Hei.löytyisikö tästä ryhmästä sen verran auttavaista miestä,ettälainaisi nopeasti panttia vastaan määräala maata minulle 1500e.maapalstan sekä oikeuksien,kuten kalastus Suomen lahdella.tytär sai opiskelupaikan nyt hommattava nopeasti rahat halvempaan asuntoon,ja sen sellaiseen.elikkäs maapalstan arviohinta oikeuksineen 4500e,.3 kk laina-aika,tai mahdollisuus ostaa,tytär rakas ja opiskelupaikka rakas tyttärelle
äitiliini auttaa lastaan
äityliini2
4
<50
Vastaukset
- naisella-olisi-rahaa
mahdollisuus ostaa tytär? auttavaista miestä?
Kuinka luulet täältä saavasi rahaa, siis kuinka sinuun saa yhteyden? - Jelppari
Haluaisit siis lainata määräalan maata. Mihin koulutukseen tämä aloitus liittyy?
- äityliini21
EI VAAN LAINAISIN RAHAA JA VAKUUDEKSI LAITAN MAANI,KOSKA TYTÄR SAI OPISKELUPAIKAN JA ASUNTO PAREMPI VARATA NYT,
- äityliini3
lievää pahempi paniikkikohtaus lapseni-on-jo -iso-helvetti-mihinkä-aika-meni,iski,siksi sekava selostus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701