Katsastus 2016

hdbfvls

No nyt kun se porilainen on taas valinnut itsensä joka sarjaan katsastuspäälliköksi niin saa nähdä löytyykö taaskaan mitään muuta kuin pari alipainosta viimeisistä kilpailijoista. Ja saako sen kaverit taas ajaa millä sattuu. Niinkuin tähänkin asti

13

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohhoho

      Kannattaa pitää turpa kiinni , jos ei muuta sanottavaa ole. Onhan se katsastaja tehnyt paljonkin lajin eteen ja jos ajattelet minkä vaivan / olemattoman korvauksen siitä saa / vkl , niin olisi mukava nähdä se kasvo ohjaajakokouksessa kuka nostaa käden pystyyn että ottaa itse asian hoitaakseen .

    • Äläsmuuta

      Aivan niin, naama tukkoon luuseri. Se aika kun Porilainen jättää tehtävänsä uskaltaisin väittää ettei kovaajaa löydy ihan heti, se on ihan 100 varma niin.

      • cleaner

        niin sit vaan ihmetellään...nythän ei asialle voi mitään tehdä


    • tjrt

      on siinä taas yks saatanan puupää huutamassa...jos paremman hommaat, niin ihmettelen...sä voit mielipiteines mennä jonnekin muualle kuin varikolle.

      • rje

        taitaa tämä olla niitä pyrkyriä ja p------------a


      • Ruusperiperi

        Taitaa kyseinen katsastaja nauttia suurinta luottamusta varikoilla. Toivottavasti jatkaa vielä pitkään!


    • 1231258

      Jep... Minä en tunne mistä ollenkaan, mutta kuitenkin kun satuttiin puhelimessa puhumaan ja tuli puheeksi pojan luokan vaihto, niin 20 minuuttia neuvoi puhelimessa miten kannattaa kyseisen luokan moottori ostaa. Meidänkin koneita on avannut ja tarkkaan on syynätty "isommissa" kisoissa, mikä on pirun hyvä juttu mun mielestä. Pelkkää positiivista sanottavaa.

    • Perhana12121

      Kyllä - naama umpeen kommentointi.

    • Raunoonyksparhaista

      Kyllä se on sillä lailla et Rauno on yks parhaista ellei jopa paras saatavilla oleva kaveri Suomesta tähän hommaan. Sen takia se onkin niin haluttu kaveri hoitamaan kyseistä vakanssia eri sarjoihin kartingissa.

    • rccre

      Ääni Raunolle , moitteetonta työtä isolla sydämellä

      • rotaxx30

        samoin, iso kämmen puolesta.


      • Nemaa

        Aamen!


      • pitäisiselkäänantaa

        Uunot. Ei kyse ole Raunosta. Lukekaa tarkemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe