Jos olisit syntynyt Keski-Maahan

Fella

Minkä rodun edustajaksi olisit halunnut syntyä?
Itse olisin Hobitti, aivan varmasti.
Hobiteissa vain on sitä jotain, rauhallinen pikkukansa, jolla kuitenkin on sitkeyttä tarpeen vaatiessa. Ja syöminen on TODELLA nautittavaa ;)

17

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun elämäsi

sitten niin kuin alkaisi?

• Alqualonde

...se ihan kiva olla haltia, kun saisi elää pitkään ja kauniissa paikassa, mutta jotenkin tuntuu että olisin vanha kunnon ihminen, koska kuolemassakin on puolensa. Kaikista mukavinta olisi asua Gondorissa.

• Dora

Kyllä määki tahtoisin olla hobitti.
      Ehdottomasti.
      Ei lisättävää.

• Tolkien Fan

Kääpiö tottakai.

Olisi mahtava asua vuorenalaisen kuninkaan valtakunnassa.Hobitti-kirjan perusteella erebor on aika mahtava paikka.

• Iluvatar

mä haluisin olla haltia kun ne on niin rohkeita ja symppiksiä.

• Kontu

Samoin!=) Olisin ehdottomasti Hobitti.
      Hobiteilla on hyvät arvot.

• Wilian

Númeronilainen. Ehdottomasti tietenki silloin ku ne ei viel ollu niin turmeltuneita

• inholisti

Mä olisin halunnu syntyä haltiaks, mut olisin varmaa kääpiö..xDD

• Luna-fani

olisin haltia! Ihania olentoja :)!

• Creepy Ent

Ehdottomasti entti! Viisaita tyyppejä ja saa käyskennellä puiden keskellä vahtien niitä... Eikä sodista tarvitse juuri mitenkään stressata. xP

• minäkö?

no varmaan joo hobitit olis ihan kiva, kun ei tarvi huolehtii maailmanmenosta ja muutenkin, mutta..... kun niitä on niin paljon.. kääpiöt on kanssa aika veikeitä, haltiat on jotenkin omissa maailmoissa eleleviä eli sekin! eli siis varmaan haltia!!!

• Iltatähti-91 (ex.Arwen91)

Olisin joko numenorilainen ennen hulluja kuninkaita tai Keski-Maan haltia Rivendellissä, Lothorienissä tai Gondolinissa.Syy:
        Numenorilainen:Pitkä elämä, mutta saisi silti kuolla, kaunis maa ja meri lähellä sekä Lumotut saaret.
        Haltia:Vois katella maailman menoa ja tehdä mkitä huvittaa ja olla haltioissaan joka kukasta ja kivestä, joka tulee vastaan.

• Samantha

Olisin ollut Dúnedain.

• Sun pitäis olla Dúnadan, sillä Dúnedain on monikko

Adan=ihminen Edain=ihmiset

• Elvesfan

ehdottomasti haltia!!!!!!!!!!

• Morgoth

Haluaisin tietysti olla örkki.Siinä vasta kivoja otuksia,mutta kyllä käy hiisi,lohikäärme,balrog tai Lukitarin tapainen jättihämähäkki.No ihan oikeasti mä olisin mieluiten velho,maia,tai valar.Iluvatarkin käy.

• Morrigan

..haltia. Kunnioitan luontoa, rakastan tähtiä, yötaivasta, metsiä ja olen muutenkin tämmöinen pakana. Sekä omistan suippokorvat. hehheh. Ja niin. Mieleni halajaa myös risteilylle länteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1477
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1411
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1018
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      811
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      794
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      84
      593
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe