Miten pukeutua La Scalaan?

Käsipakaasit.mukana

Tarkoitus olisi ensi syksynä vierailla Firenzessä ja Milanossa. Ja kun sinne asti menee olisi mukava pistäytyä La Scalassa. Mikä mahtaa olla pukukoodi tuossa salissa? Raahasimme kerran mustat puvut Wienin Valtionopperan vierailuun ja huomasin sinne päästävän t-paidoissa. Onko niin että maksavaa asiakasta ei käännytetä ovelta jos hänellä on asu?

6

2592

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pingviiniksienala

Tietääkseni La Scalaan ei ole pakko mennä frakki päällä, tavallinen pikkutakki ja housut ja naisilla esimerkiksi jakkupuku tms. kelpaavat vallan mainiosti. Tosin tulette paikan päällä näkemään sitten iltapukuisia ja "pingviinejäkin". Ihan T-paidassa en itse kyllä noin arvokkaaseen paikkaan menisi, onhan sitä itselläkin juhlallisempi olo, kun on vähän parempaa päällä. Lisätietoja La Scalan osalta suosittelen lukaisemaan täältä: http://italia.matkalippu.info/milano/la-scala

• Käsipakaasit.mukana

Olit nopea. Luulin ettei näitä katsele kuin aniharva silloin tällöin. Pitänee sitten pukeutua enemmän kuin t-paitaan.

Sekö onkin nykyään Il Teatro alla Scala? Sillä haulla näytti löytyvän jos jotakin uutta. Ohjelmisto ensi syksyksi näyttää monipuoliselta. Pitää vain katsoa mieluinen ajankohta. Suunnittelemme sellaista reissua, että lentäisimme Milanoon, josta suoraan junalla Firenzeen, jossa joku 5 vrk, jonka jälkeen Milanoon, jossa taas sama aika. Menisi kaksi mielenkiintoista kohdetta samalla parin viikon reissulla.

• Kiinnostaa__

Teatterin omissa promokuvissa yleisöllä oli smokki ja googlettamalla tuli lähinnä tummia pukuja. Promokuvat olivat todennäköisesti jostain erityisestä tilaisuudesta.

• Engelsmann

Menisin shortseissa

• Puccini

Olin viime toukokuussa La Scalassa ja pukeutuminen oli samanlaista , kun Suomessakin. Tavalliset siistihköt vaatteet, näkyi myös farkkuja ja t-paitojakin.

• Sanoisin_että

Ammerikkalaisia 🇺🇸 tai venäläisiä 🇷🇺 turisteja farkuissa? Silloin saa myös amerikkalaisen tai venäläisen turistin kohtelun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe