"Kaikkeen tottuu."

joutsentyttö_

Sitä olen itselleni yrittänyt hokea. Kaikki alkoi jo aikoja sitten. Minulla ei ole kuin yksi ystävä, joka nyt sittemmin on jäänyt pois elämästäni. Nykyään olen yksin. Monet ovatkin verranneet minua joutseneen. Minulla on ollut koko elämäni aikana vain yksi ystävä ja uusia ei ole tullut. Olen todella yksinäinen. Olen liian erillainen nuori, siksi minua ei kukaan halua ystäväkseen. Olen luovuttanut jo ystävien löytämisen suhteen. Todennut vaan "kaikkeen tottuu". On vain opeteltava elämään yksin. Vanhempani eivät tiedä yksinäisyydestäni mitään. Kätken suruni aina hymyn taakse. Hymyilen vaan, vaikka koko elämäni tuntuu turhalta ja arvottomalta. En odota että ketään kiinnostaisi tämä teksti. Halusin vaan purkaa mieltäni johonkin.

Olen 16v tyttö.

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja.on.idiootti

      No sen kun oot luuseri ja totut yksinäisyyteen.

      • peikk00

        Ite oot idiootti.


    • no niin kerrankin täyttö totta täälläkin palstalla tervetuloa kerhoon

    • AlexDeLarge

      Miten niin olet liian erilainen, voitko kuvailla vähän? Also, ootko yrittäny löytää kavereita samanhenkisistä `erilaisista` nuorista tai vähän vanhemmistakin?

      • joutsentyttö_

        Ei täälläpäin ole samanhenkisiä nuoria. Juttuni ovat kuulemma vanhan ihmisen juttua. Tuntuu että kaikki nuoret ovat täälläpäin pinnallisia pissiksiä. Itse olen vakava, syvällinen ja uskovainen. En jaksa kuunnella kun muut puhuvat koko ajan pojista, seksistä ja bilettämisestä. Itseäni ei kiinnosta edellä mainitut asiat ollenkaan. Haaveilen omistavani elämäni jotenkin Jumalalle. Ehkä ryhdyn papiksi.


      • torille

        Sen on niikun muut soittaisivat jazzia ja itse soitat klassista. Ei vain sovi yhteen. Tunnen itse aina samoin. Ei vain ole montaa kaveria jotka kulkee samalla aaltopituudella. Itsekkin olen kätkenyt kaiken lähimmäisiltäni.
        Musta tuntuis et me tultais juttuu. Sano vaa jos haluut jutella ;)


      • joutsentyttö_
        torille kirjoitti:

        Sen on niikun muut soittaisivat jazzia ja itse soitat klassista. Ei vain sovi yhteen. Tunnen itse aina samoin. Ei vain ole montaa kaveria jotka kulkee samalla aaltopituudella. Itsekkin olen kätkenyt kaiken lähimmäisiltäni.
        Musta tuntuis et me tultais juttuu. Sano vaa jos haluut jutella ;)

        Voin kyllä jutella, mutta laittaisitko kik-nimesi tai jonkun muun tähän?


    • Onlyfeelingsmatter

      Et vaan voi kuvitella miten samaistun tuohon ~poika 13

    • Hei

      Olet saanut useita vastauksia joten kyllä tekstisi kiinnostaa ihmisiä. Minuakin.
      Vaikutat oikein kiinnostavalta ja syvälliseltä nuorelta ihmiseltä. Olen pahoillani, että olet joutunut jäämään yksin. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Joutsenkin etsii itselleen puolison jonka kanssa viettää koko loppuelämänsä.

      Olen varma siitä, että löydät vielä saman henkisiä ihmisiä, vaikkei se nyt siltä tunnukaan. Kerrot olevasi uskovainen. Oletko tutustunut kotiseurakuntaasi ja sen toimintaan? Vaikutat ikäistäsi vanhemmalta joten ystäviä saattaisi löytyä tosiaan vähän vanhemmista piireistäkin. Nuori voi olla vaikka vanhuksen kanssa ystävä, sillä ystävyys ei katso ikää.

      Uskon vahvasti, että aika auttaa osaltaan asiassasi. Nuorena on jotenkin niin ehdoton, ja siksi luokkakaverisi eivät ehkä osaa arvostaa sitä, ettet kuulu massaan. Aikuisen on helpompi tuoda esiin omaa persoonaansa ja tulla hyväksytyksi sellaisenaan.

      Toivon sinulle kaikkea hyvää, iloa ja auringon säteitä sekä siunausta!

      Pappi Elisabet

    • Itsekin olen uskovainen ja yksinäinen. Olen samoista syistä yksin kuin sinäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe