Kukas tämä tyttö on? Vastasi viestiin nimellään,joka löytyy hausjärveltä. Nätti olisi. Kokemuksia?
Ilolintunen
14
1226
Vastaukset
- 1234556789
Sano tytön nimi.
- Kaapelikaapo
Kävin kokeilemassa,pirtsakka enkeli. Imi ihan hyvin noin nuoreksi.
- 100owo
Jopa joo. Rahalla saa ja mopolla pääsee!
- 1950jarisat
Naapuri pitäjässä on oikein osaava likka. Eläke kun tulee,minä lähren sinne.
- Herkkuavailla
Missäs tämmönen herkku ilmoittelee
- perheellinen
Siellä missä muutkin horot on. Tää tapaus sellaisen urheilullinen misu.
- Herkkuavailla
Taitaa olla Feikki tämä typy
- koskimies97
Ei ole feikki. Tiukkaa tavaraa tarjoaa
- äitensätytär
Tais muuttaa mäntsälän suuntaa, liian tunnettu oli paikkakunnalla
- Roudariii
Se asuu edelleen Mäntsällässä ja se on nykyään vaimoni. Paskan puhuminen lopetetaan tähän.
- luputtaja
kävin panee sitä tänään villimintu vessassa,otti poskeenkin oikein hyvin ja vain 15 euroo
- näinnn
Bongattu tänään.
- näinnn
Miehensä ja lapsensa kanssa Espoossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418