Tanskandoggin ruoka

Doginem

Mitä kuivaruokaa käytätte dogeillanne ja mitkä ovat käyttämänne muonan hyvät puolet? Onko joku muona mikä ei sopinut dogillenne? Käytättekö vitamiineja lisäksi ja jos niin mitä?
Meillä on käytetty Royal Caninia ja raakaa. Olen vain miettinyt mitä kyseisen muonan valmistusaineluettelo sanoo kun niin monessa muussa lukee suoraan, että sisältää sen ja sen lihaa niin Royalissa esim. ekana tulee siipikarjan valkuainen, eläinrasvat, kasvivalkuaisuute, hydrolisoidut eläinvalkuaiset. Eli mitä nämä sitten ovat, eikö ole suoranaisesti lihaa? Osaisiko joku selittää?

8

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1030

      Juuri tuon takia me vaihdettiin rc pois. Lisäksi jatkuva rapsuttelu ärsytti. Vuosi syötetty clinivet adult largea ja se on sopinut hyvin. Likäksi hinta ok. Lisäravinteita ei anneta eikä saisikaan antaa jos ruoka on hyvälaatuista.

    • papanat

      Entinen koirani sai allergian koiranruokapapanoista. Olen tutkinut ja vertaillut näitä tuotteita. Omalle koiralleni en syöttäisi enää sitä moskaa. Nykyinen koirani saa itse tekemää ruokaa. Pääasiassa raakaa lihaa ja vihanneksi ym. Olen tietysti puhunut ensin eläinlääkärin kanssa, ettei kovin pahoja virheitä tulisi tehtyä.

      • papanaallergia

        Jospa luet mitä kysytään. Aloittaja kysyy, mikä olisi hyvä ruoka ja sinä vastaat että oma koirasi sai allergian papanoista. Ketä se sinun papanat kiinnostaa? On meilläkin jäniksen papanoita pihassa, mutta en niitä koiralle syötä. Ja vaikka syöttäisin, en kehtaisi julkisesti mainostaa. Mistään ei voi tietää jos koira tulee allergiseksi, mistä se allergia on tullut. Papana-allergia onkin päivän paras vitsi.


    • doginem

      Mä uskon et hyviäkin nappuloita on. Valikoima vaan on niin valtavan laaja, että hyvää on vaikea valita. Ensisijaista olis että käy ja maistuu koiralle. Vähän huono syömään kun tuppaa olemaan. Viljaton otettiin kokeiluun. Lisäksi raakaa ja lohiöljyä.
      Olisi kiva kuulla vielä mitä nappulaa syöttelette dogeille :)
      Ja myös jos jollain on tietoo noista rc:n valmistusaineista mistä alotuksessa kysyin.

    • Meilläpäu

      Golden Eagle l&g lihaa

    • tee11

      Noista rc:n raaka-aineista ei kukaan ota selvää. Eläinperäinen voi tarkoittaa mitä tahansa, mistä tahansa eläimestä peräisin olevaa ainetta, karvoja, höyheniä, nokkia jne. Eikä ole edes tietoa mistä maasta ne on.

      Meillä nykyään myös clinivet large josta oon tykännyt. Aikaisemmin orijen, mutta kävi kukkarolle kun on 3 koiraa.

    • Jahti121

      Jahti ahdin kanariisi on ollut meillä hyvä ruoka.

    • Jeppppp

      Barking heads, Brit care, Nutro (lammasriisiversiot). Maistuu hyvin, ei pieretä, ulosteet kiinteitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe