Kaislikkoon vene on jäänyt, Junttu myös ruostumaan

http://eok.fi/
Tuikkikaa, oi Joulun tähtöset. Ja Petteri toivottaa hyvää joulua vaikka ihan kohta on jo pääsiäinen. Onkohan nyt kaikki muumimukit hyllyssä?

https://www.facebook.com/eok.ry/
Junttu jakoi linkin sinne ja Junttu jakoi linkin tänne. Mutta omaehtoinen kirjoittaminen on kuivunut tykkänään.

Mutta kuvat, onhan sentään ne ihanat kuvat. Junttu halaa äiti-Ammaa. Ja kaikki tämä huippuajankohtaisesti vuodelta 2013.

Tämä on seuranta- ja valvontailmoitus 2016/1. Ihan aiempien puheitteni mukaisesti EOK lahoaa rantakaislikkoon. Prosessi voi kestää kymmeniä vuosia.

Iloisia jäsenmaksuja. ;))))

59

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiaikojavoitapoja

EOK:n liittovaltuuston vuoden 2016 varsinainen vuosikokous pidetään Rovaniemellä lauantaina 23.4.2016 klo.13.00.

Joulun kellot ovat lentäneet pajukkoon, kokous on tulossa.

• Anonyymi

Tuo on Moktar.Gubta

• Anonyymi

Hyvä että pitävät kokouksiaan, tuosta eok:sta oli vai sponsselle haittaa, joutuivat oik:n takia maksaa kaikki voitot takaisin

• Perseentervaaja, hyvä ihminen ja kirjoittaja vailla vertaa, on seurannut EOK vaiheita läpi vaikeiden winkkarivuosien. Saamani tiedon mukaan Perseentervaaja itse on jo vuosia sitten muuttanut savimajaan Alaskaan lähelle Akutania. Siellä nettiyhteydet ovat niin huonoja, että itse Perseentervaajakaan ei pane enää tikkua ristiin tämän EOK-asian suhteen.

Niinpä minä päivitän nyt Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto - EOK ry:n viimeiset vaiheet aina yhdistyksen lopulliseen katoamiseen saakka.

Kas näin se meni:
      toiminnanjohtaja - kuoli yllättäen tammikuussa 2018
      Facebook - on jäätynyt vuoteen 2018. Viimein päivitys on 29.1.2018/ P. Kavonius
      Yhdistysrekisteri – viimein muutosilmoitus yhdistyksen nimenkirjoittajista tehty vuonna 2018
      webbiosoite - This domain Eok.fi is for sale!

Vuosilta 2018 – 2025 löytyy enää vain hajanaisia tiedon sirpaleita yhdistyksestä. Ne ovat lähinnä muistokirjoituksia edesmenneestä toiminnanjohtajasta tai sitten satunnaisia mainintoja EOK:sta. Merkillepantavaa on se, että yhdistys itse ei ole edes vaivautunut päivittämään tai lopettamaan FB-sivuja, tai lopettamaan yhdistystä kun toiminta loppui.

Tämä on sitä niin kovin tyypillistä winkkarimoraalia. Kun pidot päättyvät, lähdetään vain läppäsemään. Kyllä joku muu sitten siivoaa jäljet.

EOK on kadonnut näkyvistä seitsemän vuotta sitten. Mikään ei enää indikoi, että yhdistys toimisi enää millään tasolla. EOK sellaisena kuin me sen tunsimme, on lopullisesti poistunut keskuudestamme.

Sic transit gloria mundi. ;)))

• Anonyymi

Mitäpä jos tulisit ilman sinisiä nikkejäsi ottamaan korvapuusteja, mätä Nuasjärven MoktarKuha

• Anonyymi
    • Perseentervaaja, hyvä ihminen ja kirjoittaja vailla vertaa, sanoi muuten ennen lähtöään Alaskaan, että muista Valuuttakauppias, että Tröllykän katkeruus ei haihdu, eikä mies viisastu. Sen verran paljon Trölli hävisi winkkarissa, että ei se itkuaan osaa lopettaa.

Näin kävi. Kyllä Perseentervaaja asiat tiesi. ;)

• Anonyymi

On se eväänsä Valkku syönyt ja tenut vahingossa juonut päälle kun kolmannessa persoonassa hahmojaan muistelee.
      Sitten paskoo taas housuun.

• Turhaanpa sinä minulle huutelet. En minä sinun rahojasi vienyt. Hanski vei ja ulosotto viimeisteli tilanteen.

Älä lähde, kun et osaa. ;)))

• Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

Turhaanpa sinä minulle huutelet. En minä sinun rahojasi vienyt. Hanski vei ja ulosotto viimeisteli tilanteen.

Ei minulta ole viety penniäkään.
        Itse et osaa, hourupää.

• Anonyymi

Turhaanpa sinä minulle huutelet. En minä sinun rahojasi vienyt. Hanski vei ja ulosotto viimeisteli tilanteen.

Miksi käytät ;))) - hymiöitä kun kaikko tietävät sinun Moktarisi käyttävän ;)
        Onko noin pakko noudattaa sairasta roolipeliäsi?

• Anonyymi

Niin tekee. Sitten Moktarina levittelee sontaansa suu hymyssä hyreksien.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17093679/aki-kangasharju-etuoikeutettu-elintasosurffari#comment-126019281

• Perseentervaaja sanoi tämän:
      " Sen verran paljon Trölli hävisi winkkarissa, että ei se itkuaan osaa lopettaa."

Oli se viisas mies. ;)))

• Anonyymi

Naurettavaa tuo kakaramainen leikkisi.

Älä kehu itseäsi, käppänä olet kuitenkin.
        Multinikkisi on kaikkien tiedossa, mitäpä niitä selittelet.
        Olet Moktarina vieläkin tyhmempi kuin perseentervaajana. Olet taantunut älyllisesti vuosien kuluessa, vain kirjoitusvirheesi tuntuvat lisääntyvän. Öyhö rassukka.

• Niin tai näin, vaikka vuodet vierivät, winkkarin koijareiden parku ei laannu. Onhan se nyt taivaaseen asti huutava vääryys, että koijattuja rahoja ei saakaan pitää itsellä.

Minulla taas ei ole aikaa - ei juuri kiinnostustakaan - toimia tiedän tukihenkilönä ja itkujenne ymmärtäjänä vuodesta toiseen. Jerusalemin itkumuuri ottaa vastaan itkuja vuodesta toiseen ja kellon ympäri. Mitäpä jos lähettäisit tämänkin säikeen jatkoitkut suoraan sinne.

Kuin näin toimitte, teette oikein. ;)))

• Anonyymi

Kun uppoat järveen, etkä pääse omin avuin yksin ylös, muista että itse olet sinne yksin sukeltanut ja tarkoituksella.

• Tämäkin nyt kovin ajankohtainen uima-aiheinen itkusi, Trölli-kulta, sopii mainiosti lähettäväksi Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille.

Muista pyytää myös sitä, että Herra viimein vapauttaisi sinut kaikesta kaunasta ja katkeruudesta. Ulosottopäätös toki jää voimaan, sillä ei Herrakaan ihan kaikkeen pysty. ;)))

• Anonyymi

Valuuttahöpölle kysymys. Kysypä tekoälyltäsi, mitä se vastaa väitteeseesi: "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset".

Vieläkö olet virheellisen väittämäsi takana?

• "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia..."
      Älä minulle huutele. Tämä on mainio itku ja myös kysymys lähettäväksi Jerusalemin itkumuurille.

Hän joka on luonut myös satunnaisuuden, osaa parhaiten vastata kysymykseesi. On sitten toinen asia ymmärrätkö sinä vastauksesta yhtään mitään, ja haluaako Herra ylipäätään vastata hölmöille. ;)))

• Anonyymi

Voi pikku hinaajamoktaria.
      Roolileikkielämää elelevä niksutteleva multinikkinössö.

• Anonyymi

Moktar vastaan tekoäly --- 0 - 6!

--

Annettu ohjaus. Tarkastele matematiikan keinoin:

Moktarin väite: "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset".

Vastaväite: "Piin numeroiden järjestys ei ole satunnainen, sillä piin desimaalit lasketaan kaavalla. Pii on päättymätön sarja, joten se sisältää äärettömän määrän matemaattisen kaavan mukaan määräytyviä numeroita. Pii sisältää lisäksi äärettömän määrän sovitun mittaisia numerosarjoja. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sovitulla mittavälillä esiintyisi kaikki mahdolliset sovitun mittaiset satunnaiset numerosarjat". Valitse, että oikein on vain joko väite tai vastaväite. Vain toinen voi olla oikein.

Perustelu matemaattisesti (AI):

Piin desimaalit eivät ole puhtaasti satunnaisia, koska:

1. **Pii on matemaattisesti määritelty luku**, jonka arvon voi laskea tarkasti algoritmeilla (esim. Chudnovsky-algoritmi).
      2. Vaikka piin desimaalit **näyttävät satunnaisilta**, ne **eivät ole satunnaisia** matemaattisessa mielessä, koska ne määräytyvät täysin deterministisen kaavan kautta.
      3. Pii on **transsendentti ja irrationaalinen**, joten se ei pääty eikä toistu, mutta se ei tee sen numeroista satunnaisia.
      4. Piin mahdollinen "normaalius" (eli että jokainen numero esiintyisi äärettömässä jaksossa yhtä todennäköisesti) on **tutkimuksen kohteena**, mutta **ei vielä todistettu**.

Sen sijaan **lottonumeroiden arvonta perustuu fyysiseen satunnaisuuteen**, ja se voidaan mallintaa **stokastisena prosessina**, vaikka käytännössä arvontoihin voi liittyä pieniä ei-ideaalisuuksia.

---

Moktar väittää virheellisesti, että **piin desimaalit ovat satunnaisia** – tämä ei pidä paikkaansa matemaattisesti.
      Vastaväite korostaa oikein, että piin desimaalit määräytyvät kaavasta eivätkä ole satunnaisia, vaikka niissä esiintyy kompleksisuutta ja näennäistä epäsäännöllisyyttä.

Vastaväite on oikein. (Tekoäly lopettaa.)

--

Kaikki tiesivät Moktarin olevan väärässä, kuten tunnettua. Suuret luulot sillä vain on aina ollut, vihattu henkilö kaikkialla.

• Pii-jollotuksesi on niin sekava, että sitä tuskin kannattaa lähettää Jerusalemin itkumuurille.

Uskoisin, että Herra ei vaivaudu vastamaan tällaisiin jollotuksiin, vaikka itse Hän on luonut niin viisaat kuin tollotkin. ;)))

• Anonyymi

Turhaan niksuttelet.
      Rassukan touhua tuo multinikkeilysi.

• Anonyymi

Herrasta höpisee jumalaton pösilö roolileikeissään.
      Saatanan kätyrinä.

• Ymmärrän hyvin, että korpifilosofin nuppi voi kajahtaa sellaisista käsitteistä kuin ääretön, ikuinen, satunnainen tai kaoottinen. Ei ole minun syyni, että meidän maailmamme juurikin sellainen.

Asioita on usein vaikea ymmärtää, jos ihmisen matemaattinen pohja on vain ynnä- ja miinuslaskuissa. Pii on monille kovin vaikea käsite.

Eräs palstan kommentoijista tuntuu on pysyvästi ja lopullisesti jääneen jumiin satunnaisuuteen ja piin desimaaleihin. Mutta ei hätää. Tästä asiasta löytyy myös selkokielistä tekstiä. Berkleyn laboratorion uutiskatsaus vuodelta 2001 selvittää käsitteitä. Joka ei tiedä, mikä ko. laitos on, tarkistakoon asian ensin vaikka Wikipediasta, ennen kuin nolaa itsensä.

https://www2.lbl.gov/Science-Articles/Archive/pi-random.html
      Uutinen on tässä ja kuukkeli kääntää, jos ei muuten suju. Kannattaa lukea myös originaalijulkaisu, johon uutinen viittaa.

Kas näin huippumatemaatikot asiasta kertoilevat:
      ” ainakin olemme (Bailey & Crandall) osoittaneet, miksi piin ja log(2):n numerot näyttävät olevan satunnaisia: koska niitä approksimoi tarkasti kaoottisen dynamiikan kenttään liittyvä generaattori."

Tuo "näyttävät olevan" viittaa siihen, että miljardi ensimmäistä numero näyttävät olevan satunnaisesti jakaantuneita. Tämä kyllä riittää minulle ja riittää jokaisen sellaisen tarpeisiin, joka tarvitsee satunnaislukuja johonkin. Väitteen matemaattinen todistus vielä puuttuu, mutta artikkelin kirjoittajat keskustelevat myös todistamisen vaikeudesta.

Nyt tässäkin säikeessä referoitu tekoäly vastaus voi tietämättömän korvissa kuulostaa lopulliselta todisteelta. Usein tekoäly vain toistaa netin latteuksia. Tekoälyn pahana puutteena on myös se, että se on ohjelmoitu miellyttämään kysyjää. Niinpä tekohalua haluaa vastata edes jotakin. Se taas johtaa siihen, että tekoäly keksii vastauksia . Tässä on asiasta hieman lisää tietoa.
      https://ai-opas.fi/promptaus/hallusinaatioista/

Ihan kaikkeen ei kannata sutena uskoa vain siksi, että tekoäly sanoi näin. ;)))

• Anonyymi

Kaikkein vähiten kannattaa uskoa rahansa menettäneeseen valuuttakauppiaaseen.
      Sukunsakin karttaa moneen eri roolihahmoon jämähtänyttä kestopökälettä.

• Anonyymi

Moktarin kupla.

• Anonyymi

Siksikö valkkumoktar väärensi piin likiarvon ja käytti toisen ihmisen verotietoja?

• Taitavakin stalkkaaja juoksee välillä nenänsä seinää. Olen pahoillani puolestasi, mutta sinä et vaan osaa. ;)))

• Anonyymi

Taitavakin stalkkaaja juoksee välillä nenänsä seinää. Olen pahoillani puolestasi, mutta sinä et vaan osaa. ;)))

Seli seli. Sikana selityksiä keksit, väärennät ja vatkaat vemputellen.
        Terveisiä veroviranomaiselta!

• Anonyymi

Taitavakin stalkkaaja juoksee välillä nenänsä seinää. Olen pahoillani puolestasi, mutta sinä et vaan osaa. ;)))

Kirjoita: seinään.
        Et vaan osaa. Siitä läpsäisy nokkaasi.

• Lawrence Berkeley National Laboratory tuskin vaihtaa mielipidettään piin desimaalien ominaisuuksista, vaikka minä sattuisinkin tekemään kirjoitusvirheen. Artikkeli kannattaa lukea.

Mitä muuten tulee teidän vanhoihin kaunoihinne ja yhä jatkuvaan pahaan oloonne, suosittelen, että lähetätte itkunne Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille. Minä en osaa teitä auttaa, mutta itkumuurin kautta voitte saada yhteyden Häneen, joka auttaa kyllä voi. ;)))

• Anonyymi

No nyt Berkley on mennyt pois ja valkku oppi uuden nimen.
      Miksi piiloudut nimimerkkien taakse luikkien kuin kanavaras?
      Ei riitä sulla taito eikä voima.

• Anonyymi

"...vaikka minä sattuisinkin tekemään kirjoitusvirheen"

Huutonaurua nysveröreuhkalle!!!

• Anonyymi
    • En ajatellut vieläkään perustaa winkkarikoijareita auttavaa viestipalvelua. Huolet, murheet, itkut ja sielunne mahdolliset vammat saatte edelleenkin lähettää Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille.

Sekin missä maallinen apua ei voi auttaa, on mahdollista Herralle. Sieltä winkkaritunkion raunioilta, tuhkan ja pipsisirpaleiden keskeltä voitte tekin huutaa apu kuin Job aikoinaan. ;)))

• Anonyymi

Jumalaa ei ole.
        Tiedät sen viimeistään mummosi luona.

• Anonyymi

Nilkuttelehan nyt multinikkihuijari Moktarillesi, saarnaamaan samaa sontaasi.

• Ei, ei noin.
      Minä en voi enää auttaa. Itkekää pahaa oloanne Jerusalemin itkumuurilla. ;)))

• Anonyymi

Moktar väärensi piin arvon. Se kertoo kaiken tarvittavan.

• Anonyymi

ValkkuMG kirjoittelee muutamalla sinisellä incelnikillään.

• Jos mielesi on noin nyrjähtänyt piin desimaaleista, tämänkin huolesi voit itkeä Jerusalemin itkumuurille. Hän joka on luonut maailman, osaa kyllä neuvoa sinut matematiikan pariin. ;)))

• Anonyymi

> Moktar väärensi piin arvon. Se kertoo kaiken tarvittavan.

Se valehtelee aina kun tarjoutuu mahdollisuus.

Tekoäly antoi lausunnon että ilmeinen-narsku.

• Anonyymi

Paskahousu hyppii valkulta moktarille ja unohtaa homekorvana kirjautua oikealle profiilille
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19043561/paaseeko-maahanmuuton-vastustamisella-hillotolpalle#comment-136971578

• Nämäkin itkunne voitte vallan mainiosti lähettää Jerusalemiin. Minua ei kiinnosta toimia teille terapeuttina ja turvallisena olkapäänä, jota vasten voitte loputtomiin itkeä omaa tyhmyyttänne. ;)))

• Anonyymi

> Moktar väärensi piin arvon. Se kertoo kaiken tarvittavan.

Se valehtelee aina kun tarjoutuu mahdollisuus.

Tekoäly antoi lausunnon että ilmeinen-narsku. <

Sen lisäksi että Moktar väärensi pii desimaalit, hän oli väärässä myös kaikissa väitteissään. Kyseessä on puhtaasti huomionhaku tavalla tai toisella. Hän pitää huomiosta.

• Kun käteen jää winkkaritoilailuista vain virtuaalinen pipsipussi, on korkea aika kirjoittaa Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille. ;)))

• Anonyymi

Kyllä, kyllä, mutta mksi sinä väärensit jopa piin desimaalit, sotket piin ja loton numerot keskenään ja valehtelet aina kun mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kyllä, mutta mksi sinä väärensit jopa piin desimaalit, sotket piin ja loton numerot keskenään ja valehtelet aina kun mahdollista.

Veronpalautushuijarin ominaisuudessa jopa.

• Anonyymi

Taitaa valuuttamoktarilla olla paha muistisairaus...

• Anonyymi

Lues.

• Anonyymi

"Valkku Lautapäämiehenä 15.07.2011 10.05: "Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585)."

Siis lisäsit todelliseen lukusarjaan viitosen loppuun?

Siinä onkin pohdittavaa Jerusalemiin! Miksi?

• Eipä juuri kiinnosta.

Mitäpä jos kirjoittaisitte sille Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille. Sieltä löydätte kuulijan, jota kiinnostaa myös köyhien itkut ja osattomien valitukset.;)))

• Anonyymi

"Valkku Lautapäämiehenä 15.07.2011 10.05: "Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585)."

Siis lisäsit todelliseen lukusarjaan viitosen loppuun?

Siinä onkin pohdittavaa Jerusalemiin! Miksi?

Koska tiikeri ei pääse raidoistaan. Moktar valehtelee aina.

• Anonyymi
        UUSI

Sillä on aina naama lommoilla.

• Luottakaamme siihen, että JHWH vastaa, jos katsoo asian sen arvoiseksi. Kirjoita vaan luottavaisin mielin Jerusalemiin. ;)))

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7550
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4990
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe