Eilen oli tanssit Hotelli Kajaanissa. Harmittaa kun olin töissä niin en päässyt tanssimaan, olikos siellä paljon porukkaa.
Hotelli Kajaani
12
668
Vastaukset
- Erban
Tanssitin ehkä vaimoasi, halusi luokseni jatkoille. Ja mentiin,loppuun asti.
Sanovat ettei järvi soutamalla kulu. - rentoruusu
Eihän tuolla paljon tanssijoita ollut ehkä 70 nekin vähäset humalassa toikkaroivat
- virpoja
Nyt kyllä liioittelet taisi olla ohranjyvä silmässä niin kahtena.
- Löysätplöröt
Paska haisi ja tekojalat pyöri pitkin lattioita.
- kiitostiedosta
No ei ollut sitten häävit tanssit.
- polokka
Hyvät kemut mutta vähän oli tansijoita.Harmi kun vaihtui esiintyjä , olisi pitänyt tiputtaa lippun hintaa alemmas.
- KireätÄnkerit
Ärhäkkäät oli "eväät" mahassa jo tulless! SAmmuin tullessa pöntölle.... tukevan änkyrän myötävaikutuksessa unohtu kiskasta laredot kinttuihi.... No taisi se kansiha jiähä pöntöstä nostamati.
Heräsin "huonot" housuissa,. Aikaan valomerkin tottakai!
Nimim. "Se viimone konjamiini taisi olla liikaa!" - Helvianna
No jo minä ihmettelinkin kun sonta haisi, nyt selvisi syy.
- Spugetyyne
Haistelit omaa paskaas juoppo mätisäkki. Siellä viereisessä paskahuusissa rehjotit lattialla kusetjapaskat haarakiilassa!
- koknamiini
Kaainuulaisittain hyvä meinki perinteisesti.
- Marikakk
Hyvät oli tanssit ja sopivasti porukkaa. Lipun hintakin oli sopiva!
- Jukip
Jo vain! Milloin on taas tanssit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607