jelpatkaa!

juuuuuuutotanoinniii

Eli siis oon 16.v tyttö ja oon seurustellu 2kk poikaystäväni kanssa ja hän on alkanut vihjailemaan että haluaisi harrastaa seksiä kanssani ja minäkin olen siihen muuten valmis mutta haluan olla posliini. En ole koskaan sheivannut alapäätäni joten haluisko joku kertoo vinkkejä ja että millanen sheiveri ois paras ite ku oon vetäny kainaloit ja säärii vaan noin halppis sheivereil

8

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen ihan niitä kalliita mitä normaali ruokakaupoista kemikaaliosastolta löytyy.
      Kerro toki miten kävi.

• 777666555

Marketeissa myytävänä nimellä Gilette Venus, OLAY. sini, keltainen pakkaus, on melko hyvä. Kolme terää n 17-18 £.

• Analbanal

Ota kakkoseen , siis b rappuun niin ei tarvii sheivata tai suihin

• lovejapiis

Miksi posliini? Nuolemista se helpottaa, mutta kasvaa pian karkealle sängelle. Ehkä kolmiorajaus riittää?
      Mukavia hetkiä. Koskettele kalua ja ota suihin, niin eipä kaveri enää muita katsele.

• Ylikahdeksantoista

Kun täytät 18v niin tule uudestaan tänne natusivuille kiitos.

• lovejapiis

Hyvä huomio ja kiitos "ylikahdeksantoista", enpäs huomannutkaan.

• tänne.vaan

"lovejapiis", täällä saa käydä ihan kuka tahansa ja minkä ikäinen tahansa. Ei kiellä laki, ei asetus.

S24:n "rajoitus" on asetettu vain rauhoittamaan heikkohermoisia fossiileita.

• Seonkinhyvä

Sheivaisin, jos hän pyytäisi. Tiedän , että hän tykkää. Olen aina tuntenut alemmuutta, koska minulla vähän karvoja.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe