ostaisin 450 tai 525 exc -04

no fear

jos jollakin sattuisi oleen myynnis kyseisen exc niin olisin kiinnostunut ostaa jos pyörä on punakilpi ja ei maailman ympäri ajettu! eikä mikää liikkeen hinta..

13

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kake

Suurin osa tällä palstalla liikkujista on mopopoikia jotka vaan unelmoivat omasta crossista, joten tämä ei ehkä ole kaikkein otollisin paikka pyörän ostamiseen. Sen sijaan katseleppas vaikka www.offroadpro.net/ ja sieltä mp-pörssi. Tai www.keltainenporssi.fi , www.motopalsta.com ja www.nettimoto.com. Noita osoitteilta luulis löytyvän..

• no fear

joo tiedän että paljon on puhe miehiä täällä myös mutta taisin kirjoittaa tonne KTM osastoon että ei löydy pörssistä eikä offroadprosta!! ja motopörssi ei oikein hintojen puolesta nappaa! käsittääkseni kakki pyörät liikkkeissä?.. ja mopo pojista puheen ollen tuleva kotari on noin viidestoista rähjäpyörä..

• Kake
        no fear kirjoitti:

joo tiedän että paljon on puhe miehiä täällä myös mutta taisin kirjoittaa tonne KTM osastoon että ei löydy pörssistä eikä offroadprosta!! ja motopörssi ei oikein hintojen puolesta nappaa! käsittääkseni kakki pyörät liikkkeissä?.. ja mopo pojista puheen ollen tuleva kotari on noin viidestoista rähjäpyörä..

Tosiaan kun kattelin itekkin noita äsken, niin ei löydä. Mutta onko sen siis ihan pakko olla -04, kun löytyi ainakin tuommonen mikä on otettu käyttöön 11/03? Ei varmasti ole paljon eroa. Ja kyllä noita -04:siakin löytyy, mutta ovat vkilpisiä. Enkä mä sua tarkottanut mopopojaksi, vaikka niitä täällä paljon pyöriikin..

• no fear
        Kake kirjoitti:

Tosiaan kun kattelin itekkin noita äsken, niin ei löydä. Mutta onko sen siis ihan pakko olla -04, kun löytyi ainakin tuommonen mikä on otettu käyttöön 11/03? Ei varmasti ole paljon eroa. Ja kyllä noita -04:siakin löytyy, mutta ovat vkilpisiä. Enkä mä sua tarkottanut mopopojaksi, vaikka niitä täällä paljon pyöriikin..

en tiedä mikä on kun ei oikein löydy -04 malleja? ja tosiaan ei kiinnosta valkokilpi. eikä enää -03 kun just hävitin kyseisen mallin. on siinä jo eroja -04 verrattuna! no mopopojat tulee perässä ja ovat tulevia enska hemmoja tai crossi..

• Kake
        no fear kirjoitti:

en tiedä mikä on kun ei oikein löydy -04 malleja? ja tosiaan ei kiinnosta valkokilpi. eikä enää -03 kun just hävitin kyseisen mallin. on siinä jo eroja -04 verrattuna! no mopopojat tulee perässä ja ovat tulevia enska hemmoja tai crossi..

No -04:set on vielä ajossa. Ja mitä merkittäviä eroja on -03 verrattuna -04? Eikös -03 ollut jo noissa isommissa Kotareissa sen uudenmallinen peräkin? :o

• no fear
        Kake kirjoitti:

No -04:set on vielä ajossa. Ja mitä merkittäviä eroja on -03 verrattuna -04? Eikös -03 ollut jo noissa isommissa Kotareissa sen uudenmallinen peräkin? :o

crosseissa perä oli muistaakseni uuden mallinen jo -03 modelissa crosseissa! eikä niisä nyt tosiaan suuria eroja ole mut kun haluun -04

• Moro!!

Multa löytys -04 mallinen 450 EXC, ajettu alta 60h ja 1000km. Pyörässä kiinni Akrapovic koko putkisto, karjaraudat, kotarin oma pohjapanssari suojarauta yms... Ei ole periaatteessa myynnissä ennen kevättä, mutta jos siitä sopivan rahan saa, niin kait mä sen voin vaihtaa uuteen jo talvellakin... Että tarjota saa, jos kiinnostaa! Kuljetuskin järjestyy Etelä-Suomen alueelle...

enskahemmo

• no fear

kyllä just kyseinen peli kiinnostais! mutta anna vähän osviittaa hinnasta ym acrapovik olis plussaa. missäpäin pyörä on? ite olen myös etelä suomesta,

• no fear kirjoitti:

kyllä just kyseinen peli kiinnostais! mutta anna vähän osviittaa hinnasta ym acrapovik olis plussaa. missäpäin pyörä on? ite olen myös etelä suomesta,

Joo, pistä postia tuleen [email protected] niin kattellaan tarkemmin. Kuten mä sanoin, tarjota saa, mutta mikään pakko mun ei ole laitteesta eroon päästä...

• jasu
    • edullinen

KTM 525EXC -04 punakilpi, taysin kunnossa, tarvittaessa akcraa, ym. herkkua h. tiukka 5550,-
      Parhaiten saa kiinni 15.01 ja siita eteenpain tekstarilla koko ajan 040 4128711 Pyora paakaupunkiseudlla!Myos 400EXC 04 6000,-

• no fear

joo noi alkaa asia hintoja jo! mutta lisaa infoa olisi saatava pyorista! kenen pyoria ovat ja onko kisa kayttoa vai harraste?

• akrapovic
        no fear kirjoitti:

joo noi alkaa asia hintoja jo! mutta lisaa infoa olisi saatava pyorista! kenen pyoria ovat ja onko kisa kayttoa vai harraste?

onko 525exc tikkasen vanha? ja loytyyko 400cc mantsalasta? taalla maailmalla kirjaimet puuttellisia sorry! ihan ok hinnat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      47
      3471
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      49
      2668
    3. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      96
      1871
    4. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      12
      1629
    5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      83
      1531
    6. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1380
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      337
      1348
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      7
      1315
    9. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1147
    10. Niin se vain on

Haluatko kuulla salaisuuden mies rakastan sua.
      Ikävä
      37
      923
    Aihe