Tätini

Markku

Harrastusteni vuoksi yövyin usein tätini luona. Täti oli kolmikymppinen sinkku. Minä olin kokematon viisitoistavuotias, mutta parhaassa runkkausiässä ja kovasti ihastunut viehättävään tätiini. Tädillä oli pienet rinnat, joiden valkoisen topin tai bikiniyläosan läpi nöpöttäviä nännejä kesäisin ihastelin, ja ihanan tiukka farkkupeppu.

Kylässä katselin himoiten tädin piukkaa peppua. Sukurutsaiset fantasiat saivat jäädä fantasioiksi, vaikka niin mielelläni olisin tarttunut hänen pyllyynsä tai puristellut pieniä tissejä. Mielessäni kummittelivat tädin terhakkaat, tummat nännit. Tietenkin tiesin, että olisin tullut tylysti torjutuksi. Enkä halunnut, että asiasta olisi noussut haloo.

Tätini taloyhtiön kellarissa oli sauna ja siellä uima-allas. Pääsin joskus saunomaan, mutta valitettavasti vain yksin. Toki kerran kysyin, miksemme voisi saunoa yhdessä, vaikkapa uimapuku päällä, mutta eihän se kuulemma käynyt. Lapsena täti ei enää minua pitänyt. Siispä saunoin yksin ja nautin itsestäni ja saunan lempeistä löylyistä. Välillä kävin altaassa ja jossain välissä tyydytin itseni joko pukuhuoneessa tai uima-altaan reunalla.

Olisin halunnut nähdä tätini alasti, ainakin rinnat paljaina. Kesäisin olin toki nähnyt hänet pikku bikineissä, mutta halusin enemmän. Tiesin, että hän siisti ja ajeli bikinirajansa. Pelkkä ajatuskin kiihotti. Ties vaikka hänkin tyydytti itsensä!

Haaveilin kuitenkin, että olisimme yhdessä saunassa ja minulla alkaisi seistä kesken kaiken, täti huomaisi sukulaispoikansa itsepintaisesti seisovan kalun ja ymmärtäväisesti hymyillen sanoisi ehkä jonkin kohteliaisuuden, jättäisi minut hetkeksi yksin, mutta palaisi takaisin, kun olisin jo vetämässä käteen, ja katselisi uteliaana, kuinka laukean.

Mummolassa kesäisin sain ihailla myös toisen tätini kauneutta. Hän oli muodokas nainen, jolla oli isot rinnat. Muutaman kerran olin jopa nähnyt hänen rintansa paljaina. Yhden kerran näin vain toisen niistä, kun hän oli juuri herännyt, eikä ensin huomannut, että toinen rinnoista oli päässyt vapaaksi. Nännipiha oli iso ja vaalea. Kun hän sitten huomasi tuijotukseni, hän sujautti rintansa liiveihin sanaakaan sanomatta. Toisen kerran täti pesi lattiaa nelinkontin ja kohta runsaat rinnat pulpahtivat vankeudestaan. Hetken ne molemmat heiluivat aivan vapaina, kunnes hän vaivihkaa korjasi pehmeät sulonsa katseiltani piiloon. Enää vain kultainen kaularisti heilui uhkealla povella.

Mutta pienirintaisella tädilläni oli kotonaan ulkomaisia naistenlehtiä ja muotilehtiä, joiden alusvaatemainosten mallit olivat tietenkin tosi kauniita. Tietenkin minua kiinnosti, miltä nainen näyttää. Ja kylpyhuoneessa kuivui usein tädin alusvaatteita, pikkuhousuja ja pitsisiä rintaliivejä, joita joskus tutkin. Kaikki tämä hämmensi minua ja kiihotti myös mielikuvitustani. Runkatessani unelmoin tädistä, joka pienet rinnat paljaina ­ käsityöihminen kun oli ­ ojentaisi auttavan kätensä, ihastelisi komeasti seisovaa kaluani, runkkaisi minut orgasmiin ja katselisi upeaa siemensyöksyä, ja sperma sotkisi hänen kätensä, tai ­ mikä parasta ­ ottaisi minulta suihin.

Jos täti lähti käymään vaikkapa kaupassa, minä saatoin katsella lehtiä ja niiden kauniita naisia, istua lattialla housut kintuissa ja vetää käteen kaikessa rauhassa. Toivoin hartaasti, että täti yllättäisi minut itse teossa, vaikka ihan oikeasti olisin tietysti ollut tosi nolona, jos täti olisi yllättänyt minut tyydyttämässä itseäni. Joskus vetäydyin vessaan, jossa pikaisesti tyhjensin itseni. Jätin jopa oven lukitsematta, että täti olisi voinut tulla sisään kesken kaiken, mutta eipä hän tietenkään tullut, kun tiesi minun olevan vessassa.

Muuten, vain yksi sukulainen on yllättynyt minut masturboimasta itse teossa, ja se oli isäni. En ollut muistanut lukita vessan ovea. Onneksi asiasta ei puhuttu, kun nolotti jo muutenkin ihan tarpeeksi. Enhän halunnut, että perhe saisi tietää, että masturboin, vaikka kyllä kai vanhemmat sen jo tiesivät.

Minulla oli oma huone, jossa sain runkata rauhassa. Oven sai lukkoon. Yleensä tyydytin itseni ennen nukkumaanmenoa, mutta joskus jopa keskellä kirkasta päivää. Esimerkiksi, kun tein läksyjä tai ihan muuten vain.

Mutta jos mahdollisuutta omaan rauhaan ei tätini luona ollut, hänen luonaan masturboin vasta myöhään illalla, kun olimme molemmat menneet kiltisti nukkumaan. En nimittäin halunnut herätä yölliseen siemensyöksyyn enkä myöskään sotkea tätini lakanoita. Täti nukkui omassa makuualkovissaan, ja minä sermin takana lattialla. Kun luulin tädin nukkuvan, nousin vuoteelleni istumaan ja aloin masturboida. Katuvalot valaisivat muuten niin pimeää huonetta ja seinälle heijastuva varjo paljasti, mitä oikein tein. Minulla oli talouspaperia käden ulottuvilla.

Aamuisin minulla oli tietenkin erektio, olinpa illalla runkannut tai sitten en. Olin sen verran röyhkeä, että olin muka nukkuvinani ja annoin peiton valahtaa. Aamukahvia keittelevä täti saisi nähdä sukulaispoikansa seisovan elimen. Olin mittaillut kaluani, ja osasin olla siitä ylpeä. Tiesin, että penikseni oli riittävän iso. Tosin en tiedä, katseliko tai edes näkikö täti koskaan aamuerektiotani, mutta pelkkä ajatuskin toi iloa. Kun erektioni oli talttunut ja nousin ylös, täti kaatoi kahvit hymyillen.

4

19072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa paska tarina 🤣🤣

      • Anonyymi

        Luit kuitenkin tarinan ja siinä sivussa runkkasit katkarapuas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luit kuitenkin tarinan ja siinä sivussa runkkasit katkarapuas.

        Eipäs loukata; sormetin kyllä klittaani, poika.


    • Anonyymi

      Spede se taas jaksaa buaahaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe