Konetyypissä tämän mukaan on varoitusjärjestelmä windshearin varalta
http://www.b737.org.uk/warningsystems.htm
Kone ilmeisesti tuhoitui kyseisen ilmiön vuoksi, muut indikaattorit ovat osoittaneet ettei ongelma ole ollut ilmanopeudessa eikä kohtauskulmassa, sakkaus lienee siis poissuljettu.
Samoin äänitallenteista ilmenee lennonjohdon ilmoittaneen aiemman koneen raportoineen windshearista.
Tuliko varoitus liian myöhään vai ei ollenkaan vai reagoitiinko liian hitaasti? Mahtaako kentällä olla omaa säätutkaa regoimaan windsheariin vai onko se ollut njet rabota?
flydubai windshear
spekulantti
1
88
Vastaukset
- eisuoranainensyy
FSN foorumilla asiantuntijat ovat vahvasti sitä mieltä että sakkaus on onnettomuuden syynä. Olen itse myös vahvasti samaa mieltä. Mikä siihen on sitten johtanut ei ihan täysin selvillä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918