Missa jyvaskylassa on suusituin uimaranta kesalla? Sellane missa paljon tytot tykkaa otta auringo? Onko huvat pukukoppit?
Kesalla uiman
18
52
Vastaukset
- näinonasia
Sulla ahmet on varattu jo lentolippu takas mistä sä tulit.Saat siellä alistaa naisia niin paljon kuin tykkäät ja tehdä heistä synnytyskoneita.Niin teillä on tapana.Teet senkin naisen terveydestä välittämättä.
- AhmedanJasef
Minakin tietan, vaika olen vain irakillanen kirurki, etta pisten jalkeen tulee valilyonti. Kulla suomalaiset on tyhma kansa.
- löytyy
Mattilanniemen nurmikoillahan niitä neitosia makoilee
- Karkkitehti2
Jos muslimimies joutuisi nudistiranalle se varmaankin sekoaisi ja hänestä tulisi toimintakyvytön kaikinpuolin. Armankin oli kakarana juossut karkun, kun oli nähnyt alastoman naisen saunassa. Juoksikohan turvapaikanhakija hevonhelvettiin? Toivottavasti.
- Neonnynnyjä
Se on totta. Matulle se olisi alistumista naisen tahtoon ja se ei käy päinsä. Toinen karkoitin on anaaliseksin tarjoaminen.
- MehmedIbuhannah
suomi tytönlle koitti ihannusajt, ennää ei tartte roikkukulli, tuhkamuna, keskikalija jurpoa sietä, ensi kesä on laatu miehi paljon tarjouslla
Huva paikka olla paljon puutteessa olevia kiimaisia nuoria tyttöja ja naisia on Lievestuoreen lipeälampi.
Taksimatka täältä vain 3€. Suositella paljo.
Huva trolli olla tama aloitetus..- LievestuoreenLiisa
Mikä lipeälampi? Herääpäs jo nykyaikaan turvenuija!
Joko ne kaikki vedet on saatu juoksutettua jonnekin. Ja maamassat puhdistettua?
Kiitettävää toimintaa. Voiko siitä ostaa tonttimaata?
Eipäs ole aikoihin tullut ajettua siitä ohi. Täytyypä mopedilla ensi kesänä kurvailla sinnepäin ihmettelemään. Päästäista kaikille.- Hummaniheippa
moreroom kirjoitti:
Joko ne kaikki vedet on saatu juoksutettua jonnekin. Ja maamassat puhdistettua?
Kiitettävää toimintaa. Voiko siitä ostaa tonttimaata?
Eipäs ole aikoihin tullut ajettua siitä ohi. Täytyypä mopedilla ensi kesänä kurvailla sinnepäin ihmettelemään. Päästäista kaikille.Siihen tulee ravirata.
- UstavanneMeh
Me harjotelee jo ahkerana tuleva kesaa varten. Parhat pustyvat jo kannatteleman uksi viiten litran ampari vetta sen varasa monta minuttia.
Tavoittena on kummenen litran ampari vetta.
Me haluame sulautua suomalaisseen miehen ja naisen kun kesa koitta.- tämäontarjous
Mä lahjotan sulle mun lahon veneen souda sillä takas sinne mistä olet tullukkin
- Pantterikörmy
Nice Swim suits
- StadinKingis
Imekää ikeniänne Jyväskylän JUNTIT!
- Ainolanaateliatar
Tykkään haistella pukukoppien penkkejä
- Terskiss
Niinhän ne jäähallin talonmiehet kertoivat.
- Uimaankovaansitte
Ei mahu farkut jalkaan kun pukamat pullottaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681