Tekemistä laivalla

Seaboi0202

Ok eli ollaa tos launatin menos yhe frendi kaa päivälaival, ofc porukat mukana, nii mitä siäl kannatais tehä? Ollaa siis 14v poikii. Rahapelit ja muut pelit tulee varmaa pia pelattuu puhki samoin tax free läpikäytyy jne. Oisko siis mitää ns plan beetä jos tulee tylsää? On ton frendin kaa vähä rakoillu viimeaikoin jote ois kiva jos menis tää reissu iha hyvi

18

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi!
      Pelikoneiden ja taxfreen läpikäymisen lisäksi voitte katsella maisemia, pelata korttia, jutella, pelata ipadilla ja seikkailla laivalla. Olisiko laivalla pelihuonetta, jossa voisitte yhdessä pelata ja paikkailla välejä?

      Terv,
      Lotta Helsingistä

      • Kyllä määkin pelaan laivalla korttia siellä kasinon puolella


      • Kauha-Guru

        Ootko muka 18vee?


      • Öyenssöyen

        Halojata halloo, Lotta!!

        Kyse oli 14v pojista. Eikö pelikoneissa ole 18v ikäraja???


      • Peluri10

        Ei laivoilla kukaan valvo rahapelien palaamista. Pikku kersat täyttää häkää hakkaa pelikoneita


      • Öyenssöyen kirjoitti:

        Halojata halloo, Lotta!!

        Kyse oli 14v pojista. Eikö pelikoneissa ole 18v ikäraja???

        Hyvä huomio. Rahapeleihin ikäraja tosiaan on tuo 18vuotta. On olemassa kuitenkin myös niitä pelejä, joita voi myös 14vuotiaat pelata.

        Terv.
        Sini Helsingistä


      • yksi_vain_

        ei alaikäsille oo mitään sellaisia olemassakaan. Ja jos on, niin ne on sitten tarkoitettu lapsille.........ei nuorille......
        ja mä ainakaan en oo nähny yhtään pelikonetta yms, jota voi alle 18- v pelata. Ei sellaisia oo olemassakaan ! tai näytä, mis niit o, nii eiköhä se siit sit suttaannu.......................


    • nolikset11

      Voitte hommata revolverin, ja mennä hyttiin pelaamaan venäläistä rulettia. Voittaja saa kaikki naiset

    • eliosaatteksmitä

      ottakaa suomen sanakirja mukaan ja opetelkaa kunnollista suomen kieltä

      • vittusoikoon

        tämä


    • laivallamatkustava

      Voitte tutustua laivan turvallisuusohjeisiin ja opetella reitti kokoontumisasemalle.

    • wegfert

      Kuuntele ja katsele HB:tä jollain hyvällä laitteella, vaikka sitten älypuhelimellasi,, varsinkin vanhempaa tuotantoa. Voittaa kaiken radiossa soitetun moskan. Tätä se oli jo 10 v sitten, hyvin sujuu ehkä reiluilta 2-kymppisiltä:https://youtu.be/0QSvHbQ8inc?t=1

    • jesseeew

      Vedätte toisia perseeseen, senkin homot.

    • SDFDF

      Meette seisovaan pöytään syömään ja sikailette ruualla minkä kerkeette!

    • yxvaa

      Opetelkaa kirjoittamaan siten, että muut ymmärtävät sanomanne!

    • Olkaa totuutta ja tehtävää, jos liian tylsää niin tehtävää ja tehtävää, toimii aina

    • eräs_vaan_

      kyllä ne alaikäiset lapset yrittää kuitenkin pelailla, jos ne on käytössä, eikä mukamas ole aikuisia yms vahtimassa koneita, vaikka pitäisi olla aina, kun kauppa/kioski yms on auki. Tai sitten siinä koneessa pitäisi olla sellainen, että johonkin siihen laitetaan se OMA henkilökortti yms, ja se kone sitten tarkistaa sekä kortin että pelaajan, siinä pitäisi olla asennettu selvä kamera, joka kuvaa pelaajaa. Jos tiedot pitävät 100 % paikkaansa, saa pelata niin paljon, kuin jaksaa/pystyy. Ja kun pelit on pelattu, se kone sulkee sen automaattisesti, jos ei ole muita pelaajia jonossa. Sen saa taas käyntiin, kuten jo sanoin, että ne henkkarit laite- taan siihen koneeseen, joka tarkistaa tiedot jne....................... vain näin tämä homma toimii kunnolla ja asianmukaisesti.
      Ja tosta ekasta viestistä ei saa kyllä mitään selvää, selvästi on ollu alaikänen jäpäkki asialla, ku ei osaa kirjottaa sanoja kunnolla, selvällä suomen kielellä, vaan jotakin ihmeen kiinan murretta kirjottaa..........et- te vissiin osaa alaikäset jäpäkkit lukee, et ne pelit KAIKKI on tarkotert- tu VAIN K-18 !!! ja luulette, et kukaan ei näe, et te meette siihen, jos se on auki................olette kaikki alaikäset todella HÄVYTTÖMIÄ, jotka luulee olevansa aikuisia, et pitää jo nyt vaatii jotakin aikuisten pelejä..... mis teidä vanhemmat luuhaavat ?!? eiks ne VÄLITÄ ?!?! kysympäs vaan.
      Teillä myös ei yleensä ole mitään käytöstapojakaan. Sitä se ns. vapaa kasvatus teettää.......................kun vanhemmat ei tiedä, miten toimia siinäkään asiassa, vaan antaa lasten mellakoida, tehdä pahaa, ei mitään tietoakaan mistään liikennesäännöistä yms...............

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe