Moi täällä 56v raitis tanssitaitonen mies vailla matkaseuraa 25.03 2016 laivalle Viking Grace matka maksettu Sinä mukava nainen lähde risteilemään niin tutustutaan
laivalle pääsiäisenä
9
87
Vastaukset
- kiinnostaa1
Minkä ikäistä seuraa haet ?
- foxrot
Ei iällä ole väliä mutta olisihan se mukava jos olisi lähellä minun ikää
- Hidasvalssi
Mistäpäin olet ? Varmaan seuralainen olisi puolin ja toisin asiallista tavata ennen matkaa.
- foxrot1
Joo kyllä varmaan olisi Asun ja olen töissä Orivedellä jos tiedät paikan Mistä itse olet?
- Hidasvalssi
Pääkaupunkiseudulta
- foxrot1
Harmi kun olet niin kaukana Minulla töitä torstaihin asti niin tapaaminen ei onnistu mitenkään
- Hidasvalssi
Laitapa s-postiosoitteesi tänne, josko joku lähempänä asuva heittäisi meilillä !
Hauskaa matkaa ja mukavaa pääsiäistä !- foxrot1
Joo kiitos ja kyllä sieltä laivalta yleensä on raittiille miehelle löytynyt juttu ja tanssi seuraa
- positiivinenlady5
Tanssi kuule kiimakulli laivan kannelle ja hyppää jorpakkoon joraamaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828