nii toukista tykkää, mut jos aattelee vaikka perhosentoukkaa, niin siitä tulee ajan myötä tosi kaunis perhonen. Ne on nii ihania. <3
Juu, toukat on aika viattomia otuksia.. Eli ei niitä tarvi pelätä, mutta minkäs sille voin..? :)
Kittiechihu kirjoitti:
Juu, toukat on aika viattomia otuksia.. Eli ei niitä tarvi pelätä, mutta minkäs sille voin..? :)
Juu ei sille mitään voi. Mä en ymmärrä tuota mun hämähäkkikammoa..mistä ihmeestä noi kammot yleensä ees tulee. :P Usein hölmön näköstä, ku minä ja hämähäkki juostaan kumpikin pakoon, mut vaan eri suuntaan.
tinttu-liina kirjoitti:
Juu ei sille mitään voi. Mä en ymmärrä tuota mun hämähäkkikammoa..mistä ihmeestä noi kammot yleensä ees tulee. :P Usein hölmön näköstä, ku minä ja hämähäkki juostaan kumpikin pakoon, mut vaan eri suuntaan.
Minä taas saatan kiljahtaa, jos mato tai toukka on lähelläni.. Ja minä en todellakaan ole mikään kiljukaula..
artagnan kirjoitti:
No eipä sit mikään... :)
Mistähä sekin johtuu et harvoin miehet inhoaa ötököitä tai vaikka et pelkäis olla yksin jossai pimeessä paikassa..Tiedän sellasia jotka asuu yksin jossai korvessa. Mä luulisin koko ajan että siel kummittelee..:8
tinttu-liina kirjoitti:
Mistähä sekin johtuu et harvoin miehet inhoaa ötököitä tai vaikka et pelkäis olla yksin jossai pimeessä paikassa..Tiedän sellasia jotka asuu yksin jossai korvessa. Mä luulisin koko ajan että siel kummittelee..:8
Kai me naiset ollaan herkempiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850