lörisevä pieru

eisaa

On saatanana vittumaista kun naapuri ruttuutaa wessassa hirveitä paukauksia, keskellä yötä ettei saa nukkua rauhassa.

13

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurisioon

Anteeksi! Brandy pierettää ihan älyttömästi, joskus tulee jopa varren kanssa.

• fartmann

Varsiperu :)

• kärsäylösvaan

Ummetuksesta kärsivät kateelliset ne täällä huutaa.

• pierujoosep

haloo, ootko tietonen,että korvatulpat on keksitty ja kuka käskee nukkua wc:ssä.

• Toinen_naapuri

Tuommoisella kännäyksellä ihminen ei juuri voi valita nukahtamispaikkaansa. Ei sitä, milloin herää oksentamiseensa.

• eisaa

Nyt selvisi kuka se on , yläkerran lihava akka se on tuli just kotiin ja perkele sama paukutus alkoi toivottavasti ei pytty rikkoonnu .Onneksi löyty nuo korvatulpat kiitosta vaan neuvosta pierujoosep pitää laittaa ensi yöksi korviin tulpat..

• pierujoosep

juu are velkom;D

• naapurisioon

Olen harrastanu liikka perspanoja, siitä se falskaus johtuu.

• koirantalut

lohtajalla lörisee perkeleeline pörinä het aamusta erään talon kohdalla varsinki

• Hornetin_pieru

Mun naapurilla on myös pahat ilmavaivat ja herään usein naapurista kuuluvaan voimakkaaseen paskan turahdukseen, hajukin tulee väliseinän läpi mun puolelle.

Muutama viikko sitten soitin naapurille keskellä yötä ja kehuin hänen suolentoimintaa ja pyysit täräyttämään toisenkin mahtipierun. Naapuri syytti Hornettien ylilentoa äänen aiheuttajaksi. En tiedä, mutta sama soundi oli.

• keijupieru

prööt pruut plöff plumskis ja pruiiiiiiit ! Mulla irtoo pierut sekä kakit ja joka ikinen päivä ruttuutan ne pönttöön ihan äänekkäästi, olipa yö tai päivä!
      Kustakkin pitää myös ja ne lorottelen hyvin äänekkäästi.

• peräsuolipytyssäpaskassa

Taitaa kohta olla peräsuoli kun norsun kärsä noista merkeistä päätellen saa pistää rullalle vaan.

• kakkiejapissiepönttöön

piufffff plööfhhh yööfff pluumpsiss ähkinää ja prööööt ja plommmm ja tsiuuuuhhh ja jytymmmm...aah helpotus :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      365
      6590
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3886
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      26
      1438
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      20
      1189
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1081
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      178
      1003
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      18
      936
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      930
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      886
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      857
    Aihe