TAMKissa aina käytävillä jotain opiskelijapippaloita mainostetaan. Niin jos sinne ostaa lipun siitä saako sen haalarimerkin (joita on siinä pöydällä) samalla vai pitääkö erikseen kysyä (ja maksaa)?
Maksaako haalarimerkit erikseen?
tulevatamk
5
162
Vastaukset
- niitamkis
Ihan vois sitä lippua ostaessa tai muuten vain ohi kulkiessa asiaa kysäistä. Vai voisko?
- turhaturha
Olipas turha kommentti.
- amikset.lololo
Mikään ei ole niin noloa, kuin amk-porukan haaliritouhumatkiminen ja merkeistä keskustelu.
- bitter__
katkera yliopisto-opiskelija, jota vituttaa elämä ja sen tylsyys, joten paikkaa sitä hengaamalla amk-puolella suomi24:ssa?
- Eivoitietää
Kannattaa kysyä. Itse olen yleensä joutunut maksamaan, mutta yliopiston puolella siis ja pari vuotta sitten valmistunut, alkuaikoina enemmänkin niitä tuli hankittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701