VAIHTOEHTOMEDIA

Pilmari

POLIITTINEN ELIITTI haluaa vaientaa kaikkialla toisinajattelijat.
Näin tapahtuu ja on tapahtunut kautta aikain niin meillä kuin muuallakin maailmalla.
- Millaisena koet syrjinnän omille mielipiteillesi mediassa?

9

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niimpäin

      Politiikassa jokainen on mielestään oikeassa,

    • ässä.valttia

      SIPILÄLLE
      ja kaikille äSSille (3)olis syytä etsiä vaihtoehtoja.

    • ah.med

      SUOLA
      oli "lempinimeni" nuorena. Kansa tuntee pljon sanontoja:
      - Kun suola muuttuu mauttomaksi niin... muuttihan Herra Sebaot Lootin vaimonkin suolapatsaaksi...hmm
      EN TUNNE SITÄ MIESTÄ---

    • totuus.palaa

      Noin viikon uutiset ovat lehtien ja tietysti YLE-ohjelmissakin
      luettavissa ja katsottavissa reaaliaikaisesti vaikka useaan kertaan ja tallentaa niitä tiedostoihinsa edelleen jaettavaksi ystäville, jotka eivät halua niitä.
      Nyt TV kertoo jopa vuosituhansien takaisia asioita maailmankuvamme lajetamiseksi.
      - Lue enemmän niin luulet vähemmän?!

    • alvariaan

      YLE
      tarvitsisi kunnon kilpailijoita jotta meillä olisi vaihtoehtoja joista valita.
      Almamedia on tullut myös nettiin ja tämäkin kotimaisesta nimestään huolimatta ei liene suomalaisomistuksessa. Eniro lienee äänetln yhtiömies?

    • Kullervon.Kirous

      Ainoita uskottavia uutislähteitä kokemuksen mukaan ovat http://mvlehti.net/ ja http://nwohavaintoja.blogspot.fi/ Muut ovat koukkunokkien omistamia ja sen lauluja niitten toimittajat laulaa kenen leipää syövät. Totuus on kokonaan toinen asia.
      Lapsen tieto, naisen muisti sanoi jo Väinämöinen aikanaan. Ja oikeassa oli!
      Brüselin tapahtumat, kevään NATO-pullistelut ja Saulin vierailu.
      Kyseessä on CIA:n ja Mossadin juoni kolmannen maailmansodan käynnistämiseksi - Suomesta! Sauli on vain yksi pikku nappula shakkipelissä, jota hän ei osaa kuin toteuttaa sitä mitä käsketään. Toivottavasti Putin osaa laskea paremmin kuin muuan Rolexandet Stupid tai Jihad Isisvispilä. Kevään NATO-harjoituksissa tullaan tekemään uusi Mainila, jolla yritetään saada Venäjä ja NATO sotaan keskenään. SUOMEN ALUEELLA! Seuraa WWWIII ja planeetan elämän lähes täydellinen tuho ja ihmiskunnan rippeitten aloittaman sivilisaation uusi alku taas kerran.
      Näitä harjoituksiahan on ollut Mossadin-CIAN Pahan Akselilla vuosien mittaan vaikka kuinka monta ja aina on muka joku muslimiryhmä tehnyt terroritekojaan ja aina on tekijöiksi paljastunut Mossadin ja Naton sotarikolliset. Muutamia esimerkkejä:
      - http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/03/brysselissa-false-flag-isku-yli-20.html
      - http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/03/maalbeekin-aseman-metropommi-isku-kuin.html
      - http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/03/brysselin-iskut-olivat-eliitin.html
      - http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/03/belgian-viranomaiset-maarasivat-mediaa.html
      - http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/03/silminnakija-lentoaseman-pommi-rajahti.html
      - http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/03/paljastiko-suomalaismeppi-brysselin.html
      Muutenkin kannattaa seurata tätä http://nwohavaintoja.blogspot.fi/ ja tätä http://mvlehti.net/ ennenkuin alkaa liikaa uskomaan näitten koukkunokkien omistaman valta/valhemedian juttuihin.
      Mikään ei tapahdu sattumalta vaan kaikki on tarkoin suunniteltua. Meidän maailmamme on paljon raadollisempi kuin pystyt edes kuvittelemaan. Ja tämä nykyinen sivilisaatiomme tuhotaan taas kerran. Tahallaan. Taas kerran on pölyn laskeuduttua aloitettava kaikki uudestaa aivan alusta niinkuin ainakin kahdesti jo aikaisemmin, vaikka niistä ei kerrota ja kaikki oleellinen niistä tarkoituksella salataan.

    • jenkki.uhoo

      VALTA
      tarvitsee terroria pöntittääkseen omaa valtaansa.
      USA on Venäjän ohella mallimaa tässä suhteessa.
      11.9.2001 on oiva esimerkki kun ei edes ole tutkittu
      .Kolme miestä on saatu kiinni Brysselin trategiasta

    • alle.riman

      HESARI
      menettää tilaajia ja lukijoitain kuten muutkin SANOMA-korserniin kuuluvat.Mitem lie ALLER-suomi24.fi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe