Velat pois aika ja summa, vapaus käteen jää.

JasperJase

Paljon oli velkaa ulosotossa ja kuinka pitkään maksoitte tai maksatte kunnes kaikki hoidettu?

Voiko 70 000 euron ulosottoveloista selvitä tavallinen pienipalkkainen vai maksaako niitä korkoja hautaan asti?

12

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 kk. Maksoin 4 * n.650€= n.2600€. UO loppui kun sain jlainan 34.000€ jota makselen 4 vuotta 720€ kk-erällä.

70.000€ hoitaminen riippuu nyt ihan tuloista. Tavallinen tallaaja ei hoitele.

• pollyå

Mulla oli lähtötilanne noin 66000. Nyt jäljellä 28000. Tasan neljä vuotta olen maksellut. 1000 e/kk plus lomarahoista enemmän ja pienet veronpalautukset toki myös. Pitäisi loppua vuoden 2018 lopulla.

• pollyå

Olen kyllä pitänyt pari maksuvapaata kuukautta tänä aikana. Jos yrittäisi sinnitellä jatkossa ilman niitä niin loppuisi aiemmin. Niin ja minulla on maksusopimus uo:n kanssa, siksi aina tuo tasasumma.

• 7347bbb

noin 45 000e, jäljellä 30000, makselen reilu 700e/kk

• jakenders

Tsemppiä kaikille. Miten aiotte juhlia kun kaikki on viimein maksettu?

• tahtoomaksuhäiriönMM

Jos lottotiedot on kunnossa, ei muut kuin vippejä nostelemaan ihan niin paljon kuin taas irtoaa.
        Ja mitenkähän olisi niitten maksamien laita? Arvatkaa vaan.
        Kun kerran on oltu jo 15 vuotta velkahelvetissä, niin kyllähän siinä menee vielä toinenkin 15 vuotta samaan syssyyn.

Ja kun sekin 15 vuotta on sitten joskus lusittu saattaapi olla, että ehtii ennen hautaa ottamaa vielä yhdet samanlaiset diilit.
        45 vuotta ulosotossa. Olisiko se MM:n paikka?
        Jos ei niin ehkä kuitenkin suomenmestaruus.
        Kamalinta mitä tietäisin olis olla luottokelvollinen 2 viikkoa pitempään. Hyi helvetti.

• pollyå

Minulla menossa jo toinen uo-kierros. Eka oli 2001-2009. Enpä tiedä, onko juhlimista kun vapautuu. Lähinnä iso mietintä, miten järjestää asiat, ettei enää velkaannu. Itseeni en oikein luota raha-asioissa.

• Kaikoinen

Miten sen kanssa oppii elämään että on B-Luokan kansalainen? Ettei vitutus / ahdistus nousisi pintaan joka päivä? (Tiedän, omaa syytä velkaantuminen)

Elämä menee hukkaan, ei voi lapsiakaan hommata persaukisena. Joskus voi tempoa kännit vitutukseen muttei sekään auta.

Miten te muut?

• pollyå

Mulla on ollut onni että on puoliso, jolla asiat ok. Kaikki jutut omaa puh.liittymää myöten on hänen nimissään. Mulla tää juttu (tuhlaus) alkoi kun selvisi etten voi saada lasta. Jaa syy sellanen ettei mitkään hedelmöityshoidot auta. Adoptiota en halunnut. Tuli sitten reissattua ympäri maailmaa ja muutenkim osteltua kaikkea. B-kansalaisuutta olen kokenut enemmän oman pään sisältä kuin ulkoapäin. Tokikaan kovin moni ei edes tiedä tästä. Mulle on helpotus että luottikset on vielä punaisella. Kieltämättä tunne että elämä valuu käsistä on joskus ollut. Vaikka mulla on hyvä ja kiinnostava työ ja ollut mahdollisuus harrastaa niin ajatus siitä että yht noin 15 vuotta elämästä on kulunut raha-asioita selvitellen ja uo:n asiakkaana, ketuttaa kyllä.

• Mulla_oli

sama tilanne tossa 20 vuotta sitten. Ajattelin jos olen kyennyt moisen velan tekemään, niin kykenen sen myös maksamaan. Velka irtisanottiin 1991 ja sain viimeisen erän maksettua 2009 syksyllä. Pikkusen se sieppas maksaa velkaa josta ei ollut mitään katetta ja vieläpä olla ite ilman melkein 20 vuotta. Kaikki rahat meni velkojen maksuun. Mutta ittepähän olin tehny piikkini. Nyt ne on hoidettu - Tsemppiä. Ei muutaku tee maksu suunnitelma velkojiesi kanssa. Yleensä antavat korkoja anteeksi.

• nfsdnmxmvmcxvm

Hei kansalaiset. Velat vanhenee ja poistuvat joskus luottotiedoistakin. Mulle on käynyt näin kerran ja jos saan nuo pikaluottohuojarit kannoiltani, ehkä toistekkin.
      Äiti sanoi aikoinaan velan olevan syntiä, jotten
      mitäs me syntiset

• Kattelin just OmaScorea, hieman muutamalla pisteellä 3 vuoden takaisesta parantunut. Mutta en ollenkaan merkinnöistäni huolimatta koe olevani sen huonompi kansalainen kuin muut häiriöttömätkään. Aika monella ehkä ollut varakas tausta, pappa betalar yms jotka auttaneet pälkähästä kun maksun aika tullut. Itselläni tätä etuutta ei ole ollut. Ja kovasti oon tehty töitä että velkani aikoinaan sain maksettua siihen ketään muuta sotkematta, pl. T-S. Veroja makselen kuin muutkin ja kaikki hankinnat teen harkiten, käteisellä. Ja jatkossakin senkin jälkeen kun luottotiedot kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1861
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1156
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      920
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe