Kauhukseni huomasin eilen että marsuni silmä oli turvoksissa ja rähminyt. Aloin puhdistamaan silmää pumpulilla ja keitetyllä vedellä ja silmäluomen alta tuli esiin n.5mm pituinen heinän/purun pätkä! On sattunut varmaan kamalasti raukkaa pientä. Yläluomi on turvoksissa vielä tänäänkin, mutta silmä ei ole tänään enää rähminyt. Onko muilla kokemusta, paraneeko ärtynyt silmä itsekseen, vai vaatiiko lääkärikäynnin/lääkityksen? Soitin elänlääkrille, joka sanoi että voin hyvin seurailla muutaman päivän, koska marsu voi muuten hyvin. Syö ja juo normaalisti ainakin.
roska silmässä
katinka
1
337
Vastaukset
- Anniina
joo, se paranee ilman eläinlääkärin apua muutamassa päivässä. on hyvä, että sait roskan pois ja rähmiminen loppui. jos ei parane muutamassa päivässä, ota yhteys eläinlääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232