Onko barking heads oikeasti premium ruokaa?Ostin juuri säkin makutakuulla ja ainakin ensimmäinen satsi maistui :) Onko kellään kokemuksia ko ruuasta?
Barking Heads kokemuksia
6
4850
Vastaukset
- eimeille
Meillä ei BH kelvannut ollenkaan.
Koira ei suostunut syömään edes lihaa minkä sekoitin joukkoon. - okkkkkkkkkk
Meillä kyllä maistui koiralle tuo Barking Heads Turkey Delight, mutta pienikin annos kyllä sai koiran lihomaan (vaikka lenkkeillään pitkiä lenkkejä päivittäin) ja jätöksiä tuli normaalia enempi ja löysempinä. Vaihdettiin ruokaa ja merkkiä, jossa enempi proteiinia ja voi paljon paremmin.
- t_a_r
Meillä koira on syönyt pennusta asti Barking Headsin viljatonta ruokaa ja korvatulehduksen pysyneet poissa tämän ruuan aloittamisen jälkeen.
Nykyään syö Barking Heads Fish-N-Delish Grain-Free Adult Dog- nappulaa eikä painoa ole tullut lisää vaikka kyseessä on leikattu labradoriuros.- pointti
Melkein 40% bataattia ja hernettä.. hintaa 80e? Ei kiitos..
- vedetäänköHöplästä
Missä LIHA?! Ei "lammas" ole sama kuin lampaan liha, eikä "kana" kananliha..onko mukana "eläinperäiset sivuotteet?" Hinta samaa kuin lihapitoisissa ruoissa...Jätän siis kauppaan.
- äläjaksa
Aina tätä samaa jauhantaa. Pelkkä lihaskudos ei riitä koiran ravinnoksi. Jos nappulat olisivat pelkkää nappulamuotoon puristettua lihaskudosta, niin niihin saisi lisätä entistä enemmän kaikenmaailman purkkivitamiineja ja hivenaineita. Pelkästä lihaskudoksesta ei saa täysravintoa sitten millään, joten Luojan kiitos hyvälaatuisista nappuloista ei löydy pelkkää typeryyttäsi ylistämääsi lihaskudosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289