Onko joku onnistunut joskus pääsemään läpi Finnairin asiakaspalveluun joko puhelimitse tai Chatin kautta?
Ei viitsi tuhlata montaa tuntia jonottamiseen.
Finnair näköjään ulkoistaa asiakaspalvelunkin asiakkaiden hoidettavaksi.
Surkeaa!
Finnairin asiakaspalvelu
10
3434
Vastaukset
- peterq222
Taitaa olla vähän poikkeuksellinen tilanne päällä finnairilla helsingin lentokentän teknisien ongelmien vuoksi. Joten voi olla että asiakaspalvelukin on sen vuoksi tukossa
- inssiopisk
Onko Malmilla joku poikkeustilanne päällä? Miten liittyy Finnariin
- 1414
Tosi usein saa parikymmentä minuuttiakin jonottaa, vaikkei olisi mitään poikkeustilanteitakaan.
- Anonyymi
Kyllä sinne saa ihan kuukausi jonottaa ilman mitään kontaktia. En tajua miten voi olla mahdollista!!!!!!!!!! Toivotaan ettei koneet ole yhtä hyvin hoidettuja kuin asiakaspalvelu.
- Anonyymi
Saitko yhteyden Finnairin asiakaspalveluun? Itse olen soittanut Finnairin sivuilla oleviin asiakaspalvelunumeroihin jo kolmen viikon ajan aina silloin tällöin ja jonottanut 1,5h > ei vastaa, olen vain maksullisessa jonotuksessa. Kalliiksikin tulee. :( Chatin kautta yrittänyt robotin kautta asiakaspalveluun jopa 3h > ei pääse läpi. Asiani on sellainen, että itse ei netissä pääse asiaa tekemään, eikä ohjetta sivuilla ole. Olen paljon matkustellut ja tiedän käytännöt itse toimimiseen. Lähes kaikki siellä saakin hoidettua, mutta tätä ei.
Palautettakin laitoin jos sieltä kautta saisin vastauksen, mutta sieltäkään ei vastata. Asun paikkakunnalla jossa Finnairin palvelua ei ole. Ensi viikolla olisi reissuun lähtö ja olo alkaa jo epätoivoinen.. :(
Poikkeustilanteisiin vetoaminen ei mielestäni tässä auta; korona ollut jo 2,5 v. ja sotakin useamman kuukauden. poikkeustilanteisiin joutuu jokainen firma varautumaan..
Nyt on neuvoton olo, enkä tiedä kuinka saan asian kuntoon, itku tässä tulee aikuisellakin ihmisellä... :( - Anonyymi
Ihan onneton asiakaspalvelu, nyt ihmiset on kusesa pariisisa kun on paluulento peruuntunut.
Asiakaspalvelija kehottaa perumaan jo perutun lennon ja pyytämään hyvitystä!
Siis asiakaspalvelu jättäisi suomalaiset kuseen pariisiin, ilman majoitusta, ilman rahaa ja mahdollisuutta palata kotiin.
Onko tämä finnairin johdon ohjeistus, vai asiakaspalvelijan henkilökohtaista idiotismiä ?
Kannattaako lentää finnairilla jos riskit toteutuessaan on näin karmeat! - Anonyymi
Kuulemma Finnairin asiakaspalvelun chatti oliot saavat palkkion aina kun saavat pulassa olevan asiakkaan perumaan varauksensa ja pyytämään hyvitystä.
Tämä vapauttaa lennon peruntuessa Finnairin järjestämästä uutta lentoa, ei tarvii maksaa hotellia ja muita kuluja.
Eu määrittelee lentomatkustajalle oikeuksia ja tämä Finnairin toiminta vaikuttaa rikollisesta, siis jos näin on!
Olisiko poliisin syytä tutkia, onko perää,?- Anonyymi
Tähän pitäisi valtakunnan syyttäjän puuttua!
Näillä huijatuiden matkustajien rahoilla Topi Mannerin bonukset maksetaan, eihän finnair ole tulosta tehnyt vuosiin?
- Anonyymi
Asiakaspalvelu edellyttää, että on palkattu ihmisiä töihin. Sellaiseen tarvitaan rahaa, joka Finnairilla menee kaikkeen muuhun.
- Anonyymi
Oma tuore kokemukseni on, ettei Finnair edes yritä huolehtia yrityksen tärkeimmästä asiasta, asiakassuhteesta. Vaikkapa näin: palasin Milanosta lyhyeltä lomalta. Jo menomatkalla Finnair kadotti koneen vaihdon yhteydessä Helsinki Vantaalla ruumaan laittamani matkatavarat. Edelleenkään eivät osaa muita kuin pahoitella... Asiaa selvitetään. Korvausanomuksen käsittely kestää, eikä Finnair kykene edes asianmukaisesti viestimään, että käsittelemme asian silloin ja silloin. Täydellistä kyvyttömyyttä ja haluttomuutta - eivät verkkosivuillaan halua edes myöntää tosiasioita. Siellä ei kohtaa, jossa lukisi Kadonneet matkatavarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070