Finnairin asiakaspalvelu

glitter5

Onko joku onnistunut joskus pääsemään läpi Finnairin asiakaspalveluun joko puhelimitse tai Chatin kautta?

Ei viitsi tuhlata montaa tuntia jonottamiseen.

Finnair näköjään ulkoistaa asiakaspalvelunkin asiakkaiden hoidettavaksi.

Surkeaa!

10

3037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peterq222

      Taitaa olla vähän poikkeuksellinen tilanne päällä finnairilla helsingin lentokentän teknisien ongelmien vuoksi. Joten voi olla että asiakaspalvelukin on sen vuoksi tukossa

      • inssiopisk

        Onko Malmilla joku poikkeustilanne päällä? Miten liittyy Finnariin


    • 1414

      Tosi usein saa parikymmentä minuuttiakin jonottaa, vaikkei olisi mitään poikkeustilanteitakaan.

    • Anonyymi

      Kyllä sinne saa ihan kuukausi jonottaa ilman mitään kontaktia. En tajua miten voi olla mahdollista!!!!!!!!!! Toivotaan ettei koneet ole yhtä hyvin hoidettuja kuin asiakaspalvelu.

    • Anonyymi

      Saitko yhteyden Finnairin asiakaspalveluun? Itse olen soittanut Finnairin sivuilla oleviin asiakaspalvelunumeroihin jo kolmen viikon ajan aina silloin tällöin ja jonottanut 1,5h > ei vastaa, olen vain maksullisessa jonotuksessa. Kalliiksikin tulee. :( Chatin kautta yrittänyt robotin kautta asiakaspalveluun jopa 3h > ei pääse läpi. Asiani on sellainen, että itse ei netissä pääse asiaa tekemään, eikä ohjetta sivuilla ole. Olen paljon matkustellut ja tiedän käytännöt itse toimimiseen. Lähes kaikki siellä saakin hoidettua, mutta tätä ei.
      Palautettakin laitoin jos sieltä kautta saisin vastauksen, mutta sieltäkään ei vastata. Asun paikkakunnalla jossa Finnairin palvelua ei ole. Ensi viikolla olisi reissuun lähtö ja olo alkaa jo epätoivoinen.. :(
      Poikkeustilanteisiin vetoaminen ei mielestäni tässä auta; korona ollut jo 2,5 v. ja sotakin useamman kuukauden. poikkeustilanteisiin joutuu jokainen firma varautumaan..
      Nyt on neuvoton olo, enkä tiedä kuinka saan asian kuntoon, itku tässä tulee aikuisellakin ihmisellä... :(

    • Anonyymi

      Ihan onneton asiakaspalvelu, nyt ihmiset on kusesa pariisisa kun on paluulento peruuntunut.

      Asiakaspalvelija kehottaa perumaan jo perutun lennon ja pyytämään hyvitystä!

      Siis asiakaspalvelu jättäisi suomalaiset kuseen pariisiin, ilman majoitusta, ilman rahaa ja mahdollisuutta palata kotiin.

      Onko tämä finnairin johdon ohjeistus, vai asiakaspalvelijan henkilökohtaista idiotismiä ?

      Kannattaako lentää finnairilla jos riskit toteutuessaan on näin karmeat!

    • Anonyymi

      Kuulemma Finnairin asiakaspalvelun chatti oliot saavat palkkion aina kun saavat pulassa olevan asiakkaan perumaan varauksensa ja pyytämään hyvitystä.
      Tämä vapauttaa lennon peruntuessa Finnairin järjestämästä uutta lentoa, ei tarvii maksaa hotellia ja muita kuluja.
      Eu määrittelee lentomatkustajalle oikeuksia ja tämä Finnairin toiminta vaikuttaa rikollisesta, siis jos näin on!
      Olisiko poliisin syytä tutkia, onko perää,?

      • Anonyymi

        Tähän pitäisi valtakunnan syyttäjän puuttua!

        Näillä huijatuiden matkustajien rahoilla Topi Mannerin bonukset maksetaan, eihän finnair ole tulosta tehnyt vuosiin?


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu edellyttää, että on palkattu ihmisiä töihin. Sellaiseen tarvitaan rahaa, joka Finnairilla menee kaikkeen muuhun.

    • Anonyymi

      Oma tuore kokemukseni on, ettei Finnair edes yritä huolehtia yrityksen tärkeimmästä asiasta, asiakassuhteesta. Vaikkapa näin: palasin Milanosta lyhyeltä lomalta. Jo menomatkalla Finnair kadotti koneen vaihdon yhteydessä Helsinki Vantaalla ruumaan laittamani matkatavarat. Edelleenkään eivät osaa muita kuin pahoitella... Asiaa selvitetään. Korvausanomuksen käsittely kestää, eikä Finnair kykene edes asianmukaisesti viestimään, että käsittelemme asian silloin ja silloin. Täydellistä kyvyttömyyttä ja haluttomuutta - eivät verkkosivuillaan halua edes myöntää tosiasioita. Siellä ei kohtaa, jossa lukisi Kadonneet matkatavarat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe