Jos olisit syntynyt Keski-Maahan

Fella

Minkä rodun edustajaksi olisit halunnut syntyä?
Itse olisin Hobitti, aivan varmasti.
Hobiteissa vain on sitä jotain, rauhallinen pikkukansa, jolla kuitenkin on sitkeyttä tarpeen vaatiessa. Ja syöminen on TODELLA nautittavaa ;)

17

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun elämäsi

      sitten niin kuin alkaisi?

    • Alqualonde

      ...se ihan kiva olla haltia, kun saisi elää pitkään ja kauniissa paikassa, mutta jotenkin tuntuu että olisin vanha kunnon ihminen, koska kuolemassakin on puolensa. Kaikista mukavinta olisi asua Gondorissa.

    • Dora

      Kyllä määki tahtoisin olla hobitti.
      Ehdottomasti.
      Ei lisättävää.

    • Tolkien Fan

      Kääpiö tottakai.

      Olisi mahtava asua vuorenalaisen kuninkaan valtakunnassa.Hobitti-kirjan perusteella erebor on aika mahtava paikka.

      • Iluvatar

        mä haluisin olla haltia kun ne on niin rohkeita ja symppiksiä.


    • Kontu

      Samoin!=) Olisin ehdottomasti Hobitti.
      Hobiteilla on hyvät arvot.

    • Wilian

      Númeronilainen. Ehdottomasti tietenki silloin ku ne ei viel ollu niin turmeltuneita

    • inholisti

      Mä olisin halunnu syntyä haltiaks, mut olisin varmaa kääpiö..xDD

    • Luna-fani

      olisin haltia! Ihania olentoja :)!

    • Creepy Ent

      Ehdottomasti entti! Viisaita tyyppejä ja saa käyskennellä puiden keskellä vahtien niitä... Eikä sodista tarvitse juuri mitenkään stressata. xP

    • minäkö?

      no varmaan joo hobitit olis ihan kiva, kun ei tarvi huolehtii maailmanmenosta ja muutenkin, mutta..... kun niitä on niin paljon.. kääpiöt on kanssa aika veikeitä, haltiat on jotenkin omissa maailmoissa eleleviä eli sekin! eli siis varmaan haltia!!!

      • Iltatähti-91 (ex.Arwen91)

        Olisin joko numenorilainen ennen hulluja kuninkaita tai Keski-Maan haltia Rivendellissä, Lothorienissä tai Gondolinissa.Syy:
        Numenorilainen:Pitkä elämä, mutta saisi silti kuolla, kaunis maa ja meri lähellä sekä Lumotut saaret.
        Haltia:Vois katella maailman menoa ja tehdä mkitä huvittaa ja olla haltioissaan joka kukasta ja kivestä, joka tulee vastaan.


    • Samantha

      Olisin ollut Dúnedain.

      • Sun pitäis olla Dúnadan, sillä Dúnedain on monikko

        Adan=ihminen Edain=ihmiset


    • Elvesfan

      ehdottomasti haltia!!!!!!!!!!

    • Morgoth

      Haluaisin tietysti olla örkki.Siinä vasta kivoja otuksia,mutta kyllä käy hiisi,lohikäärme,balrog tai Lukitarin tapainen jättihämähäkki.No ihan oikeasti mä olisin mieluiten velho,maia,tai valar.Iluvatarkin käy.

    • Morrigan

      ..haltia. Kunnioitan luontoa, rakastan tähtiä, yötaivasta, metsiä ja olen muutenkin tämmöinen pakana. Sekä omistan suippokorvat. hehheh. Ja niin. Mieleni halajaa myös risteilylle länteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe