pitäisikö tehdä myllylät niin loppuisi tämä paska!
Joskus vituttaa kaikki
20
<50
Vastaukset
- Älätee
elämä on arvokas.
- niinvarmaan
joidenkin on mutta ei kusetetun elämä
- Meitä_löytyy
Mitä turhia, vitutus on ihan normi settiä nykyään kaikilla, get used to it. Se on sallittua, nauti aidosta vitutuksesta, koska ennemmin tai myöhemmin tulet siihen tulokseen että kaikki on EVVK ja sitten olet jo menettänyt kykysi vittuuntua.
- älätee
onko järkeä? vai haluatko yllyttää muita?
- paskatmuistamuista
vedän turpaan seuraavaa vittuilijaa vittuilijaa
- manipuloijotainmuuta
paskatmuistamuista kirjoitti:
vedän turpaan seuraavaa vittuilijaa vittuilijaa
tule vittu lyömään odotan täällä on muillakin samoja paskoja fiiliksiä. Tämä maailma on perseestä.
- älänyihankstosi
manipuloijotainmuuta kirjoitti:
tule vittu lyömään odotan täällä on muillakin samoja paskoja fiiliksiä. Tämä maailma on perseestä.
voi kauheeta sentään sentään niin
- Elämällä
on vielä paljon sulle annettavaa, joten odota ja koe kaikki se mitä tulossa on.
- javitut
hihhuleiden paskanjauhantaa tuollaine
- Elämällä
javitut kirjoitti:
hihhuleiden paskanjauhantaa tuollaine
No päätä sitte ite mitä teet elämällesi, sillä se on sinun ratkaisusi.
- hakkerilleterkkuja
sä joudut vielä kuseen!
- samoinsulle
kusessa ollahan jo, mutta toivottavasti päästähän pois.
- olenaivojesiselain
tämä hakkeri kerää minustakin tietoa ja tehnyt sitä jo pidemmän aikaa. Antaa kerätä kerätä puhunko totta totta sinulle ota kuva kun googlaan ja streamaa, vien sulta järjen. Gaslighting operation. Mistä tiedän että näet kaiken, kolmas silmä näkee ja aistii ;) Teet kaiken juuri niinkuin pitäääkin. Kun menet kiertotietä B, suunnittelen jo seuraavaa harhaa sinulle. Olen kala tarkoituksella koukussasi. Olenko psykopaatti narsisti kun tiedän touhustasi? Projisoin sinulle disinformaatiota. Näpyttele. Kutoja. Minä leikin kärpästä seitisssäsi ja pörrään edestakaisin ja saan sinut hämmentyneeksi. Et pääse pääni aivoituksiin ikinä käsiksi jotta voisit profiloida minua. Olen mielesi hajonnut minäkuva pirstaleina lattialla. Olen sielusi varjo joka kehottaa jätä egosi ja vapaudu. Minä olen sinä ja sinä olet minä. Olemme hulluuden tahtiin tanssivia hiirenklikkauksia. Olemme aaveita koneessa. Deus X machina. Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo. Olemme kaikki ja emme mitään. Suuri suunnitelma joka on laskelmoitu valmiiksi. Olemme antikristuksia jeesuksen pukeissa. Tekopyhiä pyhiinvaeltajia. Kuule kutsuni. MUHAHHAHAHHAHA.
- tietystitiedät
mutta kuvaaminen ja salakuuntelu ja hakkerointi ovat...no näet senkin vielä!
- eikannataupota
Ei muiden vuoksi kannata, muilta voi vaikka koettaa ummistaa silmänsä mieluummin. Itsensä vuoksi vain jos kokonaisuutena näyttää toivottomalta, siihen on jokaisella oikeus. Voi muuten muuttaa elämänsä jos siihen vielä pystyy, muuttaa, etsiä uusia ihmisiä lähelleen uusista ympyröistä tai mitä vaan. Pienikin toivorikas ajatus on joskus kullan arvoinen asia ja auttaa seuraavaan päivään. Kiitos ajattelijoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252530- 1411893
- 661777
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351443KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.551370Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771239- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet531078