Kehitysehdotuksia lennoille

PasiPattayalta

Pitkän lennon lentäneenä mietin tässä miten voisi parantaa palvelua.

1.
Economysta joka toinen penkkirivi pois. Tulisi enemmän tilaa. Kaikki olisivat tyytyväisiä. Matkustaisivat enemmän ja enemmän tulisi myyntiä. Win-win.

2.
Koneen keskiosaan voisi tehdä sosiaalitilan jossa olisi sohva ja vaikka iso taulutv. Kaikilla olisi taas mukavampaa matkustaa pitemmät lennot. Win-win.

3.
Jokaiselle henkilökohtainen WC tai tai ainakin vessa per pari-kolme matkustajaa. Pitkillä matkoilla mikään ei ole ikävämpää kuin jengi odottelee käytävillä jonoissa vessaan ja häiritsee istuviakin matkustajia.

4.
Economyyn a la carte ruokalista. Tai kustoimointimahdollisuus että voit kertoa kokille millaiset ateriat haluat. Ei luulisi tänä päivänä olla liian vaikeaa palkata kokki tai pari joka lennolle. Kaikki olisivat taas tyytyväisempiä.

5.
Miksi Bangkokin lento Helsinkiin lähtee 09 aamulla? Kentälle joutuu lähtemään kuudelta. Ei ole kiva herätä kostean illan jälkeen Pattayalla viideltä. Eikö Finnair arvosta yhtään asiakkaidensa lepoa ja yöunia. Muutettakoon lento lähtemään klo 16. Ei luulisi olevan niin vaikeaa. Hotellista pitää kirjautua ulos klo 12, ei kello 06. Luulisi Finnairinkin tämän tietävän. Muuttaisi kaikki Aasian lennot myös Singapore ja Hongkong sitten että lennolle ehtii kun lähtee klo 12 hotellillta.

Pelkästään näillä toimenpitellä matkustusmukavuus nousisi pilviin. Asiakkaat olisivat tyytyväisiä ja reissaisivat enemmän. Finnair tekisi enemmän voittoa ja olisi maailman paras lentoyhtiö.

2

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 ja 2. Osta business-lippu tai comfort, 3.Riuku miehille ja naisille pukeutumistilat, 4. Vaihda lentoyhtiötä, 5. Money talks ja lennä toisella lentoyhtiöllä, niin minäkin teen ja lennän takaisin Toukokuussa Qatarilla, ei tarvitse pyytää taksia aamuneljäksi majapaikkaan
      Minä itse kaipaan penkin eteen rahia, missä voisi lennon aikana leputtaa jalkoja, lisäksi jalat pysyisi lämpimänä, tietysti otettaisiin pois nousun ja laskun aikana hätätilanteet

• Nousisihintakinpilviin

"Pelkästään näillä toimenpitellä matkustusmukavuus nousisi pilviin. Asiakkaat olisivat tyytyväisiä ja reissaisivat enemmän. Finnair tekisi enemmän voittoa ja olisi maailman paras lentoyhtiö."
      = Alle puolet matkustajia nykyisestä ja paremmat palvelut..., moniko sitten maksaisi moninkertaisen lipun hinnan? Lippujen hintojahan nämä täällä valittaa ja muutama kehuu bisnespaikkojansa, jonka firma on maksanut (suoraan tai pisteiden kautta), eli ei riittäisi thaikkulan lennolle maksavia asiakkaita tuolla konseptilla, etenkään kun reitillä ei ole samoja sijaintihyötyjä Finnairille, kuin Himalajan yläpuolisilla reiteillä Aasiaan ja muutoinkin reitti on 9x% suomalaisien vapaa-ajanmatkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5595
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2932
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2601
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2449
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      22
      2181
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1754
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      58
      1329
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1203
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1165
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90