Unelmani olisi osata polkkaa, miten sitä voi osata ja mistä kannattaa lähteä liikkeelle? Kertokaa kaikkea polkasta!
Vastaukset 8
Tanssia ja harjoittelua: https://www.youtube.com/watch?v=RY5msQ1svTI
- Samapolkkatyttö
Kiitos, mutta olen jo katsonut tuon videon ja tuntuu että en opi katsomalla vain muita vaan pitäisi saada askeleet yms haltuun :/
- tästä_alkaa
Valitettavasti ei suomalaisesta polkasta ole kunnollista opetusvideota YouTubessa. Tuossakin mallisuorituksesa on ongelmana vääränlainen tanssiasento, jossa parin lantiot ovat liian kaukana toisistaan ja tanssi on tämän vuoksi raskaan näköistä.
Ja vaikka opetusvideo löytyisikin, niin polkkaa oppii parhaiten ohjaajan avustuksella. Etsi paikallinen kansantanssiryhmä tai sellainen lavatanssikoulu, jonka ohjaaja osaa suomalaista polkkaa. Tuo ei nimittäin enää nykyään ole mitenkään itsestään selvä asia.Pelkästään katsomalla ei tosiaan opi. Katsele paikkakuntasi tanssikurssitarjontaa. Polkkaa opetetaan useimmissa lavatanssiseuroissa silloin tällöin. Myös kansantanssin harrastusseurat kannattaa pitää mielessä kuten edellisessä kommentissa todetaan.
- polokkoo
Tanhuporukan oppiin kannattaa mennä-- sieltä löytyy oikeat taiturit ja opit. On se niin keveän ja helpon näköistä kun sen osaa.
- ilmaiseksi
Mä voin opettaa.
Mistä polkkatyttö on ? - polkankinoppii
Tanssikouluissa on kokemusta: Tampereella Tanssiksen Raili on laittanut eräätkin polkkajalat järjestykseen...
- riemuliiteri123
Jos jalat väsyy pomppiessa nurkasta nurkkaan niin kannattaa jossain välissä vaihtaa sänkypolkaksi niin jalatkin saa lepoa hitusen tanssin riemuista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 38622
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?58468- 26467
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?44467