Kertokaas mitä tiedätte näistä paikoista ja mitä ootte kuullu? Itellä niin huono englanninkielentaito etten ymmärrä kaikkea.
Jotain enemmän oon tuodta Dulce Basesta lukenut, että se olis joku salainen maanalainen tukikohta New Mexicossa? Siellä tehdään risteytyskokeita ja ihmisen ja avaruusolion hybridejä kasvatetaan tankeissa.
Skinwalker Ranch ja Dulce Base
7
2241
Vastaukset
Olen jo vuonna 2007 julkaissut Skinwalkerin karjatilasta kertovan 46- sivuisen kirjan/kirjasen jonka nimi on " Mitä ihmettä tapahtui karjatilalla Utahissa"?
Kyseinen teos on myös mukana SUT ry:n vuonna 2007 julkaisemalla CD-rompulla "Ufojen varjossa".B.Borg kirjoitti:
JIM-kanavalla pyörii juuri NYT dokumenttiohjelma jossa kerrotaan Sikibwalker-karjatilasta.
Siis Skinwalker-karjatilasta.
- roskaromppuja
Rompullasi kun ei pysty pyyhkimään edes takapuoltansa, niin mitä sillä tekee?
- Kokeileekaikkea
roskaromppuja kirjoitti:
Rompullasi kun ei pysty pyyhkimään edes takapuoltansa, niin mitä sillä tekee?
Käytä vessapaperia, se on siihen tehty.
- nhiynio
http://www.heinola.org/~patato/DULCE.html mielenkiintoisia juttuja dulcesta suomeksi käännettynä
- Anonyymi
Skinwalker on paha noita ne eivät edes ole ihmisiä he ovat parantajia jotka ovat kääntyneet pahan puolelle ne koputtelevat ikkunoihin ja oviin illalla suurin osa niistä on myöskin kannibaaleja en suosittele lausumaan sanaa skinwalker tai muuta skinwalkeria tarkoittavaa termiä pimeässä tai viheltämään sillä lähellesi voi tulla skinwalkereita ja mahdollisesti hyökkäävät ja tappavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472