Hennala lopetetaan?

lähteeköpaskasakki

Pitääköhän paikkansa jutut että Hennala lopetetaan paskasakin käytöstä? Olen paljon kuulluut juttua että Hennala lopettaa ählämien majoitus hotellina. Toivottavasti kaikki pitää paikkansa ja pääsemme eroon tuosta ällöttävästä porukasta. Toivottavasti ne siirretään sinne mistä ovat tulleetkin emmekä niitä, mutiaspaskoja, enää näe Lahden katukuvassa ja Hennala palaa hyvän asuinalueen maineeseensa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hä_hä

      Ripottelevat niitä ympäri kaupunkia vuokra-asuntoihin. Suomalaiset asunnontarvitsijat jonon hännille.

    • mehmedalsayd

      henaala ei ola allahin milesta sopiava paika muslimille, ei ole hyvä ruoka, ei hyvä nukku, ei mita tekemisto, paljo rasisti, keskusta lahti tai helsinki

    • ählämeilleloppu

      Voi helvetti....Tietty hyvä jos Hennala lopetetaan mutta....jos niitä ripotellaan Lahteen ihmisten asuinalueille niin voi olla pahempi juttu. Kyllä se ihmis saasta pitäisi saada pois koko Lahdesta! Ja tietty pois koko Suomesta. Parasta olisi tietty että Hennalaan saataisiin takaisiin armeija. Siis. oikea suomalainen armeija. Kyllä oli hienoa siihenaikaan kun armeijan pojat rikastutti kaupunkimme katukuvaa. Se oli hienoa aikaa. Toista on nyt. Paskaählämit ovat valloittaneet kauppakeskuksemme ja katukuvamme. Täytyisi lopettaa ählämit, niskalaukauksella.

    • ne.on.Sipilän.lapsia

      Päinvastoin. Lisää mamuja tulossa. Ei me niistä syöpäläisistä niin vain päästä.

      • anne.seppala

        Olen iloinen että Lahdesta muotoutuu kosmopoliittinen kaupunki
        Tarjoamme ensi viikon keskiviikkona ilmaisen brunssin turvapaikanhakijoille Multi Cultissa johon kutsummeasuntoa vuoraavia ihmisiä tutustumaan ja ystävystymään
        Kaupungilta olemme saaneet 20 000 e avustuksen toimintaamme jolla pysrimme saamaan pikaisesti asuntoja mielellään Lahden keskustasta yksityisiltä vuokranantajilta.Kaupunki on järjestänyt kiitettävästi asunnon viikon sisällä turvapaikan saaneille mutta tarvetta on isommista lapsiperheille sopivista asunoista joita ei kaupungilla oletyhjänä
        Ensi viikon keskiviikko Lahden Multicult Päijänteenkatu 11
        Tervetuloa


      • räjäyttäkäämulticulli
        anne.seppala kirjoitti:

        Olen iloinen että Lahdesta muotoutuu kosmopoliittinen kaupunki
        Tarjoamme ensi viikon keskiviikkona ilmaisen brunssin turvapaikanhakijoille Multi Cultissa johon kutsummeasuntoa vuoraavia ihmisiä tutustumaan ja ystävystymään
        Kaupungilta olemme saaneet 20 000 e avustuksen toimintaamme jolla pysrimme saamaan pikaisesti asuntoja mielellään Lahden keskustasta yksityisiltä vuokranantajilta.Kaupunki on järjestänyt kiitettävästi asunnon viikon sisällä turvapaikan saaneille mutta tarvetta on isommista lapsiperheille sopivista asunoista joita ei kaupungilla oletyhjänä
        Ensi viikon keskiviikko Lahden Multicult Päijänteenkatu 11
        Tervetuloa

        Olen iloinen että Lahdesta on muotoutumassa matuvastainen kaupunki. On törkeää toimintaa järjestää paskasakille asuntoja, koska suomalaisia, joille ne asunnot kuuluisivat on pilvin pimein jonossa. On aivan järjetöntä maksaa kalliit vuokra asunnot roskasakille, joka on tunkeutunut maahamme vilpillisin keinoin. Tälläinen asuntojen jakaminen olisikin saatva loppumaan heti. Nyt taas älytön suvakki on tarjoamassa ilmaista brunssia paskiaisille,(mikäs ämmä sekin nyt taas on) VOI HELVETTI! Ja ne rahat mitkä kaupunki sinnekin jakanut, eivät ole minkään kaupungin, vaan meidän veronmaksijien maksamia rahoja. Taas loiset asialla. Eikö isis voisi nyt lähettää yhtä itsensä räjäyttäjää sinne Multicullin.


    • vähemmistöxjäämme

      Nyt kun turkki saamassa viisumivapauden.. Päätettiin vaihtaa Irakin pojat oikeisiin (syyrian) pakolaisiin ja samalla antaa turkille apua maahanmuuttoon 6 miljardia euroa ! Jeb nyt sitten tulossa muutamia miljoonia turkkilaisia myös rikastuttamaan" euro maita.. Suomeenkin mahtuu pitserioita about 100 00 aluksi starttirahalla ja sossun tuilla

    • aloittaja.lähtee

      Aloittaja joutuu nyt muualle. Paskasakki saa uudet tilat.

    • tältienataan

      hennala kasvaa ja henkilökuntahan puhuu näistä työpaikoista pääsevänsä eläkkeelle vasta`

    • Ksrgijhggt

      Hennala desinfioimalla,kyllä ne luteet tuhoutuu siten

    • Suvaitsevaisuusjr

      Aloittaja taitaa itse olla paskasakkia kun sammakoita pääsee suusta.

    • Anonyymi

      Vamppi vanha mummo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe