Mikä unilääke on toiminut sinulla?

dian

Olen parikymppinen, kroonistuneesta unihäiriöstä noin vuoden kärsinyt nuori nainen. Unettomuuteni ilmenee niin nukahtamisvaikeuksina, katkonaisena unena että aikaisina heräilyinä. Nukkuessani unta kertyy pätkissä keskimäärin 4 tuntia, mutta viikkoon mahtuu myös useampi uneton yö. Olen kokeillut niin lääkkeettömiä hoitomuotoja, kuin myös useampaa lääkettä: Circadin, Mirtazapin (myös yhteiskäytössä melatoniinin kanssa), Risperdal (tätä sain vasten tahtoani) ja viimeisimpänä Tenox. Mikään ei ole antanut yön tai parin helpotusta unettomuuteen ja parista sain myös vaikeita sivuoireita.

Millaiset unilääkkeet ovat toimineet muille samantyylisestä unihäiriöstä kärsiville?

5

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos-haluat-tuhota

      aivosi niin jatka noiden synteettisten myrkkyjen syöntiä... Tämänhetkinen uniongelmasi johtuu just noista myrkyistä.

      jos haluat säilyttää terveyden, ota selvää seuraavista luontaistuotteista;
      - kauranversouute
      - teaniini
      - melatoniini, lyhyt ja pitkävaikutteinen
      - tryptofaani
      - magnesium
      - kamomilla
      Nuo eivät koukuta ja niiden avuilla saa terveyden takaisin.

      Todennäköisesti joudut käyttämään noita useita aluksi ja suurilla annoksilla, mutta hyvänä lohtuna on se että joskus tulevaisuudessa normaali uni on palautunut, etkä tarvitse mitään.

    • Kristilliset opetusnauhoitteet! Netistä löytyy miljoona! Siis ne on musta hyviä mut silti tai just siks tosi hyvin nukuttavia! Esim. tää kaveri Tapani Suonto on todella hyvä ja rauhoittava ja nukuttava puhuja. Kuuntelen aina mielenkiinnosta iltaisin kun on aikaa, niin ihan väkisin nukahdan pian. https://www.youtube.com/watch?v=y_UbVGblbyo

      Toinen on Auli Happonen, tätä en millään meinannut saada kuunneltua kun aina nukahdin: http://www.tv7.fi/vod/player/47934/

    • Nainen777

      Minulla kokeiltiin vaikka mitä ja avun sain olanzapinista (alkuvaiheessa olanzapin tenox 20 mg). Toimi lähes 5 vuotta. Muutama kuukausi sitten teho vain loppui! Nyt olen todella pahassa unettomuus kierteessä. Ensi yöksi otan yht. 8 pilleriä ja toivon parasta..
      Moni on saanut avun mirtazapinista. Minulla ei toiminut. Ja sai pään ihan sekaisin.

      • Nainen777

        Nukuin yön hyvin!! En edes kuullut aamulla miehen aamutoimia.. Nyt on vaan lääkkeistä vähän pää tokkurassa.. Se toivonmukaan häviää..


    • Vaihtoehtona

      Atarax on auttanut minulla heräilyyn. Väsyttävä antihistamiini, sitä määrättiin minulle juuri uniin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe