Astraalimatka

jesse1

astraalimatka, onko kenelläkään kokemusta siitä? onko ketään toteuttanut sen? kauan meni? kaikki tiedot tähän keskusteluun, kiitos.
haluan perehtyä asiaan ja kokeilla itsekin.

41

15746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LunaNocturne

      "astraalimatka, onko kenelläkään kokemusta siitä?"

      kyllä.

      "onko ketään toteuttanut sen?"

      kyllä.

      "kauan meni?"

      en valitettavasti ottanut aikaa sekuntikellolla.

      "haluan perehtyä asiaan ja kokeilla itsekin."

      Kannattaisi lukea kirjoja karkeiden kysymysten esittämisen sijaan... tuollaisella kärsimättömällä asenteella tuskin onnistuu.

      • jesse1

        anteeksi, hiukan kiinnostunut vain. uskon ja haluan uskoa siihen, että se on mahdollista. tiedätkö mitään kirjaa tuosta liittyvästä?


      • LunaNocturne
        jesse1 kirjoitti:

        anteeksi, hiukan kiinnostunut vain. uskon ja haluan uskoa siihen, että se on mahdollista. tiedätkö mitään kirjaa tuosta liittyvästä?

        Useimmat ruumiista irtautumiseen liittyvät kirjat kertovat ns. "kuoleman rajalla"-kokemuksista, tyyliin "valoa tunnelin päässä".
        Varsinaisia "seuraa ohjeita-näin irtaudut ruumiistasi"-kirjoja tuskin on saatavilla, varsinkaan suomeksi.

        Tätä kirjaa en ole itse lukenut, mutta sitä on suositeltu minulle ja se ei kuulemma ole "valoa tunnelin päässä"-kirja

        nimi: Mahtava matka
        kirjoittanut: Robert Monroe
        kuvaus: Kirjailijan omiin tietoisiin ruumiistairtautumiskokemuksiin perustuva teos toisten ulottuvuuksien/sielujen elämästä kosmoksessa.

        Kirjassa kuulemma kuvaillaan näitä astraalimatkoja. Jos joku on tämän kyseisen kirjan lukenut, niin kertokaa ihmeessä mielipiteitänne.


      • jesse1
        LunaNocturne kirjoitti:

        Useimmat ruumiista irtautumiseen liittyvät kirjat kertovat ns. "kuoleman rajalla"-kokemuksista, tyyliin "valoa tunnelin päässä".
        Varsinaisia "seuraa ohjeita-näin irtaudut ruumiistasi"-kirjoja tuskin on saatavilla, varsinkaan suomeksi.

        Tätä kirjaa en ole itse lukenut, mutta sitä on suositeltu minulle ja se ei kuulemma ole "valoa tunnelin päässä"-kirja

        nimi: Mahtava matka
        kirjoittanut: Robert Monroe
        kuvaus: Kirjailijan omiin tietoisiin ruumiistairtautumiskokemuksiin perustuva teos toisten ulottuvuuksien/sielujen elämästä kosmoksessa.

        Kirjassa kuulemma kuvaillaan näitä astraalimatkoja. Jos joku on tämän kyseisen kirjan lukenut, niin kertokaa ihmeessä mielipiteitänne.

        eihän minun tarkoitus todellakaan ole vain irtautuu ruumiista. siis haluan tietää historiasta kylläkin enemmän. täytyy katsoa kirjostoista.
        voitko kirjoittaa lyhyesti jotain pientä pläräystä tuosta ilmiön historiasta tähän. olisi kiva näin aluksi vähän tietää.
        anteeksi että olen "härnännyt" sinua.


      • LunaNocturne
        jesse1 kirjoitti:

        eihän minun tarkoitus todellakaan ole vain irtautuu ruumiista. siis haluan tietää historiasta kylläkin enemmän. täytyy katsoa kirjostoista.
        voitko kirjoittaa lyhyesti jotain pientä pläräystä tuosta ilmiön historiasta tähän. olisi kiva näin aluksi vähän tietää.
        anteeksi että olen "härnännyt" sinua.

        "voitko kirjoittaa lyhyesti jotain pientä pläräystä tuosta ilmiön historiasta"

        Siis. Shamaanit intiaanit ja muut luonnonuskontojen harjoittajathan ovat tehneet sitä vuosituhansia. Tosin he käyttivät tuohon tarkoitukseen erilaisia huumaavia rohdosseoksia, että saattaa olla vain harhaa. (yleensäkin koko ilmiö saattaa olla vain mielen oikku. toivottavasti ei ole.)
        Sitten muistan lukeneeni jostain, että muinaisessa egyptissä papit jotenkin näyttivät naimisiin menevälle miehelle (en nyt ole varma oliko se juuri "naimisiin menevä mies") että tuonpuoleinen elämä on olemassa irrottamalla tämän ruumiistaan.

        En ole kovinkaan perehtynyt tuohon historiaan... :( Mutta tuossa on nyt jotain höpinää aiheesta...

        "anteeksi että olen "härnännyt" sinua."

        Ei haittaa yhtään. Ihan kivaa ajanvietettä tämä vastailu. heh...


    • mielenkiintoista

      joo, tota etis googlesta "varjojenkirja" sielt pitäs löytyy jotakin..
      sieltä löytyy muutakin kyllä... kandee käydä tsekkaas

    • joutsen

      Näin eilen aamupäivällä unta, että olin jonkun mieshenkilön mukana ostamassa sormikkaita itselleni. Sormikkaat olivat kirjaillut valkoiset ja lojuivat sellaisessa kivan oranssinvärisessä muovilaatikossa. Heh heh, olipa hieno uni.. No, äsken mies oli käynyt korjauttamassa autoamme isäni luona, joka olikin eilen löytänyt minulle kirppikseltä uudenveroiset valko-mustakuviolliset sormikkaat!

      Mahdoinko olla ostoksilla mukana..

      • Bööböö.

        Mahtaakohan tämä viesti ihan liittyä keskusteluun? O___O

        Mutta joo, olen kuullut, että se astraalimatka ei käy nyt niin helposti miltä kuulostaa. Siihen oikeasti on ( titääkseni ) kursseja. Opettelu ei käy myöskään ihan niin nopeasti. En tiedä olenko oikeassa vai väärässä.


      • Jaruto

        Jos todellakin joutsen olet nähnyt tuollaisen unen, niin mahtava homma, ei voi muuta sanoa! :D Ärsyttää kun ihmiset joskus selittävät että "hei, oon nähny unta tästä tilanteesta!", vaikkei siihen liity unet millään tavalla... Deja vu-ilmiöstähän siis on kyse. Googlettakoon ken tahtoo. Astraalimatkoista ei ole tietoa (ja sori kun alkuosa ei liittynyt oikein aiheeseen...), sillä kuulin kyseisen sanan äsken ja googlettamalla päädyin tähän keskusteluun. :)


      • kuhanvaintotesin
        Jaruto kirjoitti:

        Jos todellakin joutsen olet nähnyt tuollaisen unen, niin mahtava homma, ei voi muuta sanoa! :D Ärsyttää kun ihmiset joskus selittävät että "hei, oon nähny unta tästä tilanteesta!", vaikkei siihen liity unet millään tavalla... Deja vu-ilmiöstähän siis on kyse. Googlettakoon ken tahtoo. Astraalimatkoista ei ole tietoa (ja sori kun alkuosa ei liittynyt oikein aiheeseen...), sillä kuulin kyseisen sanan äsken ja googlettamalla päädyin tähän keskusteluun. :)

        Deja-vu ilmiöön liittyy unet nimenomaan.


      • Wizard
        Bööböö. kirjoitti:

        Mahtaakohan tämä viesti ihan liittyä keskusteluun? O___O

        Mutta joo, olen kuullut, että se astraalimatka ei käy nyt niin helposti miltä kuulostaa. Siihen oikeasti on ( titääkseni ) kursseja. Opettelu ei käy myöskään ihan niin nopeasti. En tiedä olenko oikeassa vai väärässä.

        Oon ite tehny sitä monia kertoja ja joka kerta erinlinen kokemus... haluun sanoo että ei ole mikään mielen harha vaa se on astral keho millä poistutaan kehosta ja kannattaa harjoitella jos oikeesti haluu... Se on mahtavaa!🥴


    • Minäheip

      Itse pelkään, et en pysty palaamaan mun ruumiiseen. Aion kyl koittaa.

      • Voi,jeij

        Juuh .. Määki. Mut haluaisin joskus kokeilla.
        Suostuttelen kamun siihen lähelle. Kun pelkään.
        Hän voi vaikka jotenkin '' Herättää '' minut jos onnistun siinä ? Tai en pitkään aikaan näytä elonmerkkejä. x''P


    • titsii

      on kokemusta... siinä mennnee noin 5 minsaa en pystynyt pitempään. en´simmäiseksi pitää pyöriä kunnes on veltto olo sitten mennä makuuleen ja keskittää katseensa johonkin kohtaan. Sitten alkoi sumentua ja näin omituisia asioita ja aloin leijjailla kunnes säikähdin yht äkkiä jotain korisevaa ääntä.

      • girl96

        Vau! mä haluaisin kokea ton "matkan" onko se vaarallista :)? Pääseekö siitä automaattisesti ite sit pois?


    • sANTTUUUU:D

      Mun kaveri on ollu astraalimatkalla, kun mä olin itse käymässä niillä. se harjoitteli n.2 vuotta ennenku tuli aamulla kouluun ja sano: Mä tein sen!! :D Oon itekkin koittanu, mut en ite oo onnistunu.:( Kun olin oottanu n. 5 minsaa sen työ pöydän vieressä, niin sitten vaan kuulin jotain..(jotai) ja rupesin heiluttaan kamuni käsivartta. Se oli kuollu, mut sitten se vaan yht' äkkii heräs:D ihan uskomatonta!!

    • Vahinkoastraali

      Ihan vahingossa, onneksi selvisin siitä.

    • I ♥ Ny

      Ooon ihan vahingossa kokeillut. Onneks takasi pääsin.

    • fidi

      Astral Projection eli suomeksi astraali matkustus. Tätä Ilmiötä nimitetään ruumiin ulkopuoliseksi kokemukseksi eli kun mieli irtautuu ruumiista(eli kokemus jossa sielu irtaantuu kehosta) (tai englanninkielisistä sanoista lyhennettynä OBE:ksi.out of body experience). Ruumiista irtautumisen aikana ihminen näkee ruumiinsa kuin toisen henkilön.
      Astraalimatkustus on arkipäiväistä hommaa meille kaikille, sillä jokainen irtoaa ruumiistaan kun me nukumme. Astraalimatkan ja nukkumisen välinen ero on vain siinä että astraalimatka tehdään ilman että "taju menee", eli me pysymme koko ajan tietoisina missä mennään.
      Usein selitetään, että astraalimatkaaja on yhteydessä fyysiseen ruumiiseensa hopealangalla, joka yhdistää kummankin ruumiin pään.
      Hänen henkensä näyttää siirtyneen “astraaliruumiiseen”. Kokemuksen sanotaan olevan miellyttävä - joskin melko kummallinen.
      Kun fyysinen ruumis ei sido henkeä, liikkuminen voi tapahtua ajatuksen nopeudella. Astraaliruumis voi liikkua myös esteiden kuten seinien läpi. Jotkut uskovat että astraaliruumis on ihmisen sielu.
      Useimmat ilmiöt ovat satunnaisia. niitä tapahtuu vaaratilanteissa kuten auto-onnettomuuksissa tai vakavan sairauden aikana. Joissakin tapauksissa irtautuminen on kuitenkin saatu aikaan tahdonvoimallakin.
      Monet ihmiset kokevat ruumiista irtautumisen ollessaan hyvin väsyneitä tai juuri nukahtamassa. ilmiö käynnistynee siten että kyseinen ihminen näkee ruumiinsa makaavan vuoteella ja tuntee leijailevansa sen yläpuolella.
      Ensin astraaliruumis leijuu fyysisen ruumiinsa päällä. Jätettyään vähitellen ruumiin, astraalimatkaaja voi seistä suorana, mutta aluksi hän huojuu puolelta toiselle. Joskus muut ihmiset voivat nähdä astraaliruumiin. Se voi näyttää kalpealta, aavemaiselta tai todellisen henkilön kaltaiselta. Takaisin poksahdat heti jos vaikka säikähdät jotakin, tai vaikka vain innostut liikaa kun huomaat päässeesi irti kehostasi. Eli tuossa opettelussa oleellista on mielenhallinta

      näin teet sen
      1. Rentouta kaikki lihaksesi päästä varpaisiin. Tämä on ehdottoman tärkeää, sinun täytyy olla täysin rento.

      2.Tyhjennä mielesi ajatuksista, mutta samalla ole sen verran tietoinen, että et nukahda. Tämä on vaikeaa tasapainoilua, sillä jos mielesi on liian aktiivinen, ei keho nukahda, johon tässä siis pyritään.

      3.Mene sängylle makaamaan. Nyt voit vain odottaa irtoamista, tai voit kuvitella että olet kevyt kuin höyhen ja haluat leijailla kattoon. Tai ota pääsi yläpuolelta, noin metrin korkeudelta kiintopiste (ripusta jokin esine vaikka naruun) ja ajattele nousevasi sitä kohti... siis vain ajattele. Tämä leijailun kuvittelu auttaa irtoamisrefleksin laukaisussa, koska sillä saadaan aiheutettua pientä painetta astraaliruumiiseen.

      Kun olet päässyt irti voit sitten tehdä melkein mitä vain, lennellä seinien läpi, käydä kuussa jne. Olet nyt tavallaan aave, eli normaalit fysiikan lait eivät enää sido sinua.

      Toiset onnistuvat tässä ekalla kerralla, toisten täytyy treenata vuosia. Kuten kaikessa muussakin, toiset on lahjakkaampia kuin toiset.

      unihalvaus= puoliksi irti ruumiista

      astraalikeho= Astraalikehon väitetään olevan näkymätön ja tarkka ”kopio” fyysisestä kehosta. Sen avulla henkilön oletetaan kykenevän irrottautumaan fyysisestä olomuodostaan. Astraaliprojektiolla tarkoitetaan astraalikehon liikkumista ”astraalitason” henkimaailmassa. Astraaliprojektion käsitettä hyödynnetään muun muassa kehostapoistumis- ja rajakokemusten selittämisessä, perusteetta ja tarpeettomasti.


      Kehostapoistumiskokemus eli ruumiistapoistumiskokemus (engl. out-of-body experience, OBE, OOBE) on muuntunut tajunnantila, jossa henkilö kokee tajuntansa irtaantuneen omasta kehostaan.
      Yleensä kehostapoistumiskokemus tapahtuu tiedottomuuden aikana, kuten nukkuessa, tajuttomana, mutta joskus myös kiihkon vallassa, kuten orgasmin aikana. Yleensä tässä kokemuksessa näkee ikään kuin kohoavansa pois omasta kehostaan vähän matkaa kehon yläpuolelle, ja näkee itsensä ikään kuin ulkoapäin. Jotkut pystyvät liikkumaan lähistöllä, jotkut menevät minne haluavat. Jotkut kertovat käyneensä sukulaista tai tuttavaa tapaamassa.
      Kehostapoistumiskokemus liittyy toisinaan kuolemanrajakokemuksiin, jotka ovat erilaisia yliluonnollisilta vaikuttavia kokemuksia tilassa, jossa kuolema on hyvin lähellä ja ihminen on syvässä tajuttomuudessa.

      • jrjrjrjjjjrjr

        mulla on ollu 2 kertaa unihalvaus. miten niin muka puoliksi irti mennään ruumiista sillo??


      • StarShine♥

        Kiitos fidi, nyt voin kokeilla astraalimatkaa. =D

        Ja hyvän kun kerroit ohjeet, menekin tästä kokeilemaan...toivottavasti tuottaa tulosta.


    • Damdidam

      No, haluaisin kokeilla, mutta enpä usko keskittymiskykyni riittävän.
      Pelkään myöskin, etten pääsekään enää takaisin ruumiiseeni.
      Kuulisin kyllä mielelläni muiden kokemuksia.

    • jgkjjläfhad

      Kun satutte astraalimatkaamaan, siinä on sellainen vaara että toinen henki valtaa oman ruumiisi, kun sielu leijailee muualla. Joten, ajatelkaa tuota ennen kuin teette sen.

      Ja unihalvaus on se, että ei pysty liikkumaan vaikka olet hereillä, se ei liity kyllä tänne ollenkaan

      • banaanionhyvää

        Mahdotonta astraali matkan aikana sinut kehoon yhdistää hopea naru joka on tavallaan merkki että tämä keho kuuluu sinulle


    • empätiiä

      unihalvaus on silleen että vähän niinku nukkuu mut silti pystyy näkemään ja tuntemaan joitain asioita

    • hrrr...karmivaa

      oih, kerran yritin, olin toosi kärsivälline, ja yhessä kohtaa... oih.... yhessä kohtaa olin juuri irtautumassa, kun minua alkoi pelottaa, ja lopetin! sen jälkeen en vähään aikaan kokeillut, mutta nyt taas yritän!

      • alastomuus

        Sama mutta vibraatiot tuli niin koviksi että piti lopettaa


    • Astraalimatkailija

      Astraalimatkailu on hyvin tavallista lapsilla ja nuorillakin, koska heillä on vilkkaampi mielikuvitus eikä faktatietoa siitä, että 'se ei ole mahdollista'. Tämän vuoksi olen kuullut useiden ihmisten lähes joka yö lapsena irtautuvan kehostaan juuri ennen nukkumaanmenoa, ja että se tuntui pelkästään hauskalta, ei pelottavalta.

    • hrr...karmivaa

      no pelotti, olen aika säikky! en uskalla kävellä kaupan kassallekaan ilman kannustusjoukkoja, tai tilata pikaruokalasta ruokaakaan yksin! >=P

    • kamu on onnistunu

      mun kamu on tehny sen. en ollu mukana, mut se kerto. se oli sillo toisten kamujensa kans. se meni sängylle makaamaan ja tuijotti kattoa, sit yhtäkkiä se ei enää liikkunu tai mtn, eikä hengittäny. ne muut kamut yritti herätellä sitä ja luuli et se on kuollu. sit ku mun kamu pääsi takasi kehoonsa nii se sano et katos luki isoilla kirjaimilla: "into" ja yks niistä kamuista oli nähny saman. karmivaa

    • Shade078

      Ihmisillä on kaikenlaisia mielenkiintoisia harhaluuloja astraalimatkaamisesta, kuten:jos et pystykään enää palaamaan ruumiiseesi, luottakaa minuun, ruumiiseen palaaminen on se kaikkein helpoin homma koko jutussa. Ongelma itselleni ainakin se, että palaan haluamattani takaisin ruumiiseeni. Se ruumiiseen haluamatta takaisin palaaminen taas johtuu siitä että alkaa liikaa miettimään sitä tilannetta, että hei mä oon nyt irti ruumiistani. Joskus myös säikähtää jotain asiaa ja palaa sen takia takaisin. Eli turhin asia miettiä on se pystyykö palaamaan, varmasti pystyy. Sitä sopiikin miettiä, että miten virittää mielensä niin ettei vahingossa palaa takaisin liian aikaisin.

    • xillie

      Mä ja mun kaveri ollaan onnistuttu ihan tajuttoman hyvin. Päädyttiin bussipysäkeille ja leijailtiin ympäriinsä.

    • isabellaprinsessa

      mitä vaaroja on astraalimatkassa?? haluaisin kokeilla mutta haluan tietää vaaroista

      • anananakset

        Aika vähän vaaroja muihin ulottuvuuksiin matkaaminen voi olla ensi kertaiselle riski koska joku voi imeä energiasi ja demonit(pahat energiat) tulee vaan jos tosissaan haluat että ne tullee varjo imhiset ei ole vaarallisia mutta ne saattavat säikäyttää sinut mutta ne ovat vain mieli kuvituksen tuotetta


      • Anonyymi
        anananakset kirjoitti:

        Aika vähän vaaroja muihin ulottuvuuksiin matkaaminen voi olla ensi kertaiselle riski koska joku voi imeä energiasi ja demonit(pahat energiat) tulee vaan jos tosissaan haluat että ne tullee varjo imhiset ei ole vaarallisia mutta ne saattavat säikäyttää sinut mutta ne ovat vain mieli kuvituksen tuotetta

        Oletko itse nähnyt lähelläsi varjo-ihmisen ? Miksi se on mielikuvitusta, perustelisitko ?


    • Tyttö14w

      Haluaisin kovasti koittaa astraalimatkailua, mutta pelkään kuollakseni, että joku muu henki voisi viedä ruumiini sillävälin kun itse olen muualla "seikkailemassa"

      unihalvaus on niin jännä juttu kyl :DD ittelläni tapahtuu melkee ain ku nään painajaist: just ku siin unes aavistan et nyt tapahtuu jtn pahaa, nii sit vaa "herään" sillee jännästi et oon kuitenki viel puolunes, koska en pysty liikuttaa mtn mut nään esim. mun käden ja tunnen ku makaan siin mut sit samal jokin yrittää vetää mua takas siihe uneen.
      Toivottavasti tajusitte ees jotai :D

      Mut siit astraalimatkailust: voiks siin tapahtuu jotai, et joku vie sun ruumiin tai sit vaa yksinkertasesti tapahtuu jotai ja/et kuolet? Ois kiva jos joku vastais C:

      Ainii ja viel: onks se turvallisempaa aikuisille, vai niiku tämmösille nuorille? Vai eiks sil oo vaikutust kui vanha on?

    • ?+?

      Jokaisen ihmisen astraali keho "irtaantuu" joka yö ruumiista. Astraali keho jää toisin tällöin aivan fyysisen kehon päälle leijailemaan, tämä siksi että ihmisen keho ja sielu saisivat levättyä tarpeeksi jaksaakseen taas seuraavan päivän haasteet.

      Astraali matkailua voi harjoitella, mutta yleensä "opiskelussa" kestää jonkin aikaa.
      Joillain viikon tai kaksi kun taas joillain ihmisillä voi mennä vuosia eikä silti välttämättä koskaan onnistu, silti en suosittelisi ajattelemaan että onnistunko tässä ikinä vai en. Uskon itse että ne jotka eivät onnistu eivät vain saa kehoaan tarpeeksi rennoksi tai eivät onnistu hallitsemaan nukahtamisen ja tietoisuuden säilyttämisen rajaa.

      Itse harjoittelin säännöllisesti useamman kuukauden enkä onnistunut tietoisesti sitä tekemään. Eräänä lämpimänä kesäpäivänä vuosi sitten nukuin päiväunet silloin 2 vuotiaan poikani kanssa ja heräsin ensin joten ajattelin vielä vain lepäillä sängyssä muistan katsoneeni kelloa 14.53 kun sitten suljin silmäni hetken päästä silmiini tuli selkeä kuva kuin nettisivusta jossa oli lila/vaalean sininen tausta ja jonkun naisen kuva keskellä. Hetken selailin sivua kunnes se katosi.. Kuului hento kuiskaus pääni sisällä ääni sanoi myspace ja taas se sivu tuli nyt selasin sivua ylhäältä alas kuin skrollaisi netti sivua koneella.. Ylhäällä oli vaalean siniset liekit jotka sekoittui lilaan taustaväriin tähän tausta väriin oli liitetty myös jotain kimalletta yhtäkkiä sivu alkoi väristä ja silloin se tapahtui.. Koko kroppani alkoi tärisemään aivan hillitysti oikeassa korvassani tuntui vaihtelevaa painetta nopeina sykäyksinä ja olin aivan lukossa en saanut silmiäni auki enkä voinut liikkua.. Tunsin nousevani hitasti ylöspäin vaakatasossa. Olin tietoinen siitä että olen poikani kanssa kahden kotona ja emäntä tulisi vasta monen tunnin kuluttua joten tahdoin lopettaa kokemukseni siihen nousu vaiheeseen. Tämä siksi että se olisi ollut ensimmäinen kokemukseni enkä todellakaan tiennyt mitä tulisi tapahtumaan joten en halunnut poikaani jättäää yksin kotiin jos jotain vakavaa olisi sattunut. Aloin huutamaan poikani nimeä mutta en saanut suuta auki enkä ääntä suustani yritin avata silmiä siinä onnistumatta joten jatkoin tuota huudon yrittämistä ja kolmas tai neljäs kerta tehosi ja humpsahdin / tipuin takaisin kehooni kuin unessa jossa tippuu korkealta ja juuri ennen maahan osumista herää säikähtäen. Tapahtuman jälkeen en voinut hetkeen kuin maata paikallani sillä kehoni ei vain suostunut liikkumaan (unihalvaus). Kun pystyin taas liikkumaan juoksin parvekkeelle ja sytytin savukkeen miettien juuri tapahtunutta ja katuen sen keskyttämistä oikean käden keskisormen pää oli "puutunut" vielä minuutteja tämän jälkeen.
      Kaduttaa edelleen että lopetin kesken sillä eihän siinä mitään vakavaa voisi oikeasti sattua enkä ole enää onnistunut edes vahingossa pääsemään samaan tilaan yrityksistäni huolimatta. olen alkanut uskomaan että jomman kumman kehon täytyy olla tarpeeksi virkeä / levännyt jotta se jaksaa matkustaa astraali maailmassa. Muistankin jostain lukeneeni että ooben jälkeen on todella väsynyt olo joten uusi ajattelu maailmani voi johtua myös siitä. Suosittelen kuitenkin harjoittelemaan myös heti aamulla jos vain muu elämä antaa periksi. Herättyänne tehkää esim pieni ja rauhallinen kävely lenkki huoneistossa jotta ette nukahda uudestaan heti sänkyyn päästyänne vaan pysytte hallitsemaan tilannetta ehkä paremmin mutta ajatukset on oltava poissa. Älkää kuitenkaan tehkö mitään liian pitkää kävelyä tai mitään raskasta ettei yön jälkeinen rentous katoa kehostanne kokonaan. Toivottavasti tästä oli apua jos ei muuten niin uskon luomiseen ja harjoitusten helpottamiseen. Anteeksi että tuli näin pitkästi kirjoitettua.

    • TVD fan

      tää ny ei paljonkaan liity tähän mut oon lukenu kaikki vampyyripäiväkirjat ja niissä on mainittu just tälläst. Kirjoissa tosin tota austraalimatkaa kutsuttiin nimellä ruumiista irrottautumis-kokemus. Se tapahtu silleen et Elena (kirjan päähenkilö) on just nukahtamassa ja sit se yhtäkkii vaan leijuu kehonsa yläpuolella ja näkee oman kehonsa makaamassa sängyllä. Ja sit se just pystyy mennä läpi seinien ja yms...

    • trueBeliebers

      Hyi en uskaltas ikinä :D:D:D katottiii just kamun kaa leffa jos yhelle pikku pojalle muka kävi näin....ja se eksy tai jtn?:D mut siis jos joskus uskaltaisin kokeilla nii menisin ekana Kanadaan Justin Bieberin luo ;) mut aivan super siistii !!!!! :D

    • pakana17

      oon tehny sen,oon johtanu ryhmässä astraalimatkoja jolloin matkalla alaspäin kaverini jalka juuttui tunneliin :D se on helppoa:mene mukavaan asentoon ja vaihda vaikka päälle mukavat vaatteet. Sulje kaikki häiritsevä ja sulje silmät. Päätä miltä näytät astraalihahmossasi (mä näytän shamaanilta jolla on paljon koruja, saamenpuku päällä ja rumpu hihnoilla selässä kiinni) ja haluatko lähteä ylätasoille (vaikeaa) vai alatasoille (helppoa) kuvittele itsesi johonkin alkutilanteeseen ja etsi kanava ylös tai alas.Mene kanavaa pitkin (puu,vuori,luola yms) ja tutkaile paikkoja ja kysy kysymyksiä. Palaa takaisin kun alkaa väsyttää,maadoitu ja juo vähän vettä.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe