Erilainen ehdotus

habb

Mikäli joku tämän palstan lukijoista kaipaa seikkailua pikku jännityksen vuoksi, ei kannata lähteä toiselle puolelle maailmaa, lianeihin riekkumaan.
Harva tullee ajatelleeksi, mitä mahdollisuuksia esim. Euroopan suurkaupungit tarjoavat. Voin kertoa, että mikäli uskaltaudut vaikkapa Kööpenhaminan satamakortteleihin, Amsterdamin Red Light Districtille tai Hampuriin, St.Paulin kaupunginosaan, kadulle nimeltä Reberbahn, saatat löytää todellisen betoni/afalttiviidakkoseikkailun. Suosittelen lämpimästi. Kunnon seikkailu em. kaupungeissa ja sen jälkeen n. vuodeksi aurinkorannoille kellumaan, pikku hanttihommia henkensä pitimiksi tehden.

Näitäpä suositteleepi Habb

Ugh!! Olen puhunut

2

1772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroopankävijä

      Olen käynyt kaikissa kolmessa mainitsemassasi kohteessa ja vielä Pariisin Montmartrellakin (Pigalle, Rue de Clichy...), mutta pelkkää antropologista uteliaisuuttani, muissa asioissa ko. kaupungeissa liikkuessani. Kapakoiden ja bordellien sisäänheittäjille olin liian vaikea vastus; olen saanut janooni paljon halvempaa olutta ja viiniä muista kaupunginosista. Rahaa ei ole mennyt eikä tauteja tullut. Seksin puutteesta minun ei ole silti tarvinnut kärsiä (jos matkaeväät ovat unohtuneet pois matkasta, niin viimeistään kotona on vastaanotto hoitanut asian kuntoon).

      Hampurin St. Paulista on muuten turha etsiä Reberbahn-nimistä katua. Reeperbahn löytyy.

    • Jungleman

      Olen myös käynyt noissa kaikissa Habbin mainitsemissa paikoissa kaikkina vuorokauden aikoina ja mielestäni niissä on todellinen jännitys kaukana. Esimerkiksi St. Paulin kaupunginosa on tänä päivänä hyvinkin turvallinen satunnaiselle kulkijalle. Hieman rähjäisiä alueita omine juoppoineen ja narkkareineen mutta siinä kaikki. Taskuvarkaatkin kysyvät ensin kohteliaasti, että sopiiko herralle pieni taskujen tyhjennys. Yleensä suurkaupunkien satama-alueilta löytyvät kaupungin parhaat baarit! Täytyy vain osata etsiä ja kysellä oikeilta ihmisiltä...

      Todellista jännitystä halajaville, jossa hengenlähtö on konkreettinen ja jokapäiväinen uhka, ehdotan esimerkiksi Lagosin kaupunkia ja sen satamakortteleiden baareja Nigeriassa tai Hillbrown kaupunginosaa Johannesburgissa ja Durbanin satama-aluetta Etelä-Afrikassa. Kummassakaan maassa ihmishenki ei ole minkään arvoinen ja näissä paikoissa taskuvarkaatkin tappavat ensin ja vasta sen jälkeen tonkivat taskut (olen nähnyt vierestä).

      Itselläni on kohtuullisesti kokoa ja osaan tehdä muutakin kuin soittaa suutani mutta näissä paikoissa on ihan oikeasti välillä pelottanut. Ei taida löytyä mistään sivistysvaltiosta vastaavia paikkoja. Onneksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe