Kuluttajien kannattaa homeopaattisia hoitoaineita ostaessaan tarkistaa, että raaka-aineet ovat luomua ja tuotantoprosessi on ollut hiilineutraali ja ympäristöystävällinen.
Luomua tarvitaan homeopatiassa
7
326
Vastaukset
- Luomuisesti
Luomua tarvittaisiin myös muuallakin!
http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/torjunta_aine_eksyttaa_kimalaisen_vaaraan_kukkaan - ahmadinjedanjed
Vesi, joka on lingottu aurinkoenergiaa käyttävällä sentrifugilla, on ilman muuta luomua.
- eppäilevä
Mitä sen on väliä, minkälaista ainetta valmistuksessa on käytetty, kun se laimennetaan kokonaan pois?
- luomupiispa
Tamperelaisessa voodooCAM luonnonmukaisessa hoidossa KÄYTETÄÄN VAIN LUONNONMUKAISTA VETTÄ.
- paperipastori
Luomua tarvitaan myös voodoo-CAM:ssa. Tampereen Hervannassa on luonnonmukaisesti kasvavamassa ohraa, kauraa, vehnää ja ruista, josta halukaat voivat ostaa syksyllä 2016 materiaalia voodoo - olkinukkien tekemiseen. Parsinneulat saa kukin ostaa ompeluliikkeestä.
- kIRVESKANTAINEN
Ranualaisessa kuhnekylpy-CAM:ssa käytetään vain luonnonmukaista lähdevettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855