http://eok.fi/
Tuikkikaa, oi Joulun tähtöset. Ja Petteri toivottaa hyvää joulua vaikka ihan kohta on jo pääsiäinen. Onkohan nyt kaikki muumimukit hyllyssä?
https://www.facebook.com/eok.ry/
Junttu jakoi linkin sinne ja Junttu jakoi linkin tänne. Mutta omaehtoinen kirjoittaminen on kuivunut tykkänään.
Mutta kuvat, onhan sentään ne ihanat kuvat. Junttu halaa äiti-Ammaa. Ja kaikki tämä huippuajankohtaisesti vuodelta 2013.
Tämä on seuranta- ja valvontailmoitus 2016/1. Ihan aiempien puheitteni mukaisesti EOK lahoaa rantakaislikkoon. Prosessi voi kestää kymmeniä vuosia.
Iloisia jäsenmaksuja. ;))))
Kaislikkoon vene on jäänyt, Junttu myös ruostumaan
19
374
Vastaukset
- Voiaikojavoitapoja
EOK:n liittovaltuuston vuoden 2016 varsinainen vuosikokous pidetään Rovaniemellä lauantaina 23.4.2016 klo.13.00.
Joulun kellot ovat lentäneet pajukkoon, kokous on tulossa. - Anonyymi
Tuo on Moktar.Gubta
- Anonyymi
Hyvä että pitävät kokouksiaan, tuosta eok:sta oli vai sponsselle haittaa, joutuivat oik:n takia maksaa kaikki voitot takaisin
Perseentervaaja, hyvä ihminen ja kirjoittaja vailla vertaa, on seurannut EOK vaiheita läpi vaikeiden winkkarivuosien. Saamani tiedon mukaan Perseentervaaja itse on jo vuosia sitten muuttanut savimajaan Alaskaan lähelle Akutania. Siellä nettiyhteydet ovat niin huonoja, että itse Perseentervaajakaan ei pane enää tikkua ristiin tämän EOK-asian suhteen.
Niinpä minä päivitän nyt Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto - EOK ry:n viimeiset vaiheet aina yhdistyksen lopulliseen katoamiseen saakka.
Kas näin se meni:
toiminnanjohtaja - kuoli yllättäen tammikuussa 2018
Facebook - on jäätynyt vuoteen 2018. Viimein päivitys on 29.1.2018/ P. Kavonius
Yhdistysrekisteri – viimein muutosilmoitus yhdistyksen nimenkirjoittajista tehty vuonna 2018
webbiosoite - This domain Eok.fi is for sale!
Vuosilta 2018 – 2025 löytyy enää vain hajanaisia tiedon sirpaleita yhdistyksestä. Ne ovat lähinnä muistokirjoituksia edesmenneestä toiminnanjohtajasta tai sitten satunnaisia mainintoja EOK:sta. Merkillepantavaa on se, että yhdistys itse ei ole edes vaivautunut päivittämään tai lopettamaan FB-sivuja, tai lopettamaan yhdistystä kun toiminta loppui.
Tämä on sitä niin kovin tyypillistä winkkarimoraalia. Kun pidot päättyvät, lähdetään vain läppäsemään. Kyllä joku muu sitten siivoaa jäljet.
EOK on kadonnut näkyvistä seitsemän vuotta sitten. Mikään ei enää indikoi, että yhdistys toimisi enää millään tasolla. EOK sellaisena kuin me sen tunsimme, on lopullisesti poistunut keskuudestamme.
Sic transit gloria mundi. ;)))- Anonyymi
Mitäpä jos tulisit ilman sinisiä nikkejäsi ottamaan korvapuusteja, mätä Nuasjärven MoktarKuha
- Anonyymi
Aika kehno olo Valkulla on kun täytyy omaa hahmoaan kehumaan. Kukaan muu kun ei kehu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina#comment-120948847
Vanha nuppieläkeläinenhän tuo on. :( Perseentervaaja, hyvä ihminen ja kirjoittaja vailla vertaa, sanoi muuten ennen lähtöään Alaskaan, että muista Valuuttakauppias, että Tröllykän katkeruus ei haihdu, eikä mies viisastu. Sen verran paljon Trölli hävisi winkkarissa, että ei se itkuaan osaa lopettaa.
Näin kävi. Kyllä Perseentervaaja asiat tiesi. ;)- Anonyymi
On se eväänsä Valkku syönyt ja tenut vahingossa juonut päälle kun kolmannessa persoonassa hahmojaan muistelee.
Sitten paskoo taas housuun.Turhaanpa sinä minulle huutelet. En minä sinun rahojasi vienyt. Hanski vei ja ulosotto viimeisteli tilanteen.
Älä lähde, kun et osaa. ;)))- Anonyymi
Valuuttakauppias kirjoitti:
Turhaanpa sinä minulle huutelet. En minä sinun rahojasi vienyt. Hanski vei ja ulosotto viimeisteli tilanteen.
Älä lähde, kun et osaa. ;)))Ei minulta ole viety penniäkään.
Itse et osaa, hourupää. - Anonyymi
Valuuttakauppias kirjoitti:
Turhaanpa sinä minulle huutelet. En minä sinun rahojasi vienyt. Hanski vei ja ulosotto viimeisteli tilanteen.
Älä lähde, kun et osaa. ;)))Miksi käytät ;))) - hymiöitä kun kaikko tietävät sinun Moktarisi käyttävän ;)
Onko noin pakko noudattaa sairasta roolipeliäsi? - Anonyymi
Niin tekee. Sitten Moktarina levittelee sontaansa suu hymyssä hyreksien.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17093679/aki-kangasharju-etuoikeutettu-elintasosurffari#comment-126019281
- Anonyymi
On tämä Valkku melkoinen epeli
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17093679/aki-kangasharju-etuoikeutettu-elintasosurffari#comment-126019281 Perseentervaaja sanoi tämän:
" Sen verran paljon Trölli hävisi winkkarissa, että ei se itkuaan osaa lopettaa."
Oli se viisas mies. ;)))- Anonyymi
Naurettavaa tuo kakaramainen leikkisi.
Älä kehu itseäsi, käppänä olet kuitenkin.
Multinikkisi on kaikkien tiedossa, mitäpä niitä selittelet.
Olet Moktarina vieläkin tyhmempi kuin perseentervaajana. Olet taantunut älyllisesti vuosien kuluessa, vain kirjoitusvirheesi tuntuvat lisääntyvän. Öyhö rassukka.
Niin tai näin, vaikka vuodet vierivät, winkkarin koijareiden parku ei laannu. Onhan se nyt taivaaseen asti huutava vääryys, että koijattuja rahoja ei saakaan pitää itsellä.
Minulla taas ei ole aikaa - ei juuri kiinnostustakaan - toimia tiedän tukihenkilönä ja itkujenne ymmärtäjänä vuodesta toiseen. Jerusalemin itkumuuri ottaa vastaan itkuja vuodesta toiseen ja kellon ympäri. Mitäpä jos lähettäisit tämänkin säikeen jatkoitkut suoraan sinne.
Kuin näin toimitte, teette oikein. ;)))- Anonyymi
Kun uppoat järveen, etkä pääse omin avuin yksin ylös, muista että itse olet sinne yksin sukeltanut ja tarkoituksella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533826Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182867Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6432475KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar882144Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202117Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441821- 221733
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431685Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281496