masennuksesta

ashling

täällä sitä taas ollaan, pakotin itseäni kirjoittamaan edes tänne.olen masentunut ja ahdistunut ja itsetuhoinen, en saa nukuttua kuin pari tuntia ja sitten olen kuin kuollut.mikään ei enää vaikuta miltään, en jaksa tehdä mitään.jos syön niin oksennan kaiken pois. tälläistä on ollut jo kuukaiden. psykologin keskustelut eivät auta, ei niitä kiinnosta mun elämä. olen niin loppu, että tekesi mieli mennä tekemään itsemurha, hyppäämällä joltain sillalta, saisin lentää kuolemaan( tuntuisi niin ihanalta)
ei ketään kiinnosta mun elämä, ei miestä ja kavereita, perhe on mutta, ei niitä kiinnosta.
jokainen päivä on tuskaa ja eläminen satuttaa niin paljon
anteeksi kun kirjoitin

5

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpingperson
      • kohtihuomista

        Kun on masentunut ja epätoivoinen olo, niin kokee ettei ole edes omalle perheelle tärkeä ja rakas. Kyllä he sinua rakastavat kaikesta huolimatta. Saattaa olla että hekin kokevat itsensä riittämättömiksi ja avuttomiksi, kun eivät voi auttaa sinua.
        Älä hyvä ihminen pyytele anteeksi, että kirjoitit. Juuri sitä varten tämäkin palsta on. Mitä kuukausi sitten tapahtui, että mielesi masentui vai tuliko alakulo vain elämääsi.


      • NiiNoJoopaJoo
        kohtihuomista kirjoitti:

        Kun on masentunut ja epätoivoinen olo, niin kokee ettei ole edes omalle perheelle tärkeä ja rakas. Kyllä he sinua rakastavat kaikesta huolimatta. Saattaa olla että hekin kokevat itsensä riittämättömiksi ja avuttomiksi, kun eivät voi auttaa sinua.
        Älä hyvä ihminen pyytele anteeksi, että kirjoitit. Juuri sitä varten tämäkin palsta on. Mitä kuukausi sitten tapahtui, että mielesi masentui vai tuliko alakulo vain elämääsi.

        En ole aloittaja, mutta kuukausi sitten oli Suomessa D-vitamiinitasot alimmillaan.

        Ihan vaan ajatus, että voisiko ongelmat johtua siitä. Helppo asia kokeilla ja huomattavasti terveellisempää laittaa masennus aisoihin tuolla D-vitamiinilla kuin lääkkeillä. Voihan syynä olla toki joku muukin, kun joku tästä herneen nenäänsä vetää kuitenkin.


    • Älä pyydä anteeksi. Itse olen niin sanotusti nähnyt kuoleman ja sitä et tosiaan halua. Tässä elämässä löytyy niin paljon että kaikki jopa jää kesken. Vaikkei ole miestä niin ei ole se epäonnistunut ihminen. Pitää vaan uskoa itseensä niin kyllä se siitä

    • elämäselvälähimäinenei

      Kuolema tulee kutsumatta, kun on sen aika.
      Tätä en luule, sen tiedän, yritin itsemurhaa 1.2.1967 klo 13.00 > olin kuukauden sisätaudissa ja omasta pyynöstäni mielisairaalassa kaksi kuukautta.

      Sain asiani järjästymään; muut kertomaan vanhemmilleni että minulla on oikeus itse päättää missä asun ja teen työtä.
      Vanhempani tekivät minusta sitten loppuelämäni toisen luokan ihmisen.
      Olin: yksinkertainen, mielenvikainen, itsekeskeinen, omahyväinen, laiska, tyhmä, ruma, edesvastuuton en kanna vastuuta perheessä niinkuin jokaisen pitää tehdä, vammainen joka alueella,,,
      Isäni oli neljän erialan yrittäjä ja koko yritys perustui ilmaiseen työhön johon edes isä ei osallistunut. Äiti oli päättänyt etten saa mennä avioon enkä saada lapsia, koska minun on oltava heidän vanhuutensa hoitaja.
      Minulla ei ollut lupaa eikä oikeutta poistua tilan mailta, siellä tehtävillä töillä oli tarkat paikat ajat ja aikataulu.
      Nyt puhutaan orjatyöstä minun työni oli klo 07.30 - 12.00 ja 13.00- 21.00 Tv ei saanut katsoa että jaksaa nousta aamulla töihin.
      Viikonlopussa oli joskus aikoja ettei kaikkia arkitöitä ollut. Mutta joka päivä tehtävät työt oli tehtävä ja sitten oli tehtävä kotitalousruuat ja viikkosiivous että äiti sai vapaata.
      Minun viikotyö tuntini olivat yli 70 tuntia joka viikko koko vuoden ja kesälomaa tai juhlapyhiä ei ollut.

      Hanki oma asunto järjästä toimeentulosi ellei ole töitä ole työnhakija ja hae peruspäiväraha. Tulojesi perusteella saat asumistuen ja sähkölaskun.
      Hae ilmaisia harrastuksia Luonto ja liikunta myös teatteri laulaminen kirjallisuus tarjoavat mahdollisuuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe