AUTO VUOKRAAMOT

rookie100

Kertokaa kokemuksia eri vuokraamoista Miamin kentältä. Onko Dollar ja Budget vuokraamoja jotka käyttää muiden jämä autoja??

17

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpaeiolehyvä

      National, Avis, Hertz on ok.
      Dollarit ja Budgetit kiertäisin kaukaa.

      • miijamimies

        Useimmiten Alamon hinnat ollut halvimmat ja se on hyvä.


      • Anonyymi

    • Itse otan auton aina sieltä, mistä sen saa halvimmalla. Olen monet kerrat vuokrannut mm. Dollarilta ja aina on kaikki toiminut hyvin. Kun vuokraat jonkun isomman välittäjän kautta (rentalcars, ebookers ym), niin hinnat ovat edullisemmat kuin suoraan vuokraamosta ja hinnat sisältävät tarvittavat vakuutukset ja lisäksi voit ongelmatilanteissa asioida suomenkielellä.

    • lumilinnut

      Dollarin kiertäisin kaukaa, nimimerkki ikäviä kokemuksia on. Alamo , National ja Herz suositeltavia.

    • teeaa

      Kannattaa kattoa vertailuhinta www.alamo.fi sivulta, hinnat yleensä edullisempia kuin muualta alamolle autoa hankittaessa. Pitää olla suomalainen ajokortti, että saa noilla hinnoilla.

    • käynyt

      Kesällä ebookersin kautta varasin Budgetilta auton Miamista. Varasin SUV:n, jotta viisihenkisen perheen matkalaukut mahtuisi kyytiin.

      Tämä SUV oli Ford Escape, jossa takaboksiin ei mahtunut neljää matkalaukkua mitenkään. Niinpä takaisin tiskille, ja kaveri kävi Aviksen puolelta (ovat samaa firmaa) hakemassa meille Volvo XC60:n, johon sitten mahduimme. Lisämaksua tuli Luxury -luokan autosta parikymppiä per päivä, mutta ihan mukava oli tuolla sitten ajella ja koko perhe mahtui hyvin.

      Palvelu siis oli näillä firmoilla hyvää ja joustavaa. Auton hakeminen ja palautus toimivat hyvin ja auto oli hyvässä kunnossa.

    • ninnnnnis

      Olen vuokraamassa autoa Alamosta. Alamon suomenkielisillä sivuilla mainitaan useammassa kohdassa, että Floridassa lisäkuljetteja on ilmainen. Kun valitsen haluamani auton, sivu kuitenkin ehdottaa lisäkuljettajan ostamista, eikä lisäkuljettajaa ole mainittu sisältyväksi nyt valitsemaani vuokraukseen. Onko kenelläkään kokemusta tästä?

      Alamoon ei ilmeisesti voi ottaa yhteyttä kun soittamalla jenkkinumeroon, ja vähän epäilen, että tietävätkö he edes mitä suomenkielisillä sivuilla lukee...

    • AlamoMIA

      Vähän on ristiriitaista tietoa tässä meillä. Kyllä mulla alamo.fi sivu Miamin vuokraukseen ilmottaa että lisäkuljettaja on maksullinen, ellet ota sitten alamo Gold lisämaksullista pakettia, jossa tankillinen bensaa ja lisäkuljettaja sisältyy paketin hintaan. Alamon englanninkieliset sivut kertovat myös että lisäkuljettaja ei ole ilmainen Floridassa. Vertailin myös vähän hintoja. Kallis on Alamo Miamissa. Viikon vuokra huhtikuu full size Chrysler 200 maksaa 380 euroa, kun sama auto samoille päiville Hertziltä 224 euroa.

      https://alamo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7948/~/alamo-additional-driver-fee

      • mtaman

        Ei taida Herzin hintaan sisältyä omavastuun poistoa, kun Alamon pakettiin se sisältyy.


    • AlamoMIA

      Mitä itse Hertz ja Avis autoja olen parikymmentä kertaa USA:ssa vuokrannut, aina on omavastuu ollut $0 USD. Allaolevassa hintaesimerkissä pay at location on vain noin 10 euroa kalliimpi. Hertz Suomen sivuilta kun varaa USA auton niin omavastuu on aina nolla.

      YOUR VEHICLE
      Full Size 4 Dr. (Group F) FCAR
      (F) Chrysler 200 or similar
      Details
      PAYMENT METHOD:
      Pre-Pay Online
      RENTAL DURATION
      1 week
      INCLUDED IN THE RATES
      Miscellaneous Location Fee
      Loss Damage Waiver
      Tax
      Liability Insurance Supplement
      Customer Facility Charge
      Tyres Recovery Fee (TRF)
      MISCELLANEOUS TUF FEE
      Energy Surcharge
      Unlimited Free Miles Included

      NOT INCLUDED IN THE RATES
      Personal Insurance
      Premium Emergency Roadside Service
      Fuel
      Additional Driver Fee
      PAY NOW223.28 EUR

    • Parkkipaikkaongelma

      En muista vuokraamoa (jokin yleisimmistä), mutta kaikki sujui kuin rasvattu, täysi vakuutus kuuluu Usa:ssa yleensä hintaan. Auton vuokrahinta Miamissa ei ole ongelma. Ongelma on parkkipaikka, jota on turha etsiä ainakaan South Beachin alueelta. Hotellleilla on omat parkkipaikkanasa, mutta hinta onkin sitten eri juttu. Muutama vuosi sitten maksoin 25 taala / yö. En tiedä nykyisiä hintoja.

    • Toluca

      Olen vuokrannut autoa monelta firmalta monessa maassa. Italian Herz kusetti oikein kunnolla. Espanjassa aina pikkufirma ollut paras ja toimivin.
      Nyt viimeksi kaksi eri valtiota ja Alamolta otin kahdeksi viikoksi- Alamon omilta sivuilta ensi kerta ja toinen suoraan marssimalla kentällä jonotukseen. Paremmin ei voisi kellään toimia, ja edullista oli alle 200$ viikko. Asiat tietysti kullakin rullaa, niinkuin sen osaa hoitaa.

    • käynyt1

      Skyscannrein kautta kun vuokraat niin pääset Autoeuropen sivuille ja siellä Alamo on ainut, jolla omavastuu 0 € ja edullisimmat hinnat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe