Pitääköhän paikkansa jutut että Hennala lopetetaan paskasakin käytöstä? Olen paljon kuulluut juttua että Hennala lopettaa ählämien majoitus hotellina. Toivottavasti kaikki pitää paikkansa ja pääsemme eroon tuosta ällöttävästä porukasta. Toivottavasti ne siirretään sinne mistä ovat tulleetkin emmekä niitä, mutiaspaskoja, enää näe Lahden katukuvassa ja Hennala palaa hyvän asuinalueen maineeseensa.
Hennala lopetetaan?
12
<50
Vastaukset
- hä_hä
Ripottelevat niitä ympäri kaupunkia vuokra-asuntoihin. Suomalaiset asunnontarvitsijat jonon hännille.
- mehmedalsayd
henaala ei ola allahin milesta sopiava paika muslimille, ei ole hyvä ruoka, ei hyvä nukku, ei mita tekemisto, paljo rasisti, keskusta lahti tai helsinki
- ählämeilleloppu
Voi helvetti....Tietty hyvä jos Hennala lopetetaan mutta....jos niitä ripotellaan Lahteen ihmisten asuinalueille niin voi olla pahempi juttu. Kyllä se ihmis saasta pitäisi saada pois koko Lahdesta! Ja tietty pois koko Suomesta. Parasta olisi tietty että Hennalaan saataisiin takaisiin armeija. Siis. oikea suomalainen armeija. Kyllä oli hienoa siihenaikaan kun armeijan pojat rikastutti kaupunkimme katukuvaa. Se oli hienoa aikaa. Toista on nyt. Paskaählämit ovat valloittaneet kauppakeskuksemme ja katukuvamme. Täytyisi lopettaa ählämit, niskalaukauksella.
- ne.on.Sipilän.lapsia
Päinvastoin. Lisää mamuja tulossa. Ei me niistä syöpäläisistä niin vain päästä.
- anne.seppala
Olen iloinen että Lahdesta muotoutuu kosmopoliittinen kaupunki
Tarjoamme ensi viikon keskiviikkona ilmaisen brunssin turvapaikanhakijoille Multi Cultissa johon kutsummeasuntoa vuoraavia ihmisiä tutustumaan ja ystävystymään
Kaupungilta olemme saaneet 20 000 e avustuksen toimintaamme jolla pysrimme saamaan pikaisesti asuntoja mielellään Lahden keskustasta yksityisiltä vuokranantajilta.Kaupunki on järjestänyt kiitettävästi asunnon viikon sisällä turvapaikan saaneille mutta tarvetta on isommista lapsiperheille sopivista asunoista joita ei kaupungilla oletyhjänä
Ensi viikon keskiviikko Lahden Multicult Päijänteenkatu 11
Tervetuloa - räjäyttäkäämulticulli
anne.seppala kirjoitti:
Olen iloinen että Lahdesta muotoutuu kosmopoliittinen kaupunki
Tarjoamme ensi viikon keskiviikkona ilmaisen brunssin turvapaikanhakijoille Multi Cultissa johon kutsummeasuntoa vuoraavia ihmisiä tutustumaan ja ystävystymään
Kaupungilta olemme saaneet 20 000 e avustuksen toimintaamme jolla pysrimme saamaan pikaisesti asuntoja mielellään Lahden keskustasta yksityisiltä vuokranantajilta.Kaupunki on järjestänyt kiitettävästi asunnon viikon sisällä turvapaikan saaneille mutta tarvetta on isommista lapsiperheille sopivista asunoista joita ei kaupungilla oletyhjänä
Ensi viikon keskiviikko Lahden Multicult Päijänteenkatu 11
TervetuloaOlen iloinen että Lahdesta on muotoutumassa matuvastainen kaupunki. On törkeää toimintaa järjestää paskasakille asuntoja, koska suomalaisia, joille ne asunnot kuuluisivat on pilvin pimein jonossa. On aivan järjetöntä maksaa kalliit vuokra asunnot roskasakille, joka on tunkeutunut maahamme vilpillisin keinoin. Tälläinen asuntojen jakaminen olisikin saatva loppumaan heti. Nyt taas älytön suvakki on tarjoamassa ilmaista brunssia paskiaisille,(mikäs ämmä sekin nyt taas on) VOI HELVETTI! Ja ne rahat mitkä kaupunki sinnekin jakanut, eivät ole minkään kaupungin, vaan meidän veronmaksijien maksamia rahoja. Taas loiset asialla. Eikö isis voisi nyt lähettää yhtä itsensä räjäyttäjää sinne Multicullin.
- vähemmistöxjäämme
Nyt kun turkki saamassa viisumivapauden.. Päätettiin vaihtaa Irakin pojat oikeisiin (syyrian) pakolaisiin ja samalla antaa turkille apua maahanmuuttoon 6 miljardia euroa ! Jeb nyt sitten tulossa muutamia miljoonia turkkilaisia myös rikastuttamaan" euro maita.. Suomeenkin mahtuu pitserioita about 100 00 aluksi starttirahalla ja sossun tuilla
- aloittaja.lähtee
Aloittaja joutuu nyt muualle. Paskasakki saa uudet tilat.
- tältienataan
hennala kasvaa ja henkilökuntahan puhuu näistä työpaikoista pääsevänsä eläkkeelle vasta`
- Ksrgijhggt
Hennala desinfioimalla,kyllä ne luteet tuhoutuu siten
- Suvaitsevaisuusjr
Aloittaja taitaa itse olla paskasakkia kun sammakoita pääsee suusta.
- Anonyymi
Vamppi vanha mummo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599