Jos lippu on varattu ja netissä maksettu tietylle henkilölle mutta hän ei pääsekään ja tilalle olisi tulossa toinen henkilö, pystyykö lähtöselvityksessä muuttamaan nimen lipusta yms niin että tämä uusi henkilö pääsee mukaan?
Voiko matkustajan nimen muuttaa?
11
2380
Vastaukset
- Lopeta-jo-trollailu
Varustamokohtainen käytäntö. Kysy heidän matkamyynnistään ja lopeta tuo trollailu. Tai keksi ainakin parempia trollauksia.
- Inzukka
No ei kyllä tarkoituksena ollut trollailla, ihan tosissani näitä kysyin
- TapansutKeha
Tallinkilla/Siljalla/Eckeröllä ei voi
Vikinglinellä voi
Ja Jiikoo-76 voi pitää turpansa taas kiinni, se mainitaan erikseen jos kehitysvammaista pelleä kaivataan nussiimaan pilkkua- Et-oot-torvelo
No johan toi sanottiin heti ekassa vastauksessa. Et ole vielä koskaan osannut sanoa itse mitään todellista laivaristeilyistä. Kyselet vain tyhmiä tai kopioit toisten viisauksia!
- oonko-minä-torvelo
Miksihän Tallink Siljan sivuilla lukee seuraavasti?:
Mahdolliset muutokset henkilötietoihin* tai ajoneuvon tietoihin* on ilmoitettava viimeistään lähtöselvityksessä. - TapanSutJii
oonko-minä-torvelo kirjoitti:
Mahdolliset muutokset henkilötietoihin* tai ajoneuvon tietoihin* on ilmoitettava viimeistään lähtöselvityksessä.Eikö kehari enää osaa lukea, jo sanoin että sun pilkun nussitaa ei kaivata!!! Eli älä tutki nettiä, hanki normaali elämä jiikoo-76, tee vaikka reissu, hanki kokemusta, älä olet kateellinen
- Järjen-käyttö-sallittua
oonko-minä-torvelo kirjoitti:
Mahdolliset muutokset henkilötietoihin* tai ajoneuvon tietoihin* on ilmoitettava viimeistään lähtöselvityksessä.No itse asiassa tuossa ei puhuta mitään matkustajan vaihtumisesta vaan muutoksista henkilötietoihin. On mennyt vaikka nimi pikkasen väärin ja se korjataan.
Jos olisi vapaa henkilön vaihtaminen, sitä voitaisiin käyttää väärin. Joku on vaikka kuullut, että toi menee laivalle ja nyt painuu ottamaan sen paikan kuulemansa varausmeron mukaan. Tai on löytänyt henkilön pudottaman varausvahvistuksen. - TapanSutKeharii
Järjen-käyttö-sallittua kirjoitti:
No itse asiassa tuossa ei puhuta mitään matkustajan vaihtumisesta vaan muutoksista henkilötietoihin. On mennyt vaikka nimi pikkasen väärin ja se korjataan.
Jos olisi vapaa henkilön vaihtaminen, sitä voitaisiin käyttää väärin. Joku on vaikka kuullut, että toi menee laivalle ja nyt painuu ottamaan sen paikan kuulemansa varausmeron mukaan. Tai on löytänyt henkilön pudottaman varausvahvistuksen."Ja Jiikoo-76 voi pitää turpansa taas kiinni, se mainitaan erikseen jos kehitysvammaista pelleä kaivataan nussiimaan pilkkua"
Luet nyt kehari toi uudestaan! Ei kaivata sun pilkun nussimista
- Provoilijoille
Tieto löytyy varustamon sivuilta kohdasta peruutusehdot ,,,
- Lue-ja-ymmärrä
Kuka on halunnut tietää, mistä tietoa löytyy?
- Provoilijoille
Lue-ja-ymmärrä kirjoitti:
Kuka on halunnut tietää, mistä tietoa löytyy?
Niin. tiesinhän jotta olit tämän keskustelun avanut vain provoillaksesi, et sinä mitään tietoa hakenutkaan, vain sekasortoa palstalle, sehän on ollut provoiluissasi muutenkin tarkoitus hakuista. Sempä vuoksi vastasin avaukseesi ko. vastineella
Kerrankin myönsit ettet mitään tietoa ole hakemassa tämän kertaisella provollasi, eihän sinulla olisi tiedolla provoissasi edes käyttöä, tietämys haittaisi ainoastaan toimintaasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797