Kertokaas mitä tiedätte näistä paikoista ja mitä ootte kuullu? Itellä niin huono englanninkielentaito etten ymmärrä kaikkea.
Jotain enemmän oon tuodta Dulce Basesta lukenut, että se olis joku salainen maanalainen tukikohta New Mexicossa? Siellä tehdään risteytyskokeita ja ihmisen ja avaruusolion hybridejä kasvatetaan tankeissa.
Skinwalker Ranch ja Dulce Base
7
2143
Vastaukset
Olen jo vuonna 2007 julkaissut Skinwalkerin karjatilasta kertovan 46- sivuisen kirjan/kirjasen jonka nimi on " Mitä ihmettä tapahtui karjatilalla Utahissa"?
Kyseinen teos on myös mukana SUT ry:n vuonna 2007 julkaisemalla CD-rompulla "Ufojen varjossa".B.Borg kirjoitti:
JIM-kanavalla pyörii juuri NYT dokumenttiohjelma jossa kerrotaan Sikibwalker-karjatilasta.
Siis Skinwalker-karjatilasta.
- roskaromppuja
Rompullasi kun ei pysty pyyhkimään edes takapuoltansa, niin mitä sillä tekee?
- Kokeileekaikkea
roskaromppuja kirjoitti:
Rompullasi kun ei pysty pyyhkimään edes takapuoltansa, niin mitä sillä tekee?
Käytä vessapaperia, se on siihen tehty.
- nhiynio
http://www.heinola.org/~patato/DULCE.html mielenkiintoisia juttuja dulcesta suomeksi käännettynä
- Anonyymi
Skinwalker on paha noita ne eivät edes ole ihmisiä he ovat parantajia jotka ovat kääntyneet pahan puolelle ne koputtelevat ikkunoihin ja oviin illalla suurin osa niistä on myöskin kannibaaleja en suosittele lausumaan sanaa skinwalker tai muuta skinwalkeria tarkoittavaa termiä pimeässä tai viheltämään sillä lähellesi voi tulla skinwalkereita ja mahdollisesti hyökkäävät ja tappavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27911091
- 1326978
- 955643
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385018- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222955- 642764