On saatanana vittumaista kun naapuri ruttuutaa wessassa hirveitä paukauksia, keskellä yötä ettei saa nukkua rauhassa.
lörisevä pieru
13
202
Vastaukset
- naapurisioon
Anteeksi! Brandy pierettää ihan älyttömästi, joskus tulee jopa varren kanssa.
- fartmann
Varsiperu :)
- kärsäylösvaan
Ummetuksesta kärsivät kateelliset ne täällä huutaa.
- pierujoosep
haloo, ootko tietonen,että korvatulpat on keksitty ja kuka käskee nukkua wc:ssä.
- Toinen_naapuri
Tuommoisella kännäyksellä ihminen ei juuri voi valita nukahtamispaikkaansa. Ei sitä, milloin herää oksentamiseensa.
- eisaa
Nyt selvisi kuka se on , yläkerran lihava akka se on tuli just kotiin ja perkele sama paukutus alkoi toivottavasti ei pytty rikkoonnu .Onneksi löyty nuo korvatulpat kiitosta vaan neuvosta pierujoosep pitää laittaa ensi yöksi korviin tulpat..
- pierujoosep
juu are velkom;D
- naapurisioon
Olen harrastanu liikka perspanoja, siitä se falskaus johtuu.
- koirantalut
lohtajalla lörisee perkeleeline pörinä het aamusta erään talon kohdalla varsinki
- Hornetin_pieru
Mun naapurilla on myös pahat ilmavaivat ja herään usein naapurista kuuluvaan voimakkaaseen paskan turahdukseen, hajukin tulee väliseinän läpi mun puolelle.
Muutama viikko sitten soitin naapurille keskellä yötä ja kehuin hänen suolentoimintaa ja pyysit täräyttämään toisenkin mahtipierun. Naapuri syytti Hornettien ylilentoa äänen aiheuttajaksi. En tiedä, mutta sama soundi oli. - keijupieru
prööt pruut plöff plumskis ja pruiiiiiiit ! Mulla irtoo pierut sekä kakit ja joka ikinen päivä ruttuutan ne pönttöön ihan äänekkäästi, olipa yö tai päivä!
Kustakkin pitää myös ja ne lorottelen hyvin äänekkäästi. - peräsuolipytyssäpaskassa
Taitaa kohta olla peräsuoli kun norsun kärsä noista merkeistä päätellen saa pistää rullalle vaan.
- kakkiejapissiepönttöön
piufffff plööfhhh yööfff pluumpsiss ähkinää ja prööööt ja plommmm ja tsiuuuuhhh ja jytymmmm...aah helpotus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3656590Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483886Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava261438Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard201189- 981081
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,1781003Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18936- 52930
- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9857