Tytöt rehellisiä mielipiteitä sopisinko teille.
Olen 13v. Olen 170cm pitkä ja painan 65kg. Keskiarvoni on 9,0. Minulla on r-vika. En kiroille tai käytä päihteitä. Koulussa minulla on kavereita. En kiusaa muita ja minua ei kiusata. Minulla on tumman ruskeat hiukset ja siniset silmät. Naamassa on pari finniä. Yleissivistys on tärkeää ja tekniikka on lähellä sydäntäni. Olen kiltti ja hiljainen ja autan muita jos tarvii. Nauran aika paljon ja yritän itekki olla hauska. En harrasta mitään.
Tossa jotain minusta mitä tuli mieleen.
Tytöt sopisinko teille.
22
50
Vastaukset
- kaidslssnsnsksn
Kuulostaa ihan kivalta mutta en oo varma ku en oo nähny sun kasvoi :3
- tyttöainaki03
Itsekkin oon 13v . Asioiden perusteella mitä kerroit vaikutat mukavalta ,ja voisin tutustua jos siihen olis mahdollisuus.
- julletäältjostain
Awww...you are so perfect :*
Meil ois niin paljon samaa :) - Olenkosopiva
Lisätietoa: Minulla ei ole silmälaseja eikä hammasrautoja. Pukeutumistyylini on huppari ja verkkarit. Olen taitava ohjelmoimaan ja tekemään taidetta (esim. Maalaamista ja piirtämistä).
- oottäydellinen
Oot täydellinen
- oottäydellinen
Jos sull on kik nii voitko kikata mulle: rigsuuuh
- Olenkosopiva
Ei oo kikkii
- Ootsopiva
Kyllä oisit :)
- hmmmmm
ootko 02 vai 03
- Olenkosopiva
Oon 02
- 12w
Ite oon 12v tyttö. Kuullostaa todella täydelliselle. Missäpäin asustelet??
- Olisinkosopiva
Pohjois-Pohjanmaalla
- 15tytsy
Misä kaupungissa asustelet ku itekkin asun pohjois-pohjanmaalla
- 12w
Olisinkosopiva kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaalla
Ite asun Espoos
- puhrliasihminen
Et kuulosta huonolta, luontees ei oo vaa ihan mun tyylinen. :/ ite tykkään puhuu ja sillee, ujot ei todellakaan oo mun juttu
- Tuujutteleeihana
Uu vähä kivan kuulonen oot! Onks sulla mitään somee missä voitais jutella??
- Olisinkosopiva
Ei oo, mutta pitäskö tehä?
- 5cmpidempi
Jos pituudella ei ole väliä, niin kaipa sopisit miulle. :'D
- asdgjkd
vaikutat tosi kivalta näin kuuleman perusteella c:
- emppux
tosi kivalt pojalt kuullostat tykkän pojista ketkä ei aina meuhkaa
- 16v.loneri
Miks te ihmiset edes hankitte tyttö tai poika ystävän? Oon nähny ihan liikaa kärsimystä seurustelun kannalta ettei enää käy. Joko he houkuttelevat teidät johonkin ansaan tai jättävät teidät melkeen heti kun tapaatte. Tai sitten kuten nykyään on paljon yleisempää kuin heterous: ne on kaikki homoja tai lesboja. Heteroja kauniita naisia ei ole enää.
- homomomo
Sä olet vaan yksinäinen homo! Tapa ittes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648