Elikkä tass kerran mietin masennustani ja elmäni parhaat hetket ovat masennuksen aikana joten voitte kutsua minua ihan miksi haluatte mutta pidän masennuksesta koska ei tunnetta että voisi olla onnellinen voi ajatella selväsi...
Masennus = lahja
6
181
Vastaukset
- MelatoniinillaUneen
Tjaah, ei todellakaan :) Masennus on tila jossa pääsi oikeesti tarvitsee lepoa...
Älä funtsi liikoja, ja koeta saada elämäsi hallintaan! Hei
Esität kiintoisan näkökulman. Olenko ihan hakoteillä jos tulkitsen, että masennus voisi olla kuin peitto johon voi kääriytyä? Lämmin pesä ja suoja kaikkea vastaan? On lupa olla vaan, ei tarvitse oikein kiinnostua mistään , ei tarvitse tehdä päätöksiä..
Luen mielelläni, jos jaksat avata ajatustasi hiukan enemmän.
Ystävällisesti
Pappi Elisabet- EriTyyppi24958350984
Joskus ajattelen että jos/kun tulee menemään oikein huonosti, voi lakata täysin välittämästä yhtään mistään kun ei ole enää mitään menetettävääkään.
EriTyyppi24958350984 kirjoitti:
Joskus ajattelen että jos/kun tulee menemään oikein huonosti, voi lakata täysin välittämästä yhtään mistään kun ei ole enää mitään menetettävääkään.
Hei Eri tyyppi
Se on hyvin ymmärrettävä ajatuskulku myös toisinpäin käännettynä: kun ei välitä mistään, ei pety enää mihinkään.
Ajattelen sinua kuitenkaan tuntematta, että se voi olla masennuksen puhetta. Silloin häviää ilo ja toivo koko elämästä.
Kunpa sinäkin jaksaisit nähdä toivon sarastusta. Että elämässä tulee aina olemaan vaikeuksia, mutta on myös hurjan upeita hetkiä. Niitä, joiden vuoksi kannattaa välittää ja laittaa itsensä likoon.
Sinua ajatellen,
Pappi Elisabet
- masennus123
Enpä usko että kukaan tykkää masennuksesta. Ettei vaan olisi taas teiniliisa itsediagnoosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402002Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411677Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611515Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1811436Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681239Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81221Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19953- 63914
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?17913Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14855