Fantasiat !

Aamuyöllä

60v, nainen sekä mies mistä fantasioitte ? Kertokaa villeimmätkin miehelle !

31

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluanorjaksi

Haluaisin joutua tilanteeseen missä heräisin alasti ja sidottuna .
      Seuraavaksi nainen poistaisi leikkaamalla minulta pallit ja ivaisi samalla kuohittua eunukkia .

• niisevaaon

En varmasti alkaisi jonkun mummon orjaksi, huh vielä alasti kopeloitavaksi mä oon mies ilman fantasioita hyh ja pääätän milloin tappi jöpöttää.

• yx-mummo-tietää-sen

hyvä just noin, olet oikea mies,

• Voi sinua,
      Fantasiani kuiskailen vain hiljaa ja salaa hänelle,
      jonka kanssa haluan ne toteuttaa.
      Mitä sellaiset fantasiat olisivat jos koko palsta ne tietäisi, eheei.

• tuskinketään

Ja ketä ees kiinostais vanhojen ryppysten akkojen vantasiat. Siinähä kuiskit jos joku on kuulolla.

• tuskinketään kirjoitti:

Ja ketä ees kiinostais vanhojen ryppysten akkojen vantasiat. Siinähä kuiskit jos joku on kuulolla.

Voi sinuakin,
        aloittajahan juuri kyselee ja utelee moisia asioita. Häntä ainakin kiinnostaisi.
        Olisit tempaissut tähän kunnolla omasi niin kateellisena kattelisin, voi, että noin nuori ja noin hurjat fantasiat.
        Luuletko muuten, että nuoremmilla muka hurjempia ne fantasiat. Ei ole iästä kiinni.
        Nuorikin osaa olla tosi tosikko.

• tuskin.ketään
        rosaliiin kirjoitti:

Voi sinuakin,
        aloittajahan juuri kyselee ja utelee moisia asioita. Häntä ainakin kiinnostaisi.
        Olisit tempaissut tähän kunnolla omasi niin kateellisena kattelisin, voi, että noin nuori ja noin hurjat fantasiat.
        Luuletko muuten, että nuoremmilla muka hurjempia ne fantasiat. Ei ole iästä kiinni.
        Nuorikin osaa olla tosi tosikko.

No juur niin että ketä kiinostaa,niinhä mää sanoinki. Turha sun on voivotella.

• tuskin.ketään kirjoitti:

No juur niin että ketä kiinostaa,niinhä mää sanoinki. Turha sun on voivotella.

Täällä niin helposti täysin väärin ymmärrämme toisemme, kuten nytkin ilmeisesti tulkitsin sanasi päin fantasioita.

• Untanäintaas
        tuskinketään kirjoitti:

Eihän me vielä vanhoja, saati ryppyisiä.

• Minäpä-kerron

Fantasiaa.
      Ami Aspelund. EU biisi.
      Iskeä kouransa muniin.
      Ja jos löysänä. Muna kohden kattoa.
      Fantasiani on hieroa munaa tukkaani ja naamaani.
      Raakaa munaa. Jos komistuisin huippuunsa mitä nyt olen.

Niin. Puhun muusta kuin avaajan seksi haaveet,
      Kananmunista, keittää ne tai paistaa.
      Leivän päälle voi on aina voita.
      Siivut Edamia.

• Tapolan musta makkara puolukkahillon kera, taivaallista, suussa sulavaa ja makuhermoja jyystävää ihanuutta. nammm

• korpikirjailija kirjoitti:

Tapolan musta makkara puolukkahillon kera, taivaallista, suussa sulavaa ja makuhermoja jyystävää ihanuutta. nammm

Hei Korppis,
        nyt näin sut tässä niin saanko heittää yhden kysymyksen, joka ei mitenkään liity tähän juttuun, tosin liittyy syömiseen.
        Olen profiilistasi huomannut että sinulla ravintolaihmisenä on ilmeisesti myös nämä juoma-asiat hanskassa. Niin antaisitko yhden vihjeen.
        Pitkänäperjantaina pidän kekkereitä ja tarvitsisin sinne tervetuliaismaljan ja tiedätkö nämä kuoharit ja samppanjat kyllästyttää, niin olisko sinulla ideaa jostain sitä voisi vaikka nimittää "terveyspommiksi" , pieni ja pirteä juoma, jonka voisi tarjota alkajaisiksi. Kerro, please, jos tulee mieleesi joku hyvä idea.

• Maistuisiko Mojito? Näin yllättäen fb:ssä kuvan, jossa niitä oli valmiiksi sekoitettuna korillinen kuin olut- tms. pulloja. (En tiedä onko Alkossa sellaisia.) Niistä voisi kaataa kauniisiin cocktaillaseihin drinkit ja laittaa mintunlehden ja/tai limettiviipaleen koristeeksi. - Rommin voi tietysti myös unohtaa raikkaasta drinkistä.

Hieman toisistaan poikkeavia ohjeita löytyy varmasti googlaamalla runsaastikin. Löytyy varmaan monia muitakin drinkkiohjeita. - Itse "törmäsin" juuri äsken mm. drinkkiklubi.fi-sivuille, kun ajattelin kurkistaa huvikseni myös muita vaihtoehtoja.

• optimisti-orvokki kirjoitti:

Maistuisiko Mojito? Näin yllättäen fb:ssä kuvan, jossa niitä oli valmiiksi sekoitettuna korillinen kuin olut- tms. pulloja. (En tiedä onko Alkossa sellaisia.) Niistä voisi kaataa kauniisiin cocktaillaseihin drinkit ja laittaa mintunlehden ja/tai limettiviipaleen koristeeksi. - Rommin voi tietysti myös unohtaa raikkaasta drinkistä.

Hieman toisistaan poikkeavia ohjeita löytyy varmasti googlaamalla runsaastikin. Löytyy varmaan monia muitakin drinkkiohjeita. - Itse "törmäsin" juuri äsken mm. drinkkiklubi.fi-sivuille, kun ajattelin kurkistaa huvikseni myös muita vaihtoehtoja.

Oi optimisti-orvokki, kiitos vinkeistäsi, just haluaisin, että se olisi keväinen kevyt, kuohuviinit jotenkin tökkii kun niitä aina tarjotaan ja sitten kun niitä tulee pienemmissäkin kekkereissä juotua. Poikkeankin noilla sivuilla ja nykyisin alkossa on mielestäni koulutettua henkilökuntaa kun vaan tarttuu hihasta niin vinkkejä aion sieltä myös kysellä.
        Mojito kuulostaa ja maistuukin hyvältä, yhdeltä sivulta löysin version, jossa siihen käytetään vadelmaa. Mulla niitä olisi vielä pakkasessa.

• rosaliiin kirjoitti:

Oi optimisti-orvokki, kiitos vinkeistäsi, just haluaisin, että se olisi keväinen kevyt, kuohuviinit jotenkin tökkii kun niitä aina tarjotaan ja sitten kun niitä tulee pienemmissäkin kekkereissä juotua. Poikkeankin noilla sivuilla ja nykyisin alkossa on mielestäni koulutettua henkilökuntaa kun vaan tarttuu hihasta niin vinkkejä aion sieltä myös kysellä.
        Mojito kuulostaa ja maistuukin hyvältä, yhdeltä sivulta löysin version, jossa siihen käytetään vadelmaa. Mulla niitä olisi vielä pakkasessa.

Sangria on myös hyvää, mieto, vähän kuin booli. Ja voi suosiolla tehdä jo edellisenä päivänä jääkaappiin.

• henrjii
        rosaliiin kirjoitti:

Hei Korppis,
        nyt näin sut tässä niin saanko heittää yhden kysymyksen, joka ei mitenkään liity tähän juttuun, tosin liittyy syömiseen.
        Olen profiilistasi huomannut että sinulla ravintolaihmisenä on ilmeisesti myös nämä juoma-asiat hanskassa. Niin antaisitko yhden vihjeen.
        Pitkänäperjantaina pidän kekkereitä ja tarvitsisin sinne tervetuliaismaljan ja tiedätkö nämä kuoharit ja samppanjat kyllästyttää, niin olisko sinulla ideaa jostain sitä voisi vaikka nimittää "terveyspommiksi" , pieni ja pirteä juoma, jonka voisi tarjota alkajaisiksi. Kerro, please, jos tulee mieleesi joku hyvä idea.

2 plo Chymos Tyrni Väkevä Viiniä
        3 l Pommacia
        1,5 dl Tuorepuristettua sitruunamehua
        Ytyä tulee kun lisää Giniä tai Vodkaa mukaan

• henrjii kirjoitti:

2 plo Chymos Tyrni Väkevä Viiniä
        3 l Pommacia
        1,5 dl Tuorepuristettua sitruunamehua
        Ytyä tulee kun lisää Giniä tai Vodkaa mukaan

Kiitos henrjii, ihana juttu, vinkkisi onkin tosi hyvä juuri värinsä puolesta, tätä aioin kokeilla. Tyrni sopii muutenkin koko jutun teemaan ja ideaan.

• hmp.f kirjoitti:

Sangria on myös hyvää, mieto, vähän kuin booli. Ja voi suosiolla tehdä jo edellisenä päivänä jääkaappiin.

Kiitti, sangrian tunnenkin, kas kun ei tullut mieleeni, hyvä vinkki, helpottaa kummasti elämää jos voi tehdä jo edellisenä päivänä.

• 1eero

Mielikuvituksella ei ole rajoja, mielihalu vaihtelee tilanteesta toiseen nälkäsenä ei tule seksi mieleen ja seksi nälkäsenä ei tule hampurilainen mieleen entäs autiolla saarella ainoa miehenä naislauman kera jaa ei hyvä fantasia.

• Mieli_huvitusta

Siat! Fanta juokaa! Niin teen minäkin. Ja haaveilen Nai Sen Peffasta. Eiku Jaffasta.

• Aamuyöllä

Aloittajalla fantasia joka on varsin yleinen myös naisten keskuudessa.

• Joo, voin paljastaa fantasiani, mutta vain yhden. Minä haluan ottaa maksun, etukäteen, ei kun oikeaan käteen, etukäteen. Ettei jää maksamatta €:-)

• takuumaksaja

Minulla ei ole nyt oikeaa käteistä eikä vasenta käsirahaa. Käykö kortti? Visa erektion-pääsiäiskortti tipulla ja munalla kuvitettuna.

• Arvasin, heti alat venkoilemaan. Siinä iässä olen, ettei minua voi lahjoa
        enää kauniilla tipukortilla.

• takuumaksaja

Seuraava tarjoukseni on mirri märkänä eli kissa käteisenä eli pajunkissa varpu ilman serpentiinejä virvon varvon tuoretta mämmiä kermakastike rusinapulla.

• Fanta-sika

Minä uneksin Coca-Colasta ja Jaffasta kylmänä.

• YE_S_YES_Vieläkö

Olen miettinyt ja vähän ihmetellytkin, että miksei minulle ole koskaan tullut seksifantasioita mieleen. Olen toki leikkinyt monenmoista kumppanin toivomuksesta ja häntä ilahduttaakseni.

Olen tullut siihen tulokseen, että minulla on ollut niin ihania rakastajia, ettei ole tarvinnut muuta kuvitella. Olemme noudattaneet sääntöä, että kaikki muu on sallittua paitsi ei minkäänlainen satuttaminen.

Luettuani äskettäin muutamien palstalle kirjoittelevien miesten näkemyksiä kielletyistä ja sopimattomasta asioista sekä omista ajatuksistaan eroottisista leikeistä, totesin, että olen todellakin ollut onnekas. Rakastajani ovat olleet todella ihania jokainen. Suloista, ihmeellistä, ihanaa ja orgastista. Jokainen heistä on halunnut myös minun nauttivan ja olen nauttinutkin todella. On ollut ihanaa sekä antaa että saada.

• Heelsing

Että naiset mulkkuani nuolee ennenku noutaja tulloo :)

• Voisin_minäkin_oman_

Monta? Kuinka monta?

• henrjii

Syrjähyppy
      Siihen tulee, vodkaa, aprikoosibrändyä, ja keltaista jaffaa
      terveellisyydestä en tiedä, mutta hyvää pääsiäisen keltaista

• Anonyymi

Fantasiani on että mummo keksisi rooli leikin että tulisin kylään koruvarkaana mummolla upeat seksikkäät nahkavaatteet ja vaarallisen seksikkäät nahkakäsineet ja ase kädessä ja komentaisi seksiin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      78
      6397
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5478
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4309
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      78
      4188
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      68
      3933
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      80
      1317
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1135
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      61
      1097
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      910
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe