Onko noloo mainostaa omaa youtube kanavaa?

Perjantaipäivä

Oon vasta aloittanut enkä tiä miten hankkii tilaajia. Joo nyt joku sanoo että tekemällä niin hyvin klippejä. Joo tiän, mutta ootteko muut kerjänny omii kavereita ja sukulaisii tilaajiks vai miten pääsitte alkuun?

22

2554

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoVittuMietiMiten

      Osta tilaajia niihä ne kaikki on tehny.

    • torille

      Hyvä sisältö huomataan kyllä. Riittää että tekee hyvä laatusia videoita ja tarpeeksi latailee. Jos videot eivät saa tykkäyksia vaikka on näyttökertoja se kertoo videon laadusta. Jos video on hyvä, ihmiset kyllä palaavat katsomaan niitä

      • Anonyymi

        Mä oon tehny Suome parhaimpia vlogeja jo 114 videoo?? En usko sun teoriaas.. mun YouTube kanava on Roni L


    • nolikser11

      Haha olet nolo tyyppi, jos et videoides avulla saa katsojia nii luovuta, ei tilaajil oo väliä jos on paskoi videoita kasva aikuseks

    • Suositelen
    • JeskanBlogi

      Itse asiassa kannatan sitä ,että jotenkin mainostat sitä sillä eihän muuten ihmiset tiedä sun kanavasta mitään ^▽^

      jeskalife.blogspot.fi/

    • peikk00

      Ei mainostamisessa mitään noloo oo. Sitähän ne yrityksetkin tekee että ihmiset osaisivat tulla asiakkaiksi niille. Joo mä kirjotin tän tosi huonosti, mut ihan sama.

    • eeggfhggg

      Todellisuudessa seuraajat monessa sosiaalisen median palvelussa ovat ostettuja. Palvelut ovat kaupallisia ja keräävät tuottonsa käyntimäärien perusteella. Palvelun ylläpitäjällä ei ole mitään etiikkaa sen suhteen ovatko kävijät todellisia vai ei eli sitä ei kiinnosta onko kanavan pitäjä ostanut kävijänsä vai ovatko ne aitoja.

      Tyypillinen paketti esim. 1000 seuraajasta Twitterissä tms. maksaa kuukaudessa 5-15 USD/kk. Eri asia mitä noilla seuraajilla tekee. Aika harva pystyy tuottamaan yhdentekevästä massasta poikkeavaa sisältöä.

    • nproduction

      Mitäs noloa siinä on? Täytyyhän kanavaa markkinoida, että sen joku löytänee muutenkin kuin "Youtubetuurilla". Ei ole tänä päivänä helppoa tai itsestäänselvää rakentaa menestyvää kanavaa. Kun tekee sisältöä tunteella ja omalla innokkuudella niin yleensä siitä tulee hyvä. Tsemppiä! Hommaan ei kannata ryhtyä, jos pelkää kasvojensa menetystä. Maailma on täynnä ihmisiä ja aina löytyy niitä, jotka eivät tykkää juuri sinun naamastasi. Kurkkaa sinä myös kanavani: https://www.youtube.com/channel/UCtyzbKCS65eYQ7FeaPVvktA

    • Moiklelis

      Käy tilaamassa youtubessa kanava nimellä Roosa Kinnunen :D

    • Veehoo

      Joka ikinen menestyny tubettaja markkinoi itseään, eli ei oo todellakaan mitään noloa. Toki se on ärsyttävää jos kokoajan pitää mainostaa joka paikassa, mut esim itse teen musaa ja kyllä mä facebookissani jaan jokasen biisin kavereiden kuunneltavaks, kun julkasen.

    • kaivinkonevideot
    • dicktaattori
    • markoleminen
    • Suurherttua
      • Senioritubettaja

    • Anonyymi

      No riippuu keneltä kysyy mut jos ite tekisin youtube videoita niin en kyl mainostaisi niit koko aikaa ja kerjäisi tilaajia. Minun mielestä sellaiset ihmiset jotka kerjää ihan mitä asiaa tahansa ovat aivan vitun ärsyttäviä varsinkin sillon jos ne ei lopeta nopeesti vaan jatkaa ja jatkaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe