Wv polo toimii kylmänä mutta viiden minuutin ajon jälkeen moottori rupeaa pätkimään ja moottorin vikavalo syttyy . Polttoainesuodatin vaihdettu sekä tulpat, puolat käyty läpi. Tämän jälkeen toimi hetken hyvin sitten moottori nykäisi kerran ja nyt moottorin kierrokset eivät nouse yli kolmentonnin. Olisiko jollain tietoa mikä mahtaa vaivata.
Vastaukset 6
- PoloaRassaillut
Mitähän tuo puolat käyty läpi mahtaa tarkoittaa? Polon tyyppivika noina vuosina oli puolien hajoaminen noin 70...80 tkm välillä. Kaikki neljä, tietenkin yksi kerrallaan. Niissä voi olla lämpongelmiakin, joten kylmänä vielä pelaavat. En ajelisi puolaviallisella autolla - palamaton bensa sulattaa katalysaattorin sisusosat ja katsastusmieheltä tulee hylky päästömittauksessa. Käyntiäänestäkin kuulee, jos moottori käy vaan kolmella pytyllä. Puolat on helppo vaihtaa, ilmanputsari repäistään ylös ja siinähän ne ovat tyrkyllä sytystystulppien päällä.
Hommaa vaikka halpa bluetoothilla toimiva OBD-testeri(ELM327). Saa niitä Suomestakin, mutta e-Baysta tilaten hinnat on jopa 5...6 euroa postikuluineen! Ihan toimivia ovat ja vaikkapa Torque-nimisen ohjelman voi ladata netistä esim. tablettiin.
Kalikka kertoo suoraan vikakoodin kuvauksineen. Esim. kertoo viallisen sylinterin numeron, jos puola on hajoamassa. Tai viallisen anturin tiedot.- Remppamiäs
Jos auto käy kolmella se on helppo varmistaa kun ottaa vain tulpat irti ja katsoo mikä tulppa on märkä ja vaihtaa sen puolan :) ei tähän mitään lukijaa tarvita :)
- kyrpåå
Urpo taukki!
- alavuus
Epäilisin lambdasondia!!
- Penseli
Mulla oli samat oireet,niin lambdasondi oli mennyt!uus tilalle niin taas pelasi!
- Anonyymi
Onkohan sama paska kuin 1,4 bora.... Naapurilla meni hermot 1,4 kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398