eli on kiveen hakattu totuus että tämä lappu on alihintainen ja kohta tapahtuu käänteinen splitti ja rahastot alkavat tankata tätä. käänteen jälkeen maine senttiosakkeena on loppunut.
asiallista keskustelua INCAP raketista
3
156
Vastaukset
- vedättäkäävedättäkää
Rahastot eivät Incappia tankkaa, koska omistus on keskittynyt eikä vaihto näin ollen ole riittävää.
Spliteillä ei ole mitään merkitystä rahastojen kiinnostuksen lisäykseen, koska markkinoilla olevien osakkeiden arvo ei nyt vaan yksinkertaisesti ole riittävä.
Inission ja Etolan osakeet voisivat periaatteessa kiinnostaa rahastoja, mutta eipä kiinnostusta ole löytynyt kun Etola on myynyt possaansa pois.
Ja miksi ylipäätään rahastot haluaisivat velkaisen sopimusvalmistajan joka ei tee tulosta. - Jäitähattuun
Velkaisen, ei tee tulosta? Tässähän puhutaan entisestä Incapista. Nyt on toinen ääni kellossa, suunta on ylöspäin. Itse odotan realistisesti 0,20 euron hintatasoa ja vakaata kasvua lähiaikoina.
- Mämmisuu
Alkuvuosi 2016 tulee oleen selvästi vahvempi kuin alkuvuosi 2015. Se on ainakin varma fakta muusta en mene huutelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976