Eli oon 147cm pitkä ja painan 33kg. Kaverit sanoo että oon ihan liian laiha mutta kun katon peilistä mun maha näyttää hirveeltä. Haluisin olla jtn. 5-7kg laihempi.
Oonko läski?
14
77
Vastaukset
- EmptyKappa
Joo. Tosta päätellen sulla on ainakin 10 kiloa ylipainoa.
Pliis sano että trollaat!
Toi on jo valmiiks alipainonen ja tuut sanomaan että sen pitäs pudottaa painoo.
- kapppamiäs
Olet pitää kyllä laihuttaa ite oon 160cm ja oon 10kg ja tunnen olevan lihava
- EnUsko
kapppamiäs en usko et painat 10 kiloo! Kosk mun sisko on 4v ja painaa 15kg!tai sit oot joku kauhee anorektikko joka kuolee heti pienest tuulen puuskast
- vau6666666669
vau
- jooeioota
ite oon 177cm pitkä ja painoo on nyt 7,76kg. Aattelin ottaa vielä parisataa rammaa pois nilkoista.
Jos tästä laiharista nyt ihan hakemalla hakee jotain negatiivista, niin
tuulisella säällä ei kyllä parane lähetä ulkoilemaan;D - MäEnVoi
Anorektikot on mun mielest ihan kakkoi!!!!!ja vie ku ite oon 10v ja 152cm pitkä ja painan 39kg ja tyypit sanoo anorektikoks!se ärsyttää!ihan sairaasti!!!!ja jooeioota painat sot vähemmän ku meijän koira joka on ranskanbuldogin ja jack russelin risteytys ja painaa 10kg!?
- MäEnVoi
Ja siis lol en tiiä miks ain vaihan nimimerkkii....ja mä näytän tosi laihalt ku kylkiluut näkyy aik selvästi ja silllee mutta ilmeisesti oon sitte aika painava vaikken siltä yhtään näytäkkään?
- Älä.laihduta_
Sulla on anoreksia. Et saa laihduttaa enää yhtään. 33kg on jo lähellä hengen menoa.
- tyttö14v
sun pitäsi painaa 10kg enemmän!
- oijjoijoi
Mun mielestä sä oisit just hyvä tollasena! Ne näkyvät luut saa näyttämään ihanan sirolle ;) eikä ollu sarkasmii oikeesti!!
- gigitgiur
Oot liian laiha. Itselläni on sama ongelma kun katon ylhäält ni näytänläskit mun äitisano et se on sairaus
Sulle normi paino olisi 40-53kg.
Jos laihdutat enempää ihosi ja vatsasi voivat turvota ja se sitten ei ainakaan näytä hyvältä.
Eli ehdotan että yrität nostaa painoasi sillä se voi vähentää vatsasi turvotusta. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3246205Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483676Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831092Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904