Tätini

Markku

Harrastusteni vuoksi yövyin usein tätini luona. Täti oli kolmikymppinen sinkku. Minä olin kokematon viisitoistavuotias, mutta parhaassa runkkausiässä ja kovasti ihastunut viehättävään tätiini. Tädillä oli pienet rinnat, joiden valkoisen topin tai bikiniyläosan läpi nöpöttäviä nännejä kesäisin ihastelin, ja ihanan tiukka farkkupeppu.

Kylässä katselin himoiten tädin piukkaa peppua. Sukurutsaiset fantasiat saivat jäädä fantasioiksi, vaikka niin mielelläni olisin tarttunut hänen pyllyynsä tai puristellut pieniä tissejä. Mielessäni kummittelivat tädin terhakkaat, tummat nännit. Tietenkin tiesin, että olisin tullut tylysti torjutuksi. Enkä halunnut, että asiasta olisi noussut haloo.

Tätini taloyhtiön kellarissa oli sauna ja siellä uima-allas. Pääsin joskus saunomaan, mutta valitettavasti vain yksin. Toki kerran kysyin, miksemme voisi saunoa yhdessä, vaikkapa uimapuku päällä, mutta eihän se kuulemma käynyt. Lapsena täti ei enää minua pitänyt. Siispä saunoin yksin ja nautin itsestäni ja saunan lempeistä löylyistä. Välillä kävin altaassa ja jossain välissä tyydytin itseni joko pukuhuoneessa tai uima-altaan reunalla.

Olisin halunnut nähdä tätini alasti, ainakin rinnat paljaina. Kesäisin olin toki nähnyt hänet pikku bikineissä, mutta halusin enemmän. Tiesin, että hän siisti ja ajeli bikinirajansa. Pelkkä ajatuskin kiihotti. Ties vaikka hänkin tyydytti itsensä!

Haaveilin kuitenkin, että olisimme yhdessä saunassa ja minulla alkaisi seistä kesken kaiken, täti huomaisi sukulaispoikansa itsepintaisesti seisovan kalun ja ymmärtäväisesti hymyillen sanoisi ehkä jonkin kohteliaisuuden, jättäisi minut hetkeksi yksin, mutta palaisi takaisin, kun olisin jo vetämässä käteen, ja katselisi uteliaana, kuinka laukean.

Mummolassa kesäisin sain ihailla myös toisen tätini kauneutta. Hän oli muodokas nainen, jolla oli isot rinnat. Muutaman kerran olin jopa nähnyt hänen rintansa paljaina. Yhden kerran näin vain toisen niistä, kun hän oli juuri herännyt, eikä ensin huomannut, että toinen rinnoista oli päässyt vapaaksi. Nännipiha oli iso ja vaalea. Kun hän sitten huomasi tuijotukseni, hän sujautti rintansa liiveihin sanaakaan sanomatta. Toisen kerran täti pesi lattiaa nelinkontin ja kohta runsaat rinnat pulpahtivat vankeudestaan. Hetken ne molemmat heiluivat aivan vapaina, kunnes hän vaivihkaa korjasi pehmeät sulonsa katseiltani piiloon. Enää vain kultainen kaularisti heilui uhkealla povella.

Mutta pienirintaisella tädilläni oli kotonaan ulkomaisia naistenlehtiä ja muotilehtiä, joiden alusvaatemainosten mallit olivat tietenkin tosi kauniita. Tietenkin minua kiinnosti, miltä nainen näyttää. Ja kylpyhuoneessa kuivui usein tädin alusvaatteita, pikkuhousuja ja pitsisiä rintaliivejä, joita joskus tutkin. Kaikki tämä hämmensi minua ja kiihotti myös mielikuvitustani. Runkatessani unelmoin tädistä, joka pienet rinnat paljaina ­ käsityöihminen kun oli ­ ojentaisi auttavan kätensä, ihastelisi komeasti seisovaa kaluani, runkkaisi minut orgasmiin ja katselisi upeaa siemensyöksyä, ja sperma sotkisi hänen kätensä, tai ­ mikä parasta ­ ottaisi minulta suihin.

Jos täti lähti käymään vaikkapa kaupassa, minä saatoin katsella lehtiä ja niiden kauniita naisia, istua lattialla housut kintuissa ja vetää käteen kaikessa rauhassa. Toivoin hartaasti, että täti yllättäisi minut itse teossa, vaikka ihan oikeasti olisin tietysti ollut tosi nolona, jos täti olisi yllättänyt minut tyydyttämässä itseäni. Joskus vetäydyin vessaan, jossa pikaisesti tyhjensin itseni. Jätin jopa oven lukitsematta, että täti olisi voinut tulla sisään kesken kaiken, mutta eipä hän tietenkään tullut, kun tiesi minun olevan vessassa.

Muuten, vain yksi sukulainen on yllättynyt minut masturboimasta itse teossa, ja se oli isäni. En ollut muistanut lukita vessan ovea. Onneksi asiasta ei puhuttu, kun nolotti jo muutenkin ihan tarpeeksi. Enhän halunnut, että perhe saisi tietää, että masturboin, vaikka kyllä kai vanhemmat sen jo tiesivät.

Minulla oli oma huone, jossa sain runkata rauhassa. Oven sai lukkoon. Yleensä tyydytin itseni ennen nukkumaanmenoa, mutta joskus jopa keskellä kirkasta päivää. Esimerkiksi, kun tein läksyjä tai ihan muuten vain.

Mutta jos mahdollisuutta omaan rauhaan ei tätini luona ollut, hänen luonaan masturboin vasta myöhään illalla, kun olimme molemmat menneet kiltisti nukkumaan. En nimittäin halunnut herätä yölliseen siemensyöksyyn enkä myöskään sotkea tätini lakanoita. Täti nukkui omassa makuualkovissaan, ja minä sermin takana lattialla. Kun luulin tädin nukkuvan, nousin vuoteelleni istumaan ja aloin masturboida. Katuvalot valaisivat muuten niin pimeää huonetta ja seinälle heijastuva varjo paljasti, mitä oikein tein. Minulla oli talouspaperia käden ulottuvilla.

Aamuisin minulla oli tietenkin erektio, olinpa illalla runkannut tai sitten en. Olin sen verran röyhkeä, että olin muka nukkuvinani ja annoin peiton valahtaa. Aamukahvia keittelevä täti saisi nähdä sukulaispoikansa seisovan elimen. Olin mittaillut kaluani, ja osasin olla siitä ylpeä. Tiesin, että penikseni oli riittävän iso. Tosin en tiedä, katseliko tai edes näkikö täti koskaan aamuerektiotani, mutta pelkkä ajatuskin toi iloa. Kun erektioni oli talttunut ja nousin ylös, täti kaatoi kahvit hymyillen.

8

25787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa paska tarina 🤣🤣

• Anonyymi

Luit kuitenkin tarinan ja siinä sivussa runkkasit katkarapuas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luit kuitenkin tarinan ja siinä sivussa runkkasit katkarapuas.

Eipäs loukata; sormetin kyllä klittaani, poika.

• Anonyymi

Spede se taas jaksaa buaahaa

• Anonyymi

Olin 15 vuotiaana kesälomalla viikon tätini ja hänen miehensä kanssa heidän mökillä.
      Mies käytti alkoholia reilusti ja täti sitä paheksui ja pyyteli ettei mies niin paljon joisi.
      Mutta pullo toisensa jäkeen tyhjeni ja mies sammui mihin milloinkin.
      Mutta mökki oli hieno ja paikka upea järven rannassa, ja oli kunnon helle.

Illalla lämmitettiin sauna ja yleensä täti kävi miehensä kanssa ensin ja minä sain sitten rauhassa saunoa ja uida.
      Sauna oli lämmin ja täti pyysi miestään saunaan. Mutta mies oli tosi kännissä ja nuokkui nojatuolissa.
      Mies sanoi "En mää jaksa.. ota poika mukaas. Nuori poika varmaan jaksaa sua miellyttää"
      Täti kiivastui ja haukkui miehensä.
      Lähdin ulos enkä jäänyt kuuntelemaan.

Pian täti tuli ulos kädessään kori jossa pyyhe ym, ja muutama siideri.
      Täti kirosi "Saatanan juoppo. Taas sammu siihen tuoliin. Anteeks et jouduit tällästä näkee."
      " no, ei se mua haittaa"
      Täti " No hyvä ettet säikähtäny. Mennääs nyt sinne saunaan"
      "ai siis yhessä"
      Täti " no ukkohan käski ottaa sut mukaan"

Saunan terassilla riisuimme vaatteet ja minua hermostutti mennä tädin kanssa saunaan.
      Täti oli varsin viehättävä 33 vuotias tanssin opettaja.
      Mitä jos minulla alkaa seisoa? Mahtaako hän nauraa kun näkee pojan munan pystyssä?
      Onko muna liian pieni?....

Täti riisui edessäni hetkessä ja alastomana oli vielä viehättävämpi.
      Riisuin itseni ja odotin kunnes kuulin suihkun sammuvan ja tädin menevän suihkuun.
      Kävin suihkussa ja melkein hiippailin saunaan.
      Täti heitti löylyä ja kiitteli upeaa Suomen kesää ja kuinka saunassa rentoutuu ja tänään myös rauhoittuu.

Täti " Niin onhan se myös mahtavaa että nyt sain sauna seuraks komean nuoren miehen"
      " joo, tykkään saunasta"
      Täti " Miks oot noin vaisu? Nolottaako sua?"
      "öööö. joo"
      T "miks?"
      T " nyt oikeesti kerrot?"
      " no, kun oot alasti mun kans tääl ni..... "
      T "nin??"
      " ettei mul vaan alkais seisoo?"
      T " voi rakas. Mut sehän ei haittaa mitään ja on ihan normaalia. Mut kyl musta tuntu kivalta kuulla et sul saattaa alkaa seisoo mun takia"

Muutamien löylyjen jälkeen oli pakko lähteä uiimaan.
      T " mennäänkö uimaa?
      "joo, pakko mennä"
      T " Jos meen uimaan ilman uikkarii niin uskallatko kans tulla nakuna?"
      " kai mä uskallan"
      Täti lähti juoksemaan kohti rantaa huutaen " mä ehin ekana"
      Lähdin perään ja katselin tädin pikku peppua.
      Hyppäsimme järveen.

Kun tulimme takaisin saunalla otti täti siiderin ja antoi myös minulle.
      Saunassa täti sanoi " älä nyt nolostu tai pahastu mitä sanon tai kysyn"
      "okei"
      T " ja luotan nyt että nää jää meidän välisiks?"
      "joo"
      T " koitan täs miettii miten kysyisin..miten pitkälle oot päässy tyttöjen kans? Tai siis..no helvetti ootko jo pannu? Tai siis jos tykkäät pojista? Ni se on ihan ok"
      " En! Siis, en pojista, vaan tytöistä. No, pussaillu ja kosketellu,... ja kerran ihan kokonaan"
      T " Kiva. Tai siis sehän on ihan mukavaa...touhua. Sä oot komee kundi ja moni tyttö haluu sua"
      T " Tää nyt saattaa kuullostaa oudolta mut. Mä tykkään tosi paljon seksistä ja oon aika avoin seksin suhteen ja tykkään kokeilla kaikkee"
      "....aha....joo...siis?"
      T " haluatko puhuu asioista? Kysyä jotain tai mitä vaan?"

Tunsin kuinka muna alkoi nousta ja koitin pitää jalkoja yhdessä. Nolotti ja naama oli varmaan punainen.
      T " No! Sul alkaa näköjään alapää herätä. Nyt et yhtään häpeile ja peittele. Se on kuule mahtavaa ja kaunista kun seisoo."
      Täti siirtyi istumaan lähemmäs.
      Edelleen olin nolona.
      T " Nyt kädet pois edestä ja annat seisoo vapaasti. Must on ihanaa jos oot muna kovana pystys mun vieres"
      Hitaasti otin kädet pois haaroista, levitin vähän jalkoja ja nojasin seinään joka oli kuuma ja kumarruin eteen.
      T " tais seinä olla kuuma.."
      Täti heitti seinään vettä ja kaatoi myös selkääni ja silitteli kadellään selkää.
      Nojasin uudestaan seinään.

Täti katseli seisovaa munaa ja sitten hynyili minua silmiin katsoen.
      T " En mahda sille mitään mutta nuori vahva erektio on niin upea näky. Sul on kyllä komea penis"
      T " tykkätkö mun tisseistä?"
      "joo tosi paljon"
      Täti puristi rintojaan yhteen ja pyritteli sormilla nännejä.
      T " ai tykkäät? Haluatko kokeilla? Saat, voit puristaa nännejä"
      " se ei varmaan oo oikein sopivaa?"
      T " no... on ja ei. Oon isäs sisko ja sukua. Mut eihän me naimisiin olla menossa.Mua ei haittaa jos kosket. En ikinä kerro asiasta"
      Kädet vapisten hieroin rintoja ja puristelin nännejä.
      T " No, miltä ne tuntuu?"
      " tosi kivoilta, tykkään"
      T " Tykkäisitkö jos ois isommat?"
      " en, nää on hyvät. Isot tissit ei sillei kiinnosta"
      Tädillä oli B-C ryhdikkäät rinnat.
      T " nuole ja ime vähän nännejä"
      Tein mitä pyydettiin ja ikinä ei varmaan ollut seisonut niin paljon kun nyt.
      Kun olin saanut tutustuttua tädin ihaniin rintoihin nojasin taas seinään.
      T " Sehän oli kivaa. Tuntui oikein mukavalta kun imit nännejä. Sait oikein mun pillun ihan valumaan"
      " oho, siis?"
      T " Wau sun muna on vielä enemmän pystyssä. Se on ihana kun niin pystyssä et melkei napaan sojottaa."
      Täti nuoli huuliaan ja se näytti kuumalta.
      Jatkuu

• Anonyymi

T " Sun munan päässä on kiimatippa. voinko levittää sen sormella sun terskaan?"
        " Joooo"
        Täti hieroi sormellaan terskaani ja huokailin.
        Yllättäen hän kumartui ja otti munan suuhunsa ja kieli pyöri terskan ympärillä ja sitten hän otti koko munan suuhun.
        Se oli ihanaa. Mutta täti nosti päänsä pois.

T " anteeks? Mut mun oli vaan pakko saada maistaa sitä. Suutuitko?"
        " no en. Tuntu ihanalta."
        T " no hyvä. Mut sain mun pillun vielä märemmäks. Haluatko nähdä?"
        " tottakai!!"
        Täti siirtyi vähän kauemmaksi nosti jalan lauteelle kääntyi minuun päin jalat levällään.
        T " Kato toi läikkä on valunut mun pillusta. Sait mut niin kuumaks"
        Kokeilin sormella läikkää ja se oli liukas.
        T " kato nyt kun pillu oikein valuu. Tykkäätkö mun pillusta? Just eilen sheivasin. Tykkäätkö poslarista?

Tilanne oli uskomaton. Kulli oikein sykki ja tunsin kuinka touhutippa valua terkaa. Oli pakko puristella munaa.
        " Wautsi, sun pillu on kaunis ja oikein kiiltää. Joo tykkään posliinista. Sielt oikeesti valuu.."
        T " mähän sanoin et sait mut kuumaks. Taisin mä saada sun munan kans niin kuvaks et varmaan kohta joudut paineita poistaa?"
        "öööö, jooo, kai"
        Täti hieroi pillua ja levitti huulia, työnsi kaksi sormea sisään.
        T " Haluatko koskea? Ja maistaa?"
        Innokkaasti nyökkäillen aloin hivellä pillua. Se oli kuuma ja liukas. Työnsin sormia sisään..
        T " Nuole mua vähän? Sit on kyl pakko mennä jäähylle. Tänne paistuu."
        Asetuin niin että pystyin nuolemaan pillua. Sain suuhuni kiimanestettä ja tykkäsin siitä.
        Hetken päästä oli koko naamani märkä ja täti huokaili.

T " Vaikka tuntuukin ihanlta, mut nyt pakko päästä pois tääältä kuumasta."
        Poistuimme saunasta ja täti meni suihkuun.
        T " Tuu nyt vaan tänne suihkuun mun kans"
        Suihkussa täti suuteli minua ja kumpikin hyväili käsillä toistemme vartaloita.
        T " Nuori mies, sait mut todella kuumaks ja voit olla siitä ylpeä. "
        " kiitos, mut oot vaan niin seksikäs"
        T " tästä ei sit oikeesti voi kertoa! Mitä tehtiin, tai ....viel tehdään? Tää on meidän salaisuus. Jos joku sais tietää.. oltais kusessa. Ei muut ymmärtäis."

" En oo kertomas kenellekkää.Ai mitä tulee viel tapahtuu??"
        T " nii.. ihana toi sun mulkku kun se tökkii mua"
        Täti laittoi kätensä haaroihini ja hyväili munaa ja puristeli kiveksiä.
        T " Taitaa olla aika paineet?"
        " todellakin on"
        T " No mä helpotan sun oloo"
        Sitten hän alkoi runkata minua. Suutelimme ja aloin hyväillä pillua.
        Kauaa ei mennyt kun spermat roiskuivat tädin vatsalle ja haaroihin
        T " tulipas sitä paljon. Nyt varmaan helpotti hetkeks? Pystyt sit kohta antaa mulle tota ihanaa munaa ilman et laukeet heti? Kai annat sitä mulle?"
        " joo, helpotti. Annan, annan... Siis saanko nussii sua?"
        Täti pyyhki spermaa haaroista ja nuoli sormia. Näky sai munani alkamaa uutta nousua.
        T " No mä oon ihan kuumana tässä ja panettaa ihan hulluna. Todellakin saat antaa mulle munaa ja saada mut laukee"

Suihkusta uimaan ja järvessä suutelua ja koskettelua.
        Saunalle mennessä täti sanoi käyvänsä hakemassa mökiltä juomaa ja varmistamassa että juoppo nukkuu.
        join terassilla siiderin loppuun ja hymyilin ajatellessani että kohta saisin nussia tätiä.
        Täti tuli juomat mukanaan.
        T " Mitäs täällä hymyillään?"
        " ei mitään.. Nukkuks se?"
        T " Joo, oli sohvalle päässy. Ei sitä mietitä. Kun oot saanu mut hymyilee ja hyvälle tuulelle.
        Suutelimme ja hyväilimme toisiamme. Kulli oli pystyssä ja täti piti siitä kiinni.
        T " Ai, kohta mä saan tätä ihanaa patukkaa"

Täti meni pöydän päälle makaamaan.
        T " Ensin saat nuolla mua. Opettelet antamaan nuolemalla naiselle nautinnon."
        Laskeuduin polvilleni ja alin nuolla. Sain aluksi neuvoja mitä teen.
        T " Eihän mun näköjään tarvi sua neuvoa. Oot oikein taitava"
        Täti huohottteli ja välillä piti päästäni.
        Huohotus koveni ja ote päästäni koveni. Selkä alkoi kaareutua ja huohotus muttui vaimeaksi kiljumiseksi.
        T " vittu ihanaa, mä saan.. OOOOOO saat mut laukee"
        Täti tärisi lauetessa. sitten irrotti kädet päästäni ja huokaili kiitosta.
        T " uskomatonta et sait mut laukee noin upeasti. Ukko saa mut laukee tosi harvoin."
        Nousin ylös tätini jalkojen väliin muna sojottaen kohti sykkivää pillua ja päätin työntää sisään.

T " aaa, oho. Päätit sit työntää munas mun sisään? Kiitos siitä vaik aika herkkänä pimpsa orkun jälkeen"
        Jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T " Sun munan päässä on kiimatippa. voinko levittää sen sormella sun terskaan?"
        " Joooo"
        Täti hieroi sormellaan terskaani ja huokailin.
        Yllättäen hän kumartui ja otti munan suuhunsa ja kieli pyöri terskan ympärillä ja sitten hän otti koko munan suuhun.
        Se oli ihanaa. Mutta täti nosti päänsä pois.

T " anteeks? Mut mun oli vaan pakko saada maistaa sitä. Suutuitko?"
        " no en. Tuntu ihanalta."
        T " no hyvä. Mut sain mun pillun vielä märemmäks. Haluatko nähdä?"
        " tottakai!!"
        Täti siirtyi vähän kauemmaksi nosti jalan lauteelle kääntyi minuun päin jalat levällään.
        T " Kato toi läikkä on valunut mun pillusta. Sait mut niin kuumaks"
        Kokeilin sormella läikkää ja se oli liukas.
        T " kato nyt kun pillu oikein valuu. Tykkäätkö mun pillusta? Just eilen sheivasin. Tykkäätkö poslarista?

Tilanne oli uskomaton. Kulli oikein sykki ja tunsin kuinka touhutippa valua terkaa. Oli pakko puristella munaa.
        " Wautsi, sun pillu on kaunis ja oikein kiiltää. Joo tykkään posliinista. Sielt oikeesti valuu.."
        T " mähän sanoin et sait mut kuumaks. Taisin mä saada sun munan kans niin kuvaks et varmaan kohta joudut paineita poistaa?"
        "öööö, jooo, kai"
        Täti hieroi pillua ja levitti huulia, työnsi kaksi sormea sisään.
        T " Haluatko koskea? Ja maistaa?"
        Innokkaasti nyökkäillen aloin hivellä pillua. Se oli kuuma ja liukas. Työnsin sormia sisään..
        T " Nuole mua vähän? Sit on kyl pakko mennä jäähylle. Tänne paistuu."
        Asetuin niin että pystyin nuolemaan pillua. Sain suuhuni kiimanestettä ja tykkäsin siitä.
        Hetken päästä oli koko naamani märkä ja täti huokaili.

T " Vaikka tuntuukin ihanlta, mut nyt pakko päästä pois tääältä kuumasta."
        Poistuimme saunasta ja täti meni suihkuun.
        T " Tuu nyt vaan tänne suihkuun mun kans"
        Suihkussa täti suuteli minua ja kumpikin hyväili käsillä toistemme vartaloita.
        T " Nuori mies, sait mut todella kuumaks ja voit olla siitä ylpeä. "
        " kiitos, mut oot vaan niin seksikäs"
        T " tästä ei sit oikeesti voi kertoa! Mitä tehtiin, tai ....viel tehdään? Tää on meidän salaisuus. Jos joku sais tietää.. oltais kusessa. Ei muut ymmärtäis."

" En oo kertomas kenellekkää.Ai mitä tulee viel tapahtuu??"
        T " nii.. ihana toi sun mulkku kun se tökkii mua"
        Täti laittoi kätensä haaroihini ja hyväili munaa ja puristeli kiveksiä.
        T " Taitaa olla aika paineet?"
        " todellakin on"
        T " No mä helpotan sun oloo"
        Sitten hän alkoi runkata minua. Suutelimme ja aloin hyväillä pillua.
        Kauaa ei mennyt kun spermat roiskuivat tädin vatsalle ja haaroihin
        T " tulipas sitä paljon. Nyt varmaan helpotti hetkeks? Pystyt sit kohta antaa mulle tota ihanaa munaa ilman et laukeet heti? Kai annat sitä mulle?"
        " joo, helpotti. Annan, annan... Siis saanko nussii sua?"
        Täti pyyhki spermaa haaroista ja nuoli sormia. Näky sai munani alkamaa uutta nousua.
        T " No mä oon ihan kuumana tässä ja panettaa ihan hulluna. Todellakin saat antaa mulle munaa ja saada mut laukee"

Suihkusta uimaan ja järvessä suutelua ja koskettelua.
        Saunalle mennessä täti sanoi käyvänsä hakemassa mökiltä juomaa ja varmistamassa että juoppo nukkuu.
        join terassilla siiderin loppuun ja hymyilin ajatellessani että kohta saisin nussia tätiä.
        Täti tuli juomat mukanaan.
        T " Mitäs täällä hymyillään?"
        " ei mitään.. Nukkuks se?"
        T " Joo, oli sohvalle päässy. Ei sitä mietitä. Kun oot saanu mut hymyilee ja hyvälle tuulelle.
        Suutelimme ja hyväilimme toisiamme. Kulli oli pystyssä ja täti piti siitä kiinni.
        T " Ai, kohta mä saan tätä ihanaa patukkaa"

Täti meni pöydän päälle makaamaan.
        T " Ensin saat nuolla mua. Opettelet antamaan nuolemalla naiselle nautinnon."
        Laskeuduin polvilleni ja alin nuolla. Sain aluksi neuvoja mitä teen.
        T " Eihän mun näköjään tarvi sua neuvoa. Oot oikein taitava"
        Täti huohottteli ja välillä piti päästäni.
        Huohotus koveni ja ote päästäni koveni. Selkä alkoi kaareutua ja huohotus muttui vaimeaksi kiljumiseksi.
        T " vittu ihanaa, mä saan.. OOOOOO saat mut laukee"
        Täti tärisi lauetessa. sitten irrotti kädet päästäni ja huokaili kiitosta.
        T " uskomatonta et sait mut laukee noin upeasti. Ukko saa mut laukee tosi harvoin."
        Nousin ylös tätini jalkojen väliin muna sojottaen kohti sykkivää pillua ja päätin työntää sisään.

T " aaa, oho. Päätit sit työntää munas mun sisään? Kiitos siitä vaik aika herkkänä pimpsa orkun jälkeen"
        Jatkuu

Aloin nussia ja asento oli täydellinen. Pääsin työntelemään kunnolla ja näin kun muna menee sisään ja kuinka täti hieroi rintojaan ja välillä puri huulta.
        Lisäsin vautia ja mietin porno pätkää mitä olin katsonut ja kuinka siinä mies oli samassa asennossa ottanut nilkoista kiinni ja nostanut jalat ylös nuollut ja imenyt varpaita.
        Tein saman ja huohotimme voimakkaasti.
        T " aaaa, poika perkele, vittu tekee hyvää, saatana et saat mut kiimaseks.....joo, ime varpaita.. saat mut laukee uudestaan.. kukaan ei oo tehny noin, ihanaa mä räjähdän"
        Sitten alkoi kiljuminen ja täti peitti suutaan kädellä hän tärisi ja pillu kuin imi ja puristi munaa.
        Samalla hetkellä laukesin tädin sisään ja huohotimme. Laskeuduin suutelemaan munan vielä ollessa sisällä.
        T " KIITOS, oot uskomaton. Toi varpaiden nuoleminen oli mahtavaa, sai mut ihan sekasin"
        " no hyvä. Mut toivottavasti et suutu? Laukesin sun sisään."
        T " no en todellakaan suutu. Olsin suuttunut jos et ois laskenu sisään. noustaas ylös. Pakko saada juotavaa."

Joimme siiderit ja menimme suihkuun.
        T " käy sä huuhtelee saunasta jäljet ni mä käyn siivoo terassilta"
        " Joo tottakai"
        Suihkun jälkeen istuimme vielä terassilla juttelemassa.
        T " Siis sait mut laukee kaks kertaa ja viel voimakkaasti. Oot kyl mahtava ja tytöt tappelee susta kun saavat tietää mikä rakastaja oot"
        " höpö, höpö.. On ihan tarpeeks uskomatonta et olin sun kaa. Oot niin super kuuma. Vaik oot mun täti mut oon susta kyl unelmoinut usein. Ja et viel tykkäsit. Luulin et naurat mun pienelle munalle?"
        T " Mitä? Nauraisin? no en. Ei sul oo pieni. Ihan normaali. Ootko runkannu mua ajatellen?"
        " oon, monta kertaa. Onks sun miehellä iso?"'
        T " Mitä sä nyt sellasta mietit? Ei sil mikään jätti oo. Mut kysyt kumminkin, ni on vähän isompi ku sulla. Mut sun voi viel kasvaa"
        T " ja ei se koko oo juttu. Sul on ihana ku se on niin kovana ja ei ohut, tuntuu ihanalta kun se hyväilee pillua juuri oikeista paikoista niin kovana. "

Täti nousi seisomaan ja nojasi kaiteeseen työntäen peppua taakse.
        T " kun ajattelin sun munaa alko tekee mieli lisää. Nussi mua uudestaan."
        Menin tädin taakse ja suutelin kaulaan ja hieroin rintoja.
        T " pane mua..sait mut laukee jo kaks kertaa. Mietii sitä et juoppo ei oo ikinä saanu mua laukee kahta kertaa päiväs. Ni sun mulkku on just täydellinen."
        En meinannut saada ohjattua munaa sisään ja täti ohjasi sisään.
        Aloin nussia rauhallisesti ajatuksena etten heti laukea. Työnsin kunnolla sisään ja välillä pidin pohjassa ja liikuttelin lantiota ja koitin hieroa munalla pillua.
        Täti huohotti ja hiukset heiluivat. Huohotus alkoi voimistua ja lisäsin vauhtia.
        Onnistuin taas tädin laukeamaan ja vapisi ja huohotti voimakkaasti. Siten hän kääntyi laittoa kädet olkapäilleni ja halasi tiukasti suudellen.
        T " Voi poika rakas. Oot uskomaton, mä rakastan sua. Oon taivaassa. Ikinä en oo saanut tällei. Lupaa ettei tää jää vaan tähän kertaan? Laske mut tohon alas. Tuntuu et jalat pettää."
        Laskin tädin istumaan ja muna sojotti kovana.
        " Kyl mä haluun sun kans uudestaan. Siis haluun paljon."
        T " Lupaat sit kans. Ihana toi mulkku tos. Niin sä et äsken ehtiny saada. Tuus lähemmäs ni katotaan saanko sut maaliin"
        Menin lähemmäs ja sain ihanan suihin oton ja täti nieli kaiken ja nuoli munan.
        T " nyt varmaan parempi lähtee mökille ettei jäädä kii"

• Anonyymi

Ihana täti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1692
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1445
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      68
      1169
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1055
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      979
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      861
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    Aihe