heijå jaro paska jaro keskus kenttä tonttimaaksi ja tellus pakolaiskeskukseksi.
Kaikki ulkolaiset pelaajat takaisin kotimaahansa pelaamaan potkupalloa.
Onhan se nähty ettei tämä pelle potkupallo seura pärjää rahojen haaskausta koko homma.
hahhahhah ja hah
calle06
2
90
Vastaukset
- HejahejaJarå
Kannattaisi varmaan käydä peruskoulu loppuun, ennenkuin tulee tänne kirjoittamaan tuommoista oksennusta. Eihän tuosta saa mitään selvää, mitä kieltä tuossa edes käytetään?
- pyllyttää
jååro homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S363793Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3901561Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711421Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2831294Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71221- 211208
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1951094- 741032
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o581009Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j89952