Jatkuvasti microsof häiritsee liikennettä nyt paskat pisti pääsiäiseksi pimeälksi, taitaa firmasta viksut lähteneet ja hintit jääneet jotka kaivelee muniaan kun pitäisi asiakkaita palvellä suomi.on pöpilä jossa kaikki saa söhlätä
pitänee siirtyä gmailiin tämä hotmail vai mikä jen
3
151
Vastaukset
- Ekg
Suomi24 kyllä poistaa asiallisia viestejä, keskustelua ei sallita joistakin aiheista.
Gmailista luovuin vuosia sitten sen toiminnan huonontuessa. Aina oli jotakin muutoksia ja yhtenään olisi pitänyt antaa jotakin lisätietoja itsestäni. Kun noihin en taipunut supistettin aina käytettävyyttä.- kiusapienikin
Minä olen syöttänyt gmailiin tiedoiksi pajunköyttä, koska tiedossa on, että ne myyvät tiedot mainostajille käärien niistä sievoiset voitot. Hotmailia uskaltaa käyttää virallisena postina, koska sen toiminta ei perustu mainoksiin.
- woppxxx
kiusapienikin kirjoitti:
Minä olen syöttänyt gmailiin tiedoiksi pajunköyttä, koska tiedossa on, että ne myyvät tiedot mainostajille käärien niistä sievoiset voitot. Hotmailia uskaltaa käyttää virallisena postina, koska sen toiminta ei perustu mainoksiin.
Gmail on ainut hyvä vaihtoehto mikäli haluaa sähköpostin mitä ei ainakaan poisteta sen toimesta, että (a). sinulla on liikaa sähköposti -tilejä (b). liiketoiminta kaatuu ja postin toimivuus on parempi. Kaikki toiminnot kuten POP ja IMAP toimii ilman mitään maksua eikä spam posti laita turhia viestejä roskakoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125